Reviews over Mürren

Heerlijke vakantie

M.N,
    2-4-2014

Haus Mönch in Briedern is een net pension, met prachtig uitzicht op de moezel. Hier willen we elk jaar wel een paar dagen heen gaan

Gezellig hotel.

Sonja en Ton de Bruijn,,
    31-1-2013

Het hotel is prachtig gelegen. De kamers zagen er schoon en verzorgd uit. De directie en personeel zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt en het diner zijn erg gevarieerd. Een aanrader voor iedereen.

Prachtig hotel.

Ziva & Tony,
    20-7-2011

Prachtig 4 sterren hotel. Heel mooie kamers met fantastisch uitzicht. Mooie mix tussen modern comfort en echte antieke elementen. Bediening en service uitstekend. Wij kregen, tegen onze verwachting in, een antwoord op een vraag over een verblijf in de jaren 1955 - 56. De eigenaresse deed de moeite om dit aan haar schoonmoeder te vragen !!

Super 10+

Petry,
    29-9-2009

Een hoogtepunt van onze vakantie, leuke kamer lekker bordje fruit stond klaar maar vooral geweldig aardige mensen & fijne massage.

Zo geweldig dat ze zelfs nu na één maand ons een keurig gewassen en gestreken broek hebben gestuurd die ze dachten dat we vergeten waren! Helaas is hij niet van ons, maar que service natuurlijk gewedig.

Mürren scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews