Gasthof Engelberg

Gasthof Engelberg
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,3

6 reviews over Gasthof Engelberg in het Nederlands

Geweldige locatie en zeer gastvriendelijk!

Hans Hellinga
22-8-2015

Wij hebben als gezin hebben hier overnacht, als tussenstop naar Italië. Na een warm welkom hebben hier heerlijk gegeten en het ontbijt was ook zeer goed. De kamers zijn prima voor elkaar en schoon. Absoluut een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

zwitserland

klazien van dijk
5-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

heerlijk eten bij fijne mensen uitzicht prachtig

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Topper

Dominique
12-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijke eigenaren, het ligt midden in de natuur. Heerlijk tot rust komen.. dat is de betekenis van deze bestemming. De uitzichten van alle balkons zijn helemaal super! de kamers zijn mooi groot en voorzien van alle gemakken en een lekkere warme douch!Het eten was ook erg lekker, een goed gevarieerd menu.

Gereisd Met partner in januari 2011

Een fantastisch gasthaus!

Hans
15-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gasthof Engelberg is een vrij klein gasthaus (4 kamers), en een restaurant. De ligging is fantastisch met mooie uitzichten. Als startpunt voor tochten in het Berner Oberland of naar Italie (met de autotrein via Kandersteg?) ideaal. De eigenaren, een Nederlands echtpaar, zijn zeer gastvriendelijk! Het eten is prima. Onze kinderen willen er volgend jaar graag weer naartoe. Een echte aanrader voor een fijne vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek met een super uitzicht

Familie Hasselt
13-10-2011

Gasthof Engelberg in Reichenbach is een kleinschalig (4 kamers), maar wel een super gastvrije gasthof. Het voelt als een warme deken, wanneer je er binnen komt. Voor de kinderen kan er van alles geregeld worden ook wat betreft het eten en allergieën, is alles bespreekbaar en vooral ook erg lekker. Het Gasthof ligt net buiten het dorp en ligt heerlijk rustig halverwege de berg Engel, waarop je ook heerlijk kan wandelen. Alle kamers kijken met een vrij uitzicht op de indrukwekkende berg Niessen. De rustieke kamers zijn niet hypermodern, maar wel erg knus en ze voldoen aan alle eisen. De hygiëne is top. Vanuit de gasthof zijn de plaatsen zoals Thun, Interlaken, Grindewald en zelfs Italië (autotrein vanuit Kandersteg) makkelijk en snel te bereiken. Voor ons volgt zeker een herhaling, zowel in de zomer als in de winter, want er zijn ook ski-banen in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige Gasthof in prachtige omgeving.

suzanne23
13-10-2011

Eigenaren Michel en Christien zorgen ervoor dat een ieder aan zijn/haar trekken komt. Zeer gastvrij, fijne kamers met goed bed, en mooi breed balkon, uitzicht op het dal en de bergen. Voor kinderen diverse spelletjes aanwezig, gezelligheid in de eetruimte waar ook de 'locals' langs komen voor een biertje of een door Michel bereide maaltijd. Bouillonsoep met ei viel goed in de smaak. Ontbijt was goed verzorgd, diverse broodjes, kaas, vleeswaren, fruit, sapje, koffie en thee.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Gasthof info

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Engelberg in Reichenbach / Faltschen / Kiental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Engelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.