Sorteren

Reviews over Sutz-Lattrigen

Prachtige camping, maar een beetje bevelend...

CH
    29-6-2018

Prachtige camping! Alleen jammer dat de plek wordt aangewezen. Helaas kon ik me niet aansluiten bij de andere campinggasten. Het zou te luidruchtig zijn. De campingbegeleider gaf aan dat het om mijn rust zou gaan m.b.t. spelende kinderen.... Evenzogoed kreeg ik geen toestemming voor een andere plek.

Heerlijk de ruimte en rust

Ursula
    30-8-2016

Wij hebben eerst vier nachten op deze boerderijcamping doorgebracht en kwamen na afloop van onze vakantie nog voor twee nachten terug omdat we zo enorm van de rust en de ruimte genoten. De campinghouders zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader als je van landelijk camperen houdt en niet te zeer op de prijs hoeft te letten, want Camping Lindenhof is niet echt goedkoop

Ideal für Velofahrer

Björn Huber
    27-9-2015

Sehr freundlicher empfang, schöne Aussicht und Preisgünstig, ideal für Velofahrer auf der durchreise, werde auch bei meiner nächsten fahrt nach Corsica dort übernachten :-)

Leuke camping

Kees
    21-7-2015

Wel een leuke camping goed sanitair eigenaar houd gasten met kinderen en zonder mooi gescheiden wel heel duur omgeving van meer niet leuk te druk verkeer en treinen

Mooie landelijk gelegen camping vlakbij meer

Loes Dotinga
    20-1-2013

De camping is van een vriendelijke Fries. Je staat met je tent of caravan onder de bomen, heel romantisch. Verderop is een groot meer (Brienzersee), wat je helemaal om kunt fietsen. Er zijn onderweg ook leuke strandjes, waar je heerlijk kunt zwemmen in het heldere water. Er was helaas geen WIFI.

Sutz-Lattrigen scoort een 6,3 uit 10, op basis van 3 reviews