Hotel Viktoria

18 reviews over Hotel Viktoria in het Nederlands

Wilhelm
27-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gelegen een mooie plek, net naast de gondels. De sfeer in het hotel is wat ons bijzonder aansprak, echt bijzonder

Ideaal hotel aan de piste voor het hele gezin

Roger_schols
6-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt tegenover de grote skilift van het leuke ski-gebied Hasliberg. Een mooi ski-gebied voor het hele gezin met genoeg uitdaging voor de ervaren skieer. het hotel is kindvriendelijk en de kamers zijn mooi en brandschoon. Goed restaurant en veel andere faciliteiten zoals WIFI, nederlandse TV zenders, bar, bibliotheek, speeltuimte voor kinderen en nog veel meer. Vriendelijk personeel! Zeker de moeite waard in alle jaargetijden!

Complete en goed verzorgde accomodatie !

Fam Jonker
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben de afgelopen week onze wintersport met onze twee kinderen (5 jaar) in hotel viktoria doorgebracht. Een fijn familiehotel, alles was prima verzorgd ! Het eten was heerlijk en elke dag gevarieerd. Het ligt t.o. de gondel en naast de skiverhuur, dus alles is dichtbij. Met de gondel ben je ook zo in het lager gelegen Meiringen om even inkopen te doen. De avondsluitingen en zondagse kerkdienst geven een extra dimensie aan de al prachtige plek en gastvrije ontvangst ! Uiteraard is deelname daaraan volkomen vrijblijvend, dus voor elk wat wils ! Skigebied is niet geschikt om lange tochten te maken, maar door het centrale "Bidmi" heel gemakkelijk als je als familie allemaal verschillende nivo's skied en toch gezamenlijk wilt lunchen of koffiedrinken. Een aanrader dit hotel !

Zeer christelijk hotel

JessicaHesselink
2-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Naar hotel maar ligging tov de piste zeer goed. Erg Nederlands en christelijke instelling. Dwingend in uitdragen van geloof.

Super wintersport oort ook voor kids

fam de vries
18-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gewelidige vakantie gehad, eten is prima, kamers zijn basic maar schoon, prettig personeel, geweldige oppas voor onze kids van 2 en 4 jaar, de meerwaarde is toch wel de dagsluitingen en zondagse diensten. Bidmi is een groot kinder oort waar ze skieen leren, met speeltuin voor de allerkleinste. Veel wandelroutes (ook voor kids)

Kortom een aanrader voor iedereen in zomer en winter!!!

prima hotel

A Kuijntjes
16-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prachtige omgeving,goed hotel,vriendelijke mensen,ontbijtbuffet zeer goed,diner goed,ook de avondsluiting was echt een toegevoegde waarde,fijn om zo met elkaar de dag af te sluiten.

Heerlijke ski-vakantie gehad

José
30-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamers in het hotel zijn erg basic. Ook ietwat gedateerd. Hoorde wel dat ze gerenoveerd gaan worden.

Ontbijtbuffet was geweldig. Avondeten, keuzemenu, maar wel in buffetvorm. Was prima. Zeker het saladebuffet en het toetjes buffet!!

Bediening was vriendelijk, niet altijd even snel.

Receptie zeer behulpzaam.

Jammer dat volgend jaar de krokusvakantie in alle delen van nederland tegelijk vallen, want het is al volgeboekt voor die periode. Wij konden helaas niet doorboeken, anders hadden wij dit zeker gedaan.

2008

Jammer, onder de maat.

Elly
26-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ondankst het feit dat wij zgn. comfortkamers hadden vond ik het hotel erg basic.

Het ontbijtbuffet was goed. Maar het diner vond ik onder de maat. Een avond was het echt erg onvoldoende, een avond was het boven gemiddeld.

Wat betreft de gasvrijheid en vriendelijkheid van het personeel, daaraan kan nog wel het een en ander veranderen.Dit was echt beneden verwachting.

Op een vakantiewerker na, een hollandse jongen.

Pluspunt: De ligging van het hotel is erg mooi. Meteen aan de lift.

Erg basic

Elly
18-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Op een vakantiewerker na, een hollandse jongen.

Pluspunt: De ligging van het hotel is erg mooi. Meteen aan de lift.

• Ligging t.o.v. pistes10

Hotel viktoria heeft een prachtige ligging! je stapt het hotel uit en stapt te met direct in de cabines.

het is een gezellig hotel.

Kortom ik heb een enorme leuke vakantie gehad!! volgendjaar weer!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viktoria in Meiringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viktoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.