Hotel Jungfrau Mürren

Kleine hotelsWeer vandaag13°1°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Jungfrau Mürren voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jungfrau Mürren in het Nederlands

Met vrienden

Gezellig hotel.

Sonja en Ton de Bruijn,
31-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is prachtig gelegen. De kamers zagen er schoon en verzorgd uit. De directie en personeel zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt en het diner zijn erg gevarieerd. Een aanrader voor iedereen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jungfrau Mürren in Mürren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jungfrau Mürren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.