We hebben een aantal aanbieders voor Saanen voor je op een rij gezet:

Reviews over Saanen

Héél mooi !

Jan Van Daele,
    7-6-2018

Prachtig hotel, mooie kamers, wat een uitzicht ! Super vriendelijk aan het onthaal.

Héél mooi, reuze ontbijt, Half pension maaltijd kon beter. Gelukkig mochten wij 3 van de 6 avonden in het a la carte restaurant dineren!

Gereisd met partner in mei 2018

kom terug !

llj,
    27-7-2017

Totaal vernieuwd hotel ( vroeger Steigenberger Alpen hotel )

Binneninrichting volgens ontwerpen van Zweeds interieurarchitect , wat resulteert in een heel aparte sfeer .

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt van 7 uur tot 11 uur , mogelijkheid van halfpension of à la carte in eigen restaurant La Vie .

Gratis shutlle naar de skipistes of naar Gstaad .

Een zeer groot salon waarvan de decoratie ( naar mijn mening te overladen is ), maar waar veel gasten een plaatsje kunnen vinden , iets drinken of snuisteren in de talrijke kunstboeken .

Uitzicht is gewoon prachtig ; mooie tuin ,en een prachtige wellnessruimte ( echt ruim !)en een groot binnenzwembad .

Gereisd alleenreizend in maart 2017
    Team HUUS Gstaad - Diana, CEO, 28-9-2017
    Goed om te lezen dat u ook na de verbouwing hebt genoten in ons hotel. We hopen u snel weer te mogen begroeten.

het is en blijft prachtig

llj,
    22-5-2016

De inrichting is wat verouderd en het hotel krijgt dit jaar een volledige renovatie

Gereisd alleenreizend in september 2015

Gereisd alleenreizend in september 2013

Gezellig familiaal hotel

Kurt,
    4-9-2015

Heel hartelijk en rustig onthaald met een glaasje prosseco. De kamer was zeer ruim, 2 afzonderlijke kamers, een woonkamer en een terras op het zuiden gericht met zicht op tuin en buitenzwembad. Alles sober en netjes. Het eten was fijn en iedere avond keuze tussen vlees, vis of veggie. Veel gezinnen met kinderen (eerste week paasvakantie en schitterend weer). Het personeel is zeer vriendelijk en vooral bij kinderen, zelfs bij tieners (moeilijke doelgroep) wisten ze met een kwinkslag hun symphatie op te wekken. Het zwembad is goed maar wat verouderd. Het was een zeer aangenaam verblijf en we zijn nieuwsgierig naar de zomer...

Gereisd met oudere kinderen in april 2015
Saanen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 9 reviews