Camping Beim Kappeli

Camping Beim Kappeli

1 review over Camping Beim Kappeli in het Nederlands

2008

Mooie omgeving, sanitair wordt vernieuwd.

Niki
28-12-2008

Deze camping ligt mooi tussen de bergen; dichtbij een groot zwembad, ook leuk voor de allerkleinsten, een soort van kinderboerderij met speeltuintje. Er zijn talloze wandelingen te maken, je kunt een treinreis maken en met de kabelbaan de berg op. De camping zelf is prima; het sanitair wordt momenteel vernieuwd. Een knusse camping waar je zowel 's zomers, als 's winters terecht kunt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Beim Kappeli

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beim Kappeli in Saanen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beim Kappeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.