Hotel Sunstar

Heerlijk hotel in heerlijk Wengen

info
5-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Attente ontvangst door de eigenaar en medewerkers. We kregen een upgrade naar een grotere kamer (we hadden voor 3 geboekt) met een entresol. De kamer is ingericht met grote aandacht voor details: goede verlichting, goede bedden, thee/koffie faciliteit, gratis minibar, badjassen, paraplu's en andere handige dingen. Een nadeel: onder de entresol was het warm door het ontbreken van ramen; er stond alleen een van maar dat was niet voldoende. Soms dus warme nachten!

Service in het hotel is uitstekend en aardig; de eigenaar is zeer persoonlijk aanwezig en betrokken. Ontbijtbuffet heel goed. Enige was tegenviel was de kwaliteit van het eten; voor een 4-sterren hotel hadden we meer variatie en fantasie verwacht. De mogelijkheid om half pension plus te boeken, waarbij je iedere avond twee glazen (huis)wijn en een halve liter water krijgt in plaats van een dure losse fles wijn, sprak ons zeer aan. Zwembad prima. We zouden hier zeker terugkomen!

• Ligging t.o.v. pistes10

Uitstekend hotel, goede voorzieningen zoals zwembad en kindvriendelijk. Tja als je perse om 18:00 wilt eten, kun je beter ergens anders zijn.

Personeel en managers zijn erg behulpzaam en gastvrij. Mis de woensdagavond raclette in het bos niet. Mooie wandeling en authentiek hutje.

Veel terugkomende gasten, veel Engelsen.

Top locatie !!

Bart Van Parys
3-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Sunstar Wengen is schitterend gelegen op 2' van de gondel.

Wij vonden het eten wel erg lekker en genoten van een vlotte en zeer vriendelijke bediening! Gratis mini-bar bovenop! Na 2x Grindelwald vonden we Wengen nog meer de wintersportsfeer hebben.

We boekten via Jet Air - via Colours of The World - Oostduinkerke/België

Tolvignet 40 CHF werd door hotel terugbetaald.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het eten was erg slecht, je kon ook pas vanaf 19:00 uur eten en dit is voor kleine kinderen erg laat. Het duurde ook heel lang voordat je alle gangen eten voor gezet kreeg. Wij gingen altijd om 19:00 uur eten en we konden blij zijn als we om 21:00 uur klaar waren. Als je met alleen volwassene bent maakt dit niet zoveel uit.

Verder was het een prima hotel en perfect ten opzichte van de piste.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunstar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunstar in Wengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunstar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.