Hotel Silberhorn

Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Silberhorn

• 2018
    9Jacqueline25-02-2018

Superlocatie, uitzicht op bergen en stationnetje.

Ruime lichte kamer (niet supermodern overigens), lekker uitgebreide ontbijtmogelijkheden met zeer vriendelijk personeel. Prima restaurant. Fijn rustig wellness gedeelte! Receptie kan ietsje gastvrijer en klantgerichter (als je 's ochtends arriveert informeren hoe de reis was, bij voorbeeld, ook: opkijken van het werk en gast begroeten als die binnenkomt).

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleenreizend

• Oude reviews

9haeke_st29-03-2013

zéér content

wij zijn zeer content over dit hotel! van bij het begin vriendelijk ontvangen en behandeld. zelfs een grotere kamer gekregen dan geboekt. eten verzorgt en ontbijt mooi gepresenteerd en aangevuld wanneer nodig (zelfs Prosecco voor de geïnteresseerden) . kortom goed gerund hotel. ook de wellnesruimte bevredigend. alleen dienen sommige mensen zich eens te informeren naar het verschil tussen een chatroom en een relaxroom. luid gebabbel in de relaxzaal, sauna…. werkt echt storend. voor de rest zéér content. stephan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8Henny_mol06-02-2011

Prima hotel tegenover station

Lekker dicht bij het station dus je bent zo op de piste. Eten is goed, halfpension is een aanrader. Sauna ziet er prachtig uit. Kamers wat minder maar prima bedden. Klein café in hotel kan erg gezellig zijn tot in de late uurtjes.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8J. Miedema23-07-2010

Prima hotel en restaurant

Hotel Silberhorn is keurig opgeknapt. redelijk grote kamers, prima restaurant qua eten, wijn en bediening. Lounge is matig. Wellness mooi.

• 8Inge31-03-2010

goed - prijs kwaliteit

Informatie laat te wensen over. Halverwege de week vonden we op onze kamer een kamer met meer info betreffende oa restaurant enz. DIner met apero werd in de loop van de namiddag aangkondigd zodat de meesten dit niet tijdig hebben gezien.

• 7Annet en Matt10-01-2010

Vergane glorie

Mooi statig hotel met een pas vernieuwd sauna gedeelte kamers zijn ruim en comfortabel maar sinds de jaren 70 niet meer vernieuwd het eten was zeer matig s'morgens word het ontbijtbuffet vanaf 7 uur niet meer ververst en als je later gaat eten s'avonds krijg je ook opgewarmt eten diverse gasten gaven het onaangeroerd terug.Zeer vriendelijk personeel .Eindoordeel matg!

• 9s sweijd02-01-2010

Service optima forma

We hadden geluk.. kinderen tot en en met 6 jaar zijn volledig gratis in dit hotel... en dan hadden we ook nog eens geluk.. niet met zijn vieren op een kamer, maar een suite.. (een kamer met een kamer eraan vast). Het eten was lekker, elke avond een vijfgangen diner (met wat keuze mogelijkheden), er is ook een a la carte restauanrat, en daar kan je ook eten. Hotel is heel dicht bij de pistes Personeel is heel vriendelijk en aardig voorkinderen.. Een aanrader voor mensen zonder en mensen met kinderen

Met jonge kinderen

• 9Rick26-07-2009

Reeds voor de derde keer en niet de laatste keer

Heerlijk heerlijk en nog eens heerlijk.

Ongeveer in september is het nieuwe spa center gereed. Dus het wordt nog beter dan het al was.

Gewoon alles is goed !!!

• 9D van der Heijde17-06-2009

gewldige omgeving

van 01-06-2009 /09-06-2009 in dit geweldige hotel verbleven De rust en het lekkere eten is heerlijk . iedere avond een praatje met de manager en de obers waren prima ook als je alleen reist krijg je een mooie kamer en niet zo;n kamertje ergens weg gestopt Heerlijk gewandeld in en boven het lauterbrunnendal. Voor een lekker bierje moet je absoluut naar rocks gaan Wengen is heerlijkvoor liefhebbers van rust

Alleenreizend

• 9K. Broeksteeg09-09-2007

Een heerlijk en fijn verblijf gehad. Ik ben al jaren werkzaam in het topsegment van hotels, maar de service die in dit hotel wordt geboden is van een topklasse.

0 tips over Hotel Silberhorn

0 vragen over Hotel Silberhorn