Vakantiehuis Haus Bellevue

1 review over Vakantiehuis Haus Bellevue in het Nederlands

nooit meer

Toja
26-8-2009

Vakantie huis Wattenwil is een slechte bestemming,om haar achteraf ligging en onvriendelijke ontvangst, geen uitzicht zit aan de achterkant. Nederlandse eigenaar maar geen interesse. Vreselijk afstapje,en geen warm water zelf uitzoeken. Zeer steile toevoersweg moet je bergbeklimmer zijn,huisvuil zelf maar oplossen. Schapen lopen bijna in jou keuken,leuk uitzicht hoor!!!. Zeer duur voor het gebodende. Een keer bij een touroperator geboekt,maar doen wij nooit meer!!! Beddegoed was versleten, slechte bedden. Terras overwoekert met hoog onkruid, kleuren tv was zwart/wit met 4 zenders.

Gereisd Met partner in juni 2009

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Bellevue

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Bellevue in Wattenwil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.