We hebben een aantal aanbieders voor Schönried voor je op een rij gezet:

Reviews over Schönried

Bijna perfect

nlsf_ca,
    20-4-2011

ontbijt, lunch, gebak in de middag en avondeten waren allemaal prima verzorgd. alleen de lunch werd voor je klaargemaakt en was wat minder. De kamers waren niet fantastisch. Het personeel daarentegen was erg aardig. Ook als je niet naar de piste ging kon je je er prima vermaken. Voor de ski's, snowboards en schoenen was er een bergplaats beschikbaar.

Het enige nadeel is dat het een eind van het dorp Schonried af ligt, maar als er genoeg sneeuw ligt zou je vanaf de lodge naar de lift kunnen skien. bij minder sneeuw kan dat niet en is die lift soms ook dicht.Maar aan de andere kant van het dal is nog een skilift en anders kun je in de richting van Gstaad skien.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Leuk vakantie gehad.

wintersporters,
    10-3-2011

Het hotel ligt aan een smalle weg midden op een berg. Uitzicht erg mooi. Maar je moet wel met eigen vervoer er zijn, want anders moet je de berg op/af lopen.

De skibaan waar het hotel aan gelegen is, was dicht te weinig sneeuw. Maar anders gaat deze 27/2 al dicht dan is het seizoen over.

Er is geen kinderpiste bij het hotel.

We hadden een 4 pers kamer met 4x 1pers bed. Daar hadden we geluk bij, er zijn kamers met 2 stapelbedden. Kamers zijn klein, maar je hebt wel je eigen badkamer ook klein.

Ontbijt goed, uitgebreid assortiment, avond eten was eenvoudig maar goed te eten. Je kunt pakken wat je wilt en hoevaak je maar wilt. Lunchpakket was goed, brood wordt alleen avond van te voren gemaakt.

Middag snack was vaak op als we om 17.00 terug kwamen.

Kinderen hebben zich goed vermaakt. Je bent alleen verplicht om bij een van de vele zitjes te gaan zitten, want op de kamer zijn geen stoelen.(ook geen plaats ervoor)

Leuke plek, maar je moet geen luxe verwachten.

Personeel erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Mooi gelegen, met vriendelijke hoteleigenaar

Fred Kempers,
    12-4-2010

Mountainlodge is schitterend tegen de berg op gelegen. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen, veel spelmateriaal, spelcomputers, e.d. Eten is goed. Het is een goede verblijfslocatie gelegen in een mooi skigebied. All-in formule is bij een wintersportvakantie altijd makkelijk. Je krijgt een lunchpakketje mee voor tussen de middag. Rond half vijf koffie met gebak/cake, en je kunt je drankje pakken uit de koelkast.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

We hebben het weer heerlijk gehad!

G. Ramkema,
    2-3-2009

Toen we hier in 2008 kwamen zagen we groene weide's nu echter lagen er pakken sneeuw heerlijk. Lekker skieen vanaf het hotel naar de Rellerli lift of even lopen naar de overkant en daar genieten van de mooie pistes, je kan je de hele dag vermaken zonder steeds dezelfde piste te nemen. Het personeel was weer uiterst vriendelijk, de dranken stonden gekoeld in de koeling dit jaar dus dat was een verbetering. Het eten was zeer eenvoudig en leek in onze ogen iets minder dan vorig jaar, weinig variatie. Toch al met al weer een heerlijke vakantie gehad wat mede kwam door het prachtige weer dit keer. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer met de hele groep.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Perfect hotel

nienke,
    12-3-2008

Perfect hotel. Genoeg ruimte voor iedereen.Basaal maar met smaak ingericht. All in arrangement voldoet prima, zeker gezien de prijs.Heel vriendelijk personeel.

Gereisd familie in maart 2008
Schönried scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews