Hotel Regina

Niet doen!

Dr. Verbeek
24-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

1e indruk: zeer chique. 2e indruk; vergane glorie. Positieve punten: Prima ligging, mooi uitzicht. warme goede douche. Schoon. Negatieve punten: Kleine kamer (paste niet eens een bureau in), zeer hard bed, zeer oude 12 inch tv, was wifi maar zeeer duur. Geen waterkoker, geen minibar. Kringen op de muur/ plafond. Kamer is zeer gehorig. Personeel achter balie was onvriendelijk en matig behulpzaam. Ontbijt was compleet maar niet bijzonder en iedere dag exact gelijk. Diner: meestal redelijk/ goed soms matig. Bedienend personeel (Italiaanse gastarbeiders) zijn vriendelijk. Dankjes in de lobby zeer duur: Glas bier +/-5 eur.Zijn sowiso zeer commercieel.

Samenvatting: prijs/ kwaliteitverhouding zeer slecht. Vergane glorie. Mij bekroop zelfs het gevoel dat ik werd afgezet.

Prachtig uitzicht

deelnemer
17-10-2010

Prima hotel, kamers erg gedateerd, prachtig uitzicht, en zeer goede keuken.

gastvrij personeel.

• Ligging t.o.v. pistes9

De ligging is prachtig t.o.v. het centrum en de pistes. Je kunt meteen buiten het skihok de ski's onderbinden en er 's avonds weer naartoe skiën. Het is een stijlvol hotel en vooral de lobby en het restaurant zijn zeer sfeervol.

Ik vond het eten goed en zelfs een beetje beter dan dat je van een 4-sterrenhotel mag verwachten. De service is absoluut top. Zeer persoonlijk en vriendelijk, zowel aan de balie als in het restaurant.

De kamers en de vergaderruimte zijn schoon en netjes maar mogen wel eens gerenoveerd worden.

Al met al prima bevallen.

We hebben een aantal aanbieders voor Regina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina in Wengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Regina scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.