Hotel Sauvage

Mooi stijlvol Hotel

Leanne
17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We kregen grotere kamers ,elk met n zithoek, erg fijn.

Ontbijt was prima, diner vonden wij te duur ,niet erg smakelijk en weinig keuze.Er zijn in de buurt genoeg restaurants .

Skibus vlakbij, maar ook de gondel naar t skigebied is gemakkelijk te voet te bereiken

Vergane Glorie in een prachtig hotel

RIEK VAN HEUKELOM
14-10-2016

Een hotel waar bijna geen vakantiegasten zijn alleen bussen met Oosterse mensen die hier 1 nacht komen en voor het nodige lawaai en overlast zorgen. Het diner is niet meer in het hotel , ontbijt wel. ( maar wel twee dagen wij alleen ) drie jaar geleden was dit een prachtig hotel, nu behalve zeer vriendelijk personeel heb je in de te dure kleine standaardkamers niets meer te zoeken

• Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel heeft een bijzondere warme uitstraling, dat ook wordt benadrukt door het vriendelijke internationale personeel dat alle moeite neemt om het de gast naar de zin te maken en in ons bijzondere geval om te helpen bij repatriëring na een ski ongeluk(je). In het hotel wordt o.a. Duits, Frans, Nederlands en Engels gesproken. Prima ontbijt en avondmaaltijd. Mijn kamer was van alle gemakken voorzien; behoorlijk groot qua afmeting, zitje, hoge ramen en met een prachtig uitzicht. Het hotel bevindt zich midden in een Zwitsers panoramisch dorp met een breed scala aan winkeltjes en een treinstation. Prachtige tochten mogelijk in de directe omgeving. Een aanrader dit hotel.

Fantastisch hotel!!! Een aanrader

Esmay
3-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig hotel, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. In de omgeving is genoeg te doen! Luzern ook een leuke stad om een dagje te winkelen!

Ik ben hier elke zomer en winter, kijk er altijd naar uit om weer terug te gaan.

Perfekter Urlaub mit dem Motorrad

Seeholzer Urs
1-10-2011

Sehr freundliches Personal.Preis - Leistung finde ich perfekt , man ist auch mit dem Motorrad willkommen. Sehr zentral gelegen für Ausflüge jeglicher Art. Frühstück lässt keine Wünsche offen (für diesen Preis ). Lage mitten in Meiringen alles zu Fuss erreichbar.

Prachtig decor

Petra_DL
6-9-2011

Al aantal keer gelogeerd in dit hotel. Het ziet er prachtig uit, zowel van binnen als van buiten, mooi Jugendstil decor. Onze superior kamer is lekker groot en comfortabel, hoewel de moderne inrichting dan weer minder was. Maar ook een grote badkamer met bad en twee wastafels. Afzuiginstallatie maakte enorm kabaal. In de kamer ook een (lege!) minibar, een waterkoker met koffie en theefaciliteiten; twee grote ramen en een prachtig uitzicht op de Reichenbachwaterval.

Het ontbijt is uitstekend. De persoonlijke bediening voor koffie/thee is vervangen door een automaat.

Het diner 's-avonds is wel verbeterd, maar waar is het vegetarische menu gebleven? Alleen keuze uit vis/vlees! De tafelindeling was vreselijk. Tafels strak naast elkaar, geen privacy. (In het midden vd zaal). Soms herbergt het hotel grote groepen, dat kan weleens lastig zijn.

Wifi is aanwezig, maar erg duur: 7 CHF voor half uur! De locatie vlakbij het treinstation is prima, slechts 5 min lopen.

Mooi Hotel maar zeer slechte keuken

Cees Mannien
6-8-2011

Met het hotel is opzich niets mis, maar er is in het restaurant geen keuze. Het eten van geserveerd wordt is niet restaurant waardig. Het eten was zeer maar dan ook zeer slecht.

Indien met een glas wijn bij het eten wilde drinken wist men wel van de prijs € 48,- voor een liter huiswijn van slechte kwaliteit.

Gr,

Ceesm

Prima voor wintersportvakantie met kinderen

Ruud Peeters
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit jaar voor de 3e keer in dit hotel tijdens wintersport. Ten opzichte van vorige jaren aanzienlijk verbeterd. Voor kinderen elke avond keuze uit kindermenu. Ook voor volwassenen avondeten veel beter. Met 2 superior kamers met tussendeur heb je de beschikking over een zee aan ruimte. Beter dan een appartement. Ontbijt is geweldig. Verse croissants en heerlijke koffie. Verder voor ieder wat wils. Nieuwe stoelen in de bar zaten een stuk comfortabeler dan voorheen. Ook nieuwe flatscreen tv's in slaapkamers. Hotel is juist wel kindvriendelijk, met ballenbak en speelkamer in de kelder. Plek genoeg om te spelen. Via het hotel korting op skipassen en skihuur en gratis naar het gemeentelijk zwembad. Skibus stopt om de hoek en ook lopen naar de lift is maar 5 minuten. Tip: lekkere pizza's in hoofdstraat bij Rösli. Skigebied is ideaal voor gezinnen met kinderen. Goede skischool met veel aandacht voor de kinderen. Leuke restaurants rondom Oefenweide bij Bidmi. Ook goede hoge pistes

comfortabel en sfeervol hotel

Marcel
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn gisteren teruggekomen van een heerlijke week skien in Meiringen. Voor de 2e keer zijn we in Parkhotel du Sauvage geweest en het was een feest van herkenning. De superior kamer, het vriendelijke personeel, het uitgebreide ontbijtbuffet, het 4 gangen diner, de ballenbak voor onze 5 jarige dochter, de X-box voor onze 10 jarige zoon waren wederom garantie voor een top wintersport.

Het skigebied is prima voor een week, het kindergebied Bidmi is erg gezellig en leuk. Het weekend voor onze aankomst was er veel sneeuw gevallen waardoor de eerste dagen van onze vakantie de sneeuw erg goed was. Het skigebied bestaat vnl. uit zuidhellingen. De hele week zon met hoge temperatuur zorgde voor lenteachtige omstandigheden en werd de sneeuw aan het einde van de week papperig. Sommige afdalingen werden gesloten door gebrek aan sneeuw. Met name was het jammer dat de dalafdaling naar Reuti werd gesloten. Alles bij elkaar een superweek!

Prima Hotel in schitterend land

Tonny de Heuvel
14-9-2010

Prachtig hotel uit 19e eeuw. Wij hadden een superieurkamer (type 300) en die voldeed volledig aan alle verwachtingen. Ruim, met balkon, badkamer met groot bad, minibar, kluisje, koffie en theezetfaciliteiten, klein zitje. Een kamer gezien van andere gasten en die had echt een opknapbeurt nodig. Iedere avond 4-gangenmenu met keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Ontbijt 's morgens was prima. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Vanuit Meiringen zijn er allerlei uitstapjes mogelijk.

Dit hotel is niet geschikt voor kinderen maar verder prima hotel!!

We hebben een aantal aanbieders voor Sauvage voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauvage in Meiringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauvage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sauvage scoort een 8.51 uit 10 op basis van 119 reviews.