Vakantiehuis Friedli

1 review over Vakantiehuis Friedli in het Nederlands

Volgend jaar weer

Wilma en Bert
30-1-2014

Voor de indeling van het woning verwijs ik naar de website. De doorgaande weg die voor de woning lang loopt is vrijwel niet hoorbaar in de woning en al helemaal niet in de slaapkamer die aan de achterkant in de woning is. Vanuit de woning loop je in 10 minuten naar het station van Interlaken. Daar zit je dan ook meteen in het winkelgebied. We hebben daar een mooie week gehad en gaan zeker nog eens weer. Interlaken is een goed uitgangspunt voor diverse bezienswaardigheden in de omgeving.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Friedli in Unterseen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Friedli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.