8,8

26 reviews over Hotel Alpine Lodge in het Nederlands

Gezellig familiaal hotel

Kurt
4-9-2015

Heel hartelijk en rustig onthaald met een glaasje prosseco. De kamer was zeer ruim, 2 afzonderlijke kamers, een woonkamer en een terras op het zuiden gericht met zicht op tuin en buitenzwembad. Alles sober en netjes. Het eten was fijn en iedere avond keuze tussen vlees, vis of veggie. Veel gezinnen met kinderen (eerste week paasvakantie en schitterend weer). Het personeel is zeer vriendelijk en vooral bij kinderen, zelfs bij tieners (moeilijke doelgroep) wisten ze met een kwinkslag hun symphatie op te wekken. Het zwembad is goed maar wat verouderd. Het was een zeer aangenaam verblijf en we zijn nieuwsgierig naar de zomer...

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Design hotel met informele sfeer

r_voortman
3-8-2013

Het hotel heeft diverse design-details, maar heeft toch een lekkere informele sfeer. De ontvangst was zeer hartelijk, met kunstjes van de jonge hond van de eigenaar. Ook het personeel is hartelijk en houdt ervan om grapjes te maken.

De kamer was mooi en zeer ruim.

Er is een zwembad met een binnen- en een buitenbad. Er zijn een aantal ligstoelen aanwezig. In de kelder zijn diverse zaken waar kinderen zich mee kunnen vermaken.

Bij half-pension is er dagelijks een heerlijk 4-gangen menu, waarin voor het hoofdgerecht een keuze uit 2 opties gemaakt kan worden. Voor de kinderen is er een apart menu.

Het hotel ligt tussen Saanen en Gstaad. In die laatste stad is jaarlijks een tennis-toernooi en kan je veel geld uitgeven in de hoofdstraat van het centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch hotel

Gonny Elsjan
2-6-2013

Een geweldig hotel met aan de zuidzijde prachtig uitzicht personeel is enorm behulpzaam en eigenaar doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken het ontbijt en diner waren fantastisch, kind en hond vriendelijk kortom een geweldig hotel!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Uitstekend hotel

W
24-3-2012

Zeer attente service en bediening.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Middelmatig

Ellen
22-8-2011

Prijs is ok voor het dure Zwitserland maar kwaliteit is dan ook middelmatig naar Zwiterse normen. Zwembad binnen en buiten is een troef maar is slecht afgewerkt (losliggende stenen, wanden met vijzen,...) waardoor gevaarlijk voor kinderen. Eten was ok maar niks bijzonders. BBQ verliep erg chaotisch. Restaurant is erg krap en donker - niet gezellig. Over designgehalte van kamers kunnen we niet oordelen want hotel was overboekt en we kregen een appartement (heel ruim en goed ingericht) in gebouw aan overzijde - wel comfortabel maar maakt ook dat je de sfeer (als die er al was ?) van hotel niet beleeft. Locatie aan verbindingsweg tussen Saanen en Gstaad dus beide te voet bereikbaar. Hotel is volledig ingesloten waardoor je geen zicht op de bergen hebt en dat is jammer. 1 activiteit kunnen meedoen en dat was teleurstellend : vroeg op om met kano 45 minuten op rimpelloos meertje te gaan dobberen. Goed geprobeerd maar opnieuw : de details zijn er niet....

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed hotel met toch een informele atmosfeer

ronald
12-7-2011

Het personeel is vriendelijk, spreekt soms nederlands, houdt van een grapje en is behulpzaam. De kamers zijn ok. Het welness centrum en de fitnesruimte zijn super goed. Zwembad is ok, Zwitserland is alleen erg duur. Zeker voor een gezin. Het Hotel organiseert uitjes waarbij de klimtuin in Zweizimmen echt een aanrader is voor het hele gezin (onze puber inclusief). Kanoen kan je beter in de Ardennen doen. Zonde van de ochtend. Andere uitjes zijn onbetaalbaar. Wij hebben 5 kinderen en kwamen elke keer zeker boven de 200 euro uit met uitschieters tot 600 euro. Oostenrijk is op dat punt vele malen beter en goedkoper. De maaltijden zijn goed. Geen schnitzel met friet maar een een echte 4 gangen diner.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend Vriendelijke Hoteluitbaters

Fam uit Beersel
12-4-2011

Dit hotel ligt rustig gelegen op 15min wandelafstand van Gstaad. Wij zijn héél goed ontvangen. Niks is te veel voor deze mensen. Ze staan echt direct voor je klaar met een hele grote smile. Je had er verschillende thema kamers de een wat groter dan de andere. Wij hadden de kleinste maar alles was aanwezig. Lekker warm zwembad, sauna, stoombad, speelruimte voor de kleinsten. Eten was redelijk goed. In de ochtend was alles aanwezig voor een goed ontbijt je had wel geen gebakken eitjes met spek of zo voor degene die dat verkiezen je kon wel zelf je eitje koken. S avonds is het kiezen uit vis en vlees, best lekker. Je had wel de wagen nodig om naar een van de betere skistations te rijden. Er is wel ook een busje voorzien vanuit het hotel uit dat je op verschillende tijdstippen kan brengen. De gezelligheid vond ik wat minder aan het daltation je kon er als niet skier of met kleine kinderen nergens terrecht. Alles is ook wat verouderd als je het vergelijkt met andere skipistes.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gelegen sporthotel

Marjolein
26-8-2010

Goed uitgerust hotel met veel sportfaciliteiten. Erg vriendelijk personeel, leuke thema kamer (we zaten in de fietskamer) met Apple computer. Drie keer per week werden er outdooractiviteiten georganiseerd, voor kids vanaf 8 jaar. Het eten is erg goed! De drankjes (niet inbegrepen in de reissom) zijn nogal aan de prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een supergoed hotel

Leen Liebens
5-8-2010

Begin juli een week verbleven in dit leuke hotel samen met onze 3 kindjes van 2,6 en 7 jaar. We hebben er echt een prachtvakantie gehad. Mooie kamer, heel lekker eten, er is ook een kindermenukaart, ongelooflijk vriendelijk personeel, ook een zeer goede bediening in het restaurant.
Ook fijn is het verwarmde zwembad, kortom dit hotel is echt een aanrader, wij gaan er zeker nog terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

kleinschalig met alles erop en eraan

werner
17-7-2010

zeer lekker eten,pc op de kamer met gratis internet(wel traag),3sporten gratis,binnen en buitenzwembad 30°.rustig hotel,kortom waar voor je geld! enigste minpuntje is wanneer je aan tafel zit,de obers je iets te veel pushen om toch maar een flesje wijn te drinken en of koffie achteraf wat je rekening wel serieus de hoogte injaagt.toch een dikke aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette