Hotel Belvédère

25 reviews over Hotel Belvédère in het Nederlands

Heerlijke plek

J. Compaan
4-7-2017

Huiselijk hotel met zeer vriendelijk personeel en prachtig uitzicht vanaf mijn balkon op de 5de verdieping. Kamer en badkamer schoon en van alle gemakken voorzien. Rustig gelegen en op loopafstand van kabelbaan en station. Heel veel wandelmogelijkheden in de buurt en goed uitgangspunt voor het verkennen van Berner Oberland. Ontbijt en diner in buffetvorm vond ik ruim voldoende. Kan geen minpunten vinden en wil er zeker terug.

Great place, did not want to go home

Johnw1952
5-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

My wife and I spent a week in February in this wonderful hotel. Although we have stayed there before on a number of occasions, it has always been in June. I wanted my wife to see the area as a winter wonderland.

As always, the staff were fantastic. They would bend over backwards to ensure your stay was perfect. A special mention to Peter and Aleesa in the dining room, to Mario at the bar, and Angela and Salvo at the reception desk. However, they all work under the watchful eye of Vincenza the General Manager. She is an excellent ambassador for the hotel.

As always, the room was clean and comfortable, the meals were varied and tasteful. I require a Gluten Free diet and was not disappointed. Each night, the chef would indicate what I could have, and on some evenings prepared a special meal for me.

A lovely touch for my wife, was when the waiters arrived at our table with a birthday cake complete with candles, on her birthday, along with a chorus of "Happy Birthday."

Will we return again? You bet!

John & Lynn Williams.

• Ligging t.o.v. pistes8

Een "ouderwets" hotel in de goede zin van het woord met geweldig vriendelijk personeel. Sfeervol gedeeltelijk art Deco ingericht met een royale lounge en bar. Ruime eetzaal met diner en ontbijt in buffetvorm maar zeer gevarieerd en goed verzorgd. Leuke kamers die ook nostalgisch ingericht zijn. Goede bedden en prima badkamer. Wij hadden o.a. kamer 406 met geweldig uitzicht en lekker balkon op het zuidwesten. Op 5 minuten loop afstand van het station en de gondel . Electrocar service van en naar station bij aankomst en vertrek. Ook voor niet skiërs een prima plaats. Verwacht geen apres ski toestanden maar er is wel een gezellige bar in de hoofdstraat. Ingetogen luxe in het hele dorp.

prachtig

H.A.van Emden
21-6-2015

Prachtig oud hotel gelegen in een zeer fraaie omgeving. Personeel is erg vriendelijk en het eten is goed. We konden geen min punten ontdekken. Vanuit het hotel zijn prachtige wandelingen te maken. ga je voor rust en prachtige natuur dan is dit hotel aan te bevelen.

Karakteristiek hotel

mevrouw Louwerse
20-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi oud hotel met oude elementen en kindvriendelijk personeel. Mooi gelegen in wengen en uitzicht op de bergen.

Zeer leuke ervaring!

anita
20-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig gezellig ouderwets(in positieve zin dan)hotel.Heel lekker eten,nochtans in buffet vorm,alsook een uitstekend ontbijt,voor ons zeker een ster of 4 waard.Personeel is ook heel vriendelijk en heel attent.Hadden dit hotel voor 1 nacht geboekt als tussen stop naar midden-Italie,hadden s'morgens al spijt dat we niet langer geboekt hadden.Kamer kwam wat ouderwets over maar was wel heel net onderhouden,badkamer was top en volledig gerenoveerd.Vinden zo direct geen minpunt.

Charmant hotel in prachtig gebied!

anina63
14-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug van een heerlijke skivakantie in hotel Belvédère in Wengen. We vonden het een heel charmant hotel, werden na een telefoontje keurig van het treinstationnetje opgehaald (Wengen is autovrij). Wij hadden een budgetkamer op de 5e verdieping, niet royaal maar goed te doen, schone badkamer, grote flatscreen en een zonnig balkonnetje met geweldig uitzicht. We hadden halfpension, diner in buffetvorm, goed gevarieerd, goed aangevuld en prima van smaak. De vrouwelijke Nederlandse manager heeft het prima voor elkaar, perfecte service en vriendelijke, gastvrije medewerk(st)ers, compliment!

Jugendstil

Jasper
25-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Belvédère is een prachtige accomodatie die zich nagenoeg geheel in originele 'Jugendstil' bevindt, maar mét het comfort van een modern hotel. Bijna alle 100 jaar oude details zijn bewaard gebleven en dat maakt het hotel tot een pareltje. De grote lobby/lounge/bar op de begane grond (met open haard) is een gezellige plek om 's middags of 's avonds te vertoeven. Het personeel is vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. De kamers zijn ruim (budgetkamers heb ik niet gezien), gezellig ingericht en niet gehorig. De badkamers lijken niet al te lang geleden nog geheel te zijn vernieuwd. Het hotel ligt iets verhoogd (circa 20 meter) op een paar honderd meter van het centrum en de skiliften.

Twee minpuntjes: er ontbreekt mechanische ventilatie in de badkamers, waardoor het bij het douchen erg vochtig wordt. En het eten is toch de Achilleshiel, dat ben ik met andere recencenten eens: zeker niet ondermaats, maar het kan absoluut beter. Dan zou mijn waardering kunnen stijgen van 8.0 naar 9.0.

mooi hotel dicht bij treinstation en kabelbaan, vriendelijke mensen, het eten is niet echt geweldig buffet is vaak lauw en alles erg gaar en een beetje saai .

De salade bar erg lekker.

sfeervol hotel

RolandenLinda
31-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hier begin februari voor de tweede keer geweest. Weer heel goed bevallen. Erg vriendelijk personeel. Goed en smaakvol eten, ruim ontbijt buffet. Ook het diner is in buffet vorm. Word goed bijgevuld, en ruime keur. Er is vis, vlees en vegetarisch, met groente aardappelen of rijst of pasta. Apart buffet voor de kinderen. Het is een oud gebouw, volgend jaar 100 jaar. En die oudheid geeft een apart sfeertje. Volgend jaar waarschijnlijk nog en keer.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvédère in Wengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvédère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belvédère scoort een 8.5 uit 10 op basis van 25 reviews.