Hotel Mountain Lodge

19 reviews over Hotel Mountain Lodge in het Nederlands

Bijna perfect

nlsf_ca
20-4-2011

ontbijt, lunch, gebak in de middag en avondeten waren allemaal prima verzorgd. alleen de lunch werd voor je klaargemaakt en was wat minder. De kamers waren niet fantastisch. Het personeel daarentegen was erg aardig. Ook als je niet naar de piste ging kon je je er prima vermaken. Voor de ski's, snowboards en schoenen was er een bergplaats beschikbaar. Het enige nadeel is dat het een eind van het dorp Schonried af ligt, maar als er genoeg sneeuw ligt zou je vanaf de lodge naar de lift kunnen skien. bij minder sneeuw kan dat niet en is die lift soms ook dicht.Maar aan de andere kant van het dal is nog een skilift en anders kun je in de richting van Gstaad skien.

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Leuk vakantie gehad.

wintersporters
10-3-2011

Het hotel ligt aan een smalle weg midden op een berg. Uitzicht erg mooi. Maar je moet wel met eigen vervoer er zijn, want anders moet je de berg op/af lopen. De skibaan waar het hotel aan gelegen is, was dicht te weinig sneeuw. Maar anders gaat deze 27/2 al dicht dan is het seizoen over. Er is geen kinderpiste bij het hotel. We hadden een 4 pers kamer met 4x 1pers bed. Daar hadden we geluk bij, er zijn kamers met 2 stapelbedden. Kamers zijn klein, maar je hebt wel je eigen badkamer ook klein. Ontbijt goed, uitgebreid assortiment, avond eten was eenvoudig maar goed te eten. Je kunt pakken wat je wilt en hoevaak je maar wilt. Lunchpakket was goed, brood wordt alleen avond van te voren gemaakt. Middag snack was vaak op als we om 17.00 terug kwamen. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Je bent alleen verplicht om bij een van de vele zitjes te gaan zitten, want op de kamer zijn geen stoelen.(ook geen plaats ervoor) Leuke plek, maar je moet geen luxe verwachten. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen hotel een herberg

mmc
2-1-2011

het skigebied was erg leuk, maar heel erg duur we hebben nergens goede koffie kunnen drinken, en je moet met de auto naar de skipiste wat 2 km verder op is, wij konden niet tot bij het hotel skieen en de kinderpiste bij het hotel had het personeel nog nooit van gehoord,de ski bus rijd al meer dan 4 jaar niet meer dus je hebt echt een auto nodig.ook de speelzaal voor de kids viel erg tegen. en lunch pakket voor 5 pers. waren 3 boterhammen en 5 flesjes water en 3 chocolade repen. daar kun je met 5 pers echt niet van leven.echt geen all in. komen nog een hoop kosten voor eten en drinken bij. het 16.00 uurjte heb ik nog nooit gezien en avond eten was vers maar geen keuze.bij ons waren er ook heel veel pistes gesloten en niet omdat er niet genoeg sneeuw lag,maar het zes. begint pas op 21/24 dec.maar je betaald wel de hoofprijs voor je skipas.echt nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gelegen, met vriendelijke hoteleigenaar

Fred Kempers
12-4-2010

Mountainlodge is schitterend tegen de berg op gelegen. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen, veel spelmateriaal, spelcomputers, e.d. Eten is goed. Het is een goede verblijfslocatie gelegen in een mooi skigebied. All-in formule is bij een wintersportvakantie altijd makkelijk. Je krijgt een lunchpakketje mee voor tussen de middag. Rond half vijf koffie met gebak/cake, en je kunt je drankje pakken uit de koelkast.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Prima prijs/kwaliteit

marcel jaspers
18-3-2010

Prima eenvoudig hotel waar veel ruimte is voor kinderen en grotere groepen. Vooral de speel-, biljard, intiernet en 'lounge-kamer' werden goed gebruikt. Van de ligging hebben wij minder geprofiteerd. De piste is na 28.02 gesloten. Wij zijn met vliegtuig en trein naar Schonried gekomen omdat we dachten dat we door de skipiste geen auto nodig hadden. Helaas is de andere skilift vanuit het hotel niet lopend te breiken met twee kleine kinderen! Er wordt ook geen shuttle aangeboden wel is het mogelijk om een afspraak te maken met de plaatselijke taxichauffeur (ongeveer Sfr. 12,- per rit). Het zwembad ligt in Saanen, en niet zoals je van de beschrijving kunt opmaken in de gids van VrijUit in de omgeving van het hotel. Prima eenvroudig en vers eten, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2010

We hebben het weer heerlijk gehad!

G. Ramkema
2-3-2009

Toen we hier in 2008 kwamen zagen we groene weide's nu echter lagen er pakken sneeuw heerlijk. Lekker skieen vanaf het hotel naar de Rellerli lift of even lopen naar de overkant en daar genieten van de mooie pistes, je kan je de hele dag vermaken zonder steeds dezelfde piste te nemen. Het personeel was weer uiterst vriendelijk, de dranken stonden gekoeld in de koeling dit jaar dus dat was een verbetering. Het eten was zeer eenvoudig en leek in onze ogen iets minder dan vorig jaar, weinig variatie. Toch al met al weer een heerlijke vakantie gehad wat mede kwam door het prachtige weer dit keer. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer met de hele groep.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Wat een verschil

Klaas
24-1-2009

In 2008 naar Mounten lodge geweest, toen een top week gehad. In 2009 viel het toch wel tegen, all-inclusiff wordt niet waar gemaakt, alle dranken tot 16:30 aan toe achter slot en grendel, de koffie zetter gaf na 11:00 alleen nog maar koude koffie. Internet niet mogelijk. Op woensdag kachel kapot maar niemend te vinden in het hotel, om circa 17:00 werkte de kachel en de douche weer. Volgend jaar maar weer een ander hotel opzoeken. Het eten was eenvouding maar goed.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Perfect hotel

nienke
12-3-2008

Perfect hotel. Genoeg ruimte voor iedereen.Basaal maar met smaak ingericht. All in arrangement voldoet prima, zeker gezien de prijs.Heel vriendelijk personeel.

Gereisd Familie in Wed Mar 12 2008 18:55:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helaas lag er geen sneeuw op de piste langs het hotel, dat

gramkema
2-3-2008

Helaas lag er geen sneeuw op de piste langs het hotel, maar ondanks dat hebben we ons prima vermaakt. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Degene die voor deze prijs een vijf sterren hotel verwacht komt van een koude kermis thuis. Maar als je jezelf instelt op een hotel van het niveau van een hostel kom je hier met een blij gevoel vandaan. De kinderen in ons gezelschap hebben zich prima vermaakt en toen we na een week naar huis gingen vroegen ze of we hier volgend jaar weer naar toe gaan. Als je niet te kieskeurig en een makkeljke eter bent krijg je prima te eten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het skigebied is erg mooi en ondanks het warme weer waren er nog genoeg mogelijkheden op te kunnen skieen. Kortom, een lokatie om volgend jaar weer naar toe te gaan.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Voor de prijs, nog geen 300 euro een top hotel

Klaas
26-1-2008

Voor de prijs, nog geen 300 euro een top hotel. Maaltijden waren eenvoudig maar goed en echt vers brood. Skien smorgens vanuit het hotel en smiddags weer terug op de skies naar het hotel. Echt een top week gehad

Gereisd Familie in januari 2008

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mountain Lodge in Schönried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.