Hotel Sherlock Holmes

8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,0

60 reviews over Hotel Sherlock Holmes in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel was heel klantvriendelijk. Service was uitstekend. Fijne kamers. Wij waren er in juli samen maar bemerkten in de eetzaal dat er een hele goede harmonie was tussen ouderen, ouders met kinderen en personeel. Het is een heel kindvriendelijk hotel.

Enige nadeel was misschien de wel wat krappe parkeerplaatsen.

Mooie plek

Anja
9-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een leuk hotel met lieve mensen.

We hadden een grote kamer, heerlijk! Met mooi uitzicht.

Wij vonden het eten heerlijk en de kinderen (7 en 12 jaar) ook. Alles was vers en je had keuze tussen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten.

Het drinken is idd niet goedkoop, maar dat geldt niet alleen voor dit hotel, maar voor alle horeca in een toeristische stad.

Mooie wandelroutes in de buurt. Wij hebben genoten!!

Slecht hotel

Fam
5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes2

Het eten is slecht, veelal hetzelfde en niet gericht op de gasten. Voor de kinderen is het eten helemaal slecht. De prijzen voor drinken zijn absurd hoog. Alles draait om geld in dit hotel. Het hotel is erg ouderwets. Nergens airco!!! In de eetruimte liepen de temperaturen dan ook erg op en dat is zeer onprettig.

We hebben een aantal aanbieders voor Sherlock Holmes voor je op een rij gezet:

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

J. Oranje
29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sherlock Holmes is een kindvriendelijk en servicegericht hotel met een fijne keuken. Wij hebben eindeloos kunnen tafelen met onze vrienden, terwijl de kinderen spelletjes aan het spelen waren in de lounge. Onze kamer was fantastisch, modern, met o.a. ruime badkamer en fijne bedden. Ligging van het hotel is perfect, aan de rand van leuk bergdorp en praktisch naast de Bergbahn. Skigebied prima. Aanrader!

Geweldig hotel

Jur
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Sherlock Holmes is DAS hotel! Zeer gastvrij...behulpzaam...in 1 woord geweldig. Heerlijk eten...kortom een aanrader!

Een leuke hotel!

Fam. Bolster
6-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is gelegen in rustige mooie locatie! Het hotel beschikt over een kleine zwembadje waar kinderen kunnen zich goed vermaken. Een leuke verassing voor ons was dat er schuin tegenover het hotel ligt een buitenzwembad, waar als gast van dit hotel je gratis gebruik van kon maken. Van buitenkant leek het ons niks speciaals, maar het is zeker een bezoek waard! Het zwembad beschikt namelijk over een leuke glijbaan en er rijdt (letterlijk) een trein door het midden van de zwembad.

Er is ook een leuke buiten speelplek voor kinderen 50m van het hotel.

Ook waren wij verwend door de eigenaar van het hotel op onze eerste dag (Nationale Zwitserse feestdag) - wij mochten gratis een diner krijgen in hun andere Panorama hotel, en daarvandaan de vuurwerk bezichtigen, waarna wij gratis met de taxi naar ons hotel weer gebracht werden.

De kamers waren ruim en netjes, maar de rest van de hotel miste het sfeer. Het eten was lekker. De bediening was goed, zelfs te goed - er liepen teveel mensen waardoor je ongewenst het indruk kreeg dat de bord wordt gelijk onder je neus weggehaald.. Sommige dingen maakte het juist ingewikkeld - zoals concept voor kinderen hun eigen diner en toetje halen waarbij je geen onderscheid zag tussen de gerechten voor kinderen en volwassenen. Bij drinken bestellen kreeg je een enorme bierpul, terwijl bij de witte wijn, die stuk duurder dan bier was, was het letterlijk en bodempje van twee slokjes.

Maar al met al voor de prijs / kwaliteit is deze hotel zeker een aanrader!

Oude reviews (archief)

Gastvrij, vriendelijk, goed gelegen, ideaal.

Jacqueline Oranje
6-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ligging, 100 m naar de gondel, gezelligheid van het dorp met ijsbaantje en leuke restaurantjes om de hoek. Prettige, rustige omgeving.

fantastisch hotel

Ria
4-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooie ruime kamers, heerlijk eten en vriendelijk personeel

3+ sterren hotel in een fantastische omgeving

n_a_degroot
13-8-2015

Hotel Serlock Holmes in Meiringen ligt aan de rand het bos bij de bergbaan naar Reuti. Vanuit het hotel is het hooguit één minuut lopen naar de winkelstraat van Meiringen. Het hotel heeft drie sterren. Met een minibar en een airconditioning op de kamer erbij zal Sherlock Holmes zeer zeker een vier sterren hotels waardig zijn. Zeer vriendelijk personeel. Zeker ook vriendelijk naar kinderen toe. Tijdens ons verblijf sprak ongeveer de helft van de gasten de Nederlandse taal. Goed ontbijtbuffet. Heerlijk 4 gangen diner 's avonds. Kinderen mogen het tussengerecht en het hoofdgerecht zelf kiezen van een kinderbuffet. Bediening in het restaurant is fantastisch.

Leuk hotel, vriendelijk personeel, ruime kamers.

meneer Driessen
6-6-2015

Mooie grote kamer, mooie ruime badkamer. Ontbijt prima, zou wat meer variatie kunnen bieden en avondeten 3 gangen-keuzemenu met saladebuffet. Soms vreemde gerechten, maar genoeg. Het was een prettig verblijf.

We hebben een aantal aanbieders voor Sherlock Holmes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sherlock Holmes in Meiringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sherlock Holmes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sherlock Holmes scoort een 8.31 uit 10 op basis van 62 reviews.