Reviews over Wilderswil

Een camping naar ons hart

Pors-Ris
    22-9-2018

Een fijne camping met vriendelijke, behulpzame beheerders. Ze geven je alle info over de omgeving en verkopen toegangsbiljetten (voor bv. tandradbaan) met korting. Er is een winkeltje voor de eerste levensbehoeften. Gasten krijgen een pasje waarmee je gratis van het OV (één zone) gebruik kunt maken. Prima sanitair: veel toiletten, douches en wastafels, kraakhelder en zeer goed onderhouden. Voor de douche betaal je slechts CHF 0,50 (= € 0,44)

Alle campervoorzieningen zijn aanwezig. Afval wordt gescheiden ingezameld.

De kampeerplekken bevinden zich op gras tussen oude appelbomen en hebben mooi uitzicht op de Jungfrau. Veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving.

Basic camping, maar geen seconde spijt van.

Rinze
    12-8-2018

Vriendelijke en behulpzame eigenaresse, die ons erg prettig heeft geholpen. Ze hebben een heel klein winkeltje op de camping, waar je de alleen wat basis behoeften kan krijgen. Vers brood kan je een dag van tevoren uitzoeken aan de hand van een lijst. Dat was helemaal top.

Wij zijn hier met name naar toe gegaan, omdat het een goede centrale plek is, om vanuit te vertrekken om te gaan hiken. Wij hadden onze hond bij ons, en dat was geen enkel probleem.

Sanitair is inderdaad wat gedateerd, en werkt met muntjes.

Op de camping zelf is geen restaurant, maar op enkele minuten lopen (5 a 10), zit een prima restaurant waar je lekker kan eten, of bijv pizza kan afhalen.

Al met al een redelijk basic camping, die voor ons helemaal prima was.

Heerlijk

R van der kuijl
    31-8-2017

Een week Zwitserland in de herfst is het zeker waard. Alle prachtige herfst kleuren bewonderen. Vanuit het hotel zijn verschillende wandelroutes bereikbaar. Bus en trein zijn op loopafstand. Iets ondernemen zonder de auto is prima mogelijk. Kamers zijn misschien wat simpel of gedateerd gemeubileerd maar zeker goed schoon en fris. Het uiztzicht van de kamer met zicht op de bergen was fantastische. Ontbijt was goed en ruim voldoende keus.

Een camping waar we het echt naar onze zin hadden!

De Wilde Eddy
    13-8-2016

Kleine maar mooie en nette camping, centraal gelegen met openbaar vervoer en supermarkt op wandelafstand. Geen al te grote plaatsen maar netjes, sanitair is van de jaren 80 maar prima onderhouden (spijtig dat niet alles kampeerders de wasbakken netjes achterlaten). Gemoedelijke sfeer en prachtig uitzicht zowel op het hooggebergte als op Interlaken Harer Kulm. Wij kampeerden al eerder in deze regio maar op deze camping was het de eerste keer, zeker voor herhalling vatbaar!

De beste.

C. Oranje
    12-6-2016

Geweldige camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Leuk campingvolk. Kleine camping met alles wat je nodig hebt. Centraal gelegen aan allerlei uitvalsmogelijkheden. Midden in Zwitserland in het mooiste gebied Berner Oberland.

Wilderswil scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 reviews