Hotel Huus Gstaad

8 reviews over Hotel Huus Gstaad in het Nederlands

Héél mooi !

Jan Van Daele,
7-6-2018

Prachtig hotel, mooie kamers, wat een uitzicht ! Super vriendelijk aan het onthaal.

Héél mooi, reuze ontbijt, Half pension maaltijd kon beter. Gelukkig mochten wij 3 van de 6 avonden in het a la carte restaurant dineren!

Gereisd met partner in mei 2018

kom terug !

llj,
27-7-2017

Totaal vernieuwd hotel ( vroeger Steigenberger Alpen hotel )

Binneninrichting volgens ontwerpen van Zweeds interieurarchitect , wat resulteert in een heel aparte sfeer .

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt van 7 uur tot 11 uur , mogelijkheid van halfpension of à la carte in eigen restaurant La Vie .

Gratis shutlle naar de skipistes of naar Gstaad .

Een zeer groot salon waarvan de decoratie ( naar mijn mening te overladen is ), maar waar veel gasten een plaatsje kunnen vinden , iets drinken of snuisteren in de talrijke kunstboeken .

Uitzicht is gewoon prachtig ; mooie tuin ,en een prachtige wellnessruimte ( echt ruim !)en een groot binnenzwembad .

Gereisd alleenreizend in maart 2017
Team HUUS Gstaad - Diana, CEO, 28-9-2017
Goed om te lezen dat u ook na de verbouwing hebt genoten in ons hotel. We hopen u snel weer te mogen begroeten.

het is en blijft prachtig

llj
22-5-2016

De inrichting is wat verouderd en het hotel krijgt dit jaar een volledige renovatie

Gereisd alleenreizend in september 2015

Gereisd alleenreizend in september 2013

voor de 16e keer

lutgart
29-3-2013

hotel Steigenberger Saanen blijft voor mij een aangenaam en rustig gelegen hotel. Dankzij de shuttle dienst kan ik gaan wandelen op een vlak parcours

Gereisd alleenreizend in maart 2013

fantastisch verblijf

lutgart
23-5-2012

De vriendelijkheid van het personeel , de persoonlijke bejegening, het lekker eten , een prachtig uitzicht

Gereisd alleenreizend in maart 2012

aanrader !

Verhoeven
4-2-2012

Zeer mooi hotel in chaletstijl, met schitterend uitzicht op wondermooie bergwereld rond Gstaad/Saanen. Hotel ligt tegen berghelling op 15 min. wandelen van Saanen dorp. Kamers zeer netjes maar iets te klassiek ingericht - toch alle comfort/mooi zonne-balkon met ligzetels en matrasjes/flatscreen TV/zeer goed bed. Zowel ontbijtbuffet als diner s'avonds (soms buffet/soms à la carte) zijn subliem te noemen. (en we zijn heel wat gewoon op dat vlak) Leuk waren de thee met taart in de namiddag (inbegrepen in half pension) en de dagelijkse verrassingen tijdens de kerstperiode : kaviaar met champagne, pannekoekjes, zalm met witte wijn, kaisersmarren ..... Deze werden geserveerd in de late namiddag in de lobby. Tevens kan je in het fonduehuisje voor het hotel genieten van een lekkere fondue ipv het diner. Zeer vriendelijk personeel - mooie (betaal)parking - kleine maar mooie spa - Nederlandse hoteldirecteur die de gasten dagelijks persoonlijk begroet. Dit alles voor een toch wel forse prijs. !

Gereisd met partner in december 2011

graag nog een keer

g.van den berg
4-6-2011

Het hotel is prachtig gelegen, maar de kamers moeten opgefrist worden. Oude t.v's geen BVN bijvoorbeeld en geen internet op de kamer.

Ook airco ontbreekt in de kamer

Gereisd met partner in maart 2011

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huus Gstaad in Saanen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huus Gstaad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.