Hotel Berghof

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

32 reviews over Hotel Berghof

• 3Koppel10-08-2016

Hadden ons geld beter kunnen besteden, nooit meer!

Goed: ontbijt en ligging, tuin Niet goed: stinkende kamers, zeer kleine kamer en klein balkon (niet onderhouden), zwembad met zeer koud water, bar met zelden bediening, bedden die tot rugpijn leiden

• 9D.v/d Woude18-06-2013

prachtige locatie een aanrader

hotel berghof is een aanrader,prachtig uitzicht over het zillertal, hotel ligt aan het centrum.personeel is vriendelijk en behulpzaam. prijs en kwalitijd verhouding is goed. restaurant is keurig . nette kamers en worden iedere dag schoongemaakt.

• 9Margreet en Bern 15-12-2012

Fantastische bijzondere plek!

Prachtig hotel gelegen op een waanzinnige locatie! Wij komen hier al jaren met veel plezier in de zomer en winter!! Een echte aanrader!! Totale ontspanning!! Leuk samen met je partner, maar ook zeker met het gezin!

• 5registratie_witteveen10-08-2012

Geen aanrader

Familiekamer was ruim, maar muf. Nooduitgang liep via onze kamer, dus hing er een sleutel van onze kamer op de gang (achter een brand glas). Kwaliteit van het restaurant erg matig, keuze zeer beperkt (1 vleesgerecht, 1 vegetarisch). Personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is zeer koud (in augustus!!!). Mooi uitzicht, boven op een heuvel, bereikbaar via een smalle onoverzichtelijke weg. Bar, en terras wel modern ingericht, alleen was er nooit bediening, dus hadden we er niets aan.

Met jonge kinderen

• 8inez16-02-2012

Mooi als uitvalsbasis voor wandelen en Interlaken

Wij hadden een kamer in het aparte chalet geboekt. Daar hebben we goed aan gedaan. Mooie ruime kamer met leuk uitzicht. Badkamer eenvoudig, schoon maar verouderd De kamers in het hotel zijn een stuk minder ruim en gedateerd. Ontbijt naar Zwitserse gewoonte ; geen overdaad, maar eerlijke goede producten. Onthaal erg vriendelijk. De ligging vonden wij, wandelaars, prima. Je kan te voet (half uurtje) naar Interlaken , en in een kwartier ben je bij Station Wilderswil waar alle treintjes vertrekken richting de hoger gelegen (ski) gebieden. Wij vonden de ligging perfect; rust wanneer je die wil, de toeristische attracties om de hoek. We hebben er 's avonds niet gegeten. Het restaurant vonden wij niet echt uitnodigend.

• 9Filip en Lieve Madou-Pape Lichtervelde13-01-2011

een aanrader!

Aangenaam hotel, mooie verzorgde kamers met heel goeie matrassen!, gevarieerd, lekker en veel eten en zeer correct en vriendelijk personeel! Alleen jammer dat de skipisten niet dichterbij liggen. Moet ook zeer mooi zijn id zomer! Spijtig dat we Mevrouw niet gezien hebben.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 9Wouters Marc05-01-2010

Een aanrader

Zeer mooie ligging. Heel proper. Zeer lekker eten (zowel ontbijt als het avondeten). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader dus. Ligging tov het skigebied : je weet voordat je boekt dat het skigebied op 20 minuten rijden met de wagen ligt : dus voor ons geen minpunt.

Met oudere kinderen

• 7Verbraecken - Van Berghen30-12-2009

Geen aanrader!!

Wij waren hier van 24dec tot 28 dec, we logeerden op kamer 20, het was een oude krakende kamer,je hoorde de bovenburen lopen, wel heel proper...het hotel heeft ook gerenoveerde kamers die een modieuze inrichting hebben.De skipistes lagen erg ver van het hotel, 20 min rijden en dan nog een tijd tot je boven aan de piste was...het onbijt en diner was matig, zeer vriendelijk personeel, om dat we nog een nacht bijgeboekt hadden moesten we de laatste nacht, veranderen van kamer, omdat ze dat niet vermeld hadden bij het inchecken hadden de kamermeisjes de spullen zelf van kamer veranderd, wat ik niet echt goedkeur, want dat is persoonlijk...en we kregen dan nog een kamer waar de toilet niet meer doorspoelde, niet echt een aanrader...

• 3Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8Herman,Haaltert26-11-2009

TOP!! Heel goed middenklassehotel !!

Heel rustige ligging,overvloedig en lekker eten,goeie service!

Met vrienden

• 8Klaas Dekker13-11-2009

Aangenaam en rustig voor overspannen Nederlanders.

Mooie plek, lekker ietwat oubollig Zwitsers. Daar hou ik wel van. We waren er maar kort, maar volgens mij heb je op een stralende dag het mooiste uitzicht van de wereld. De medewerkers waren zeer gastvrij en aardig. We kwamen 's avonds laat in de regen aan. Koffers werden meteen voor ons naar de kamers gebracht en we kregen spontaan een paraplu te leen. We sliepen in het challetje naast het hotel. Goede bedden en lekkere ruime kamers. We hadden half pension. Het eten was goed en ook het ontbijt 's morgens. Leuk om een Belgisch, Vlaams sprekende, eigenaresse aan te treffen. Een volgende keer blijven we beslist langer.

2 tips over Hotel Berghof

• D.v/d Woude, 18-06-2013

centrale plek om van alles te ondernemen , je kunt er heerlijk fietsen en met een activkart kun je met de stoomtrein, de bus, of in de lift de bergen in en is heel voordelig

• Algoet Etienne, 07-02-2009

Bijgebouw (chalet) zéér mooie kamers. Jungfau-tocht met tandradtrein aanrader maar wel prijzig !

0 vragen over Hotel Berghof

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen