Hotel Gletscherblick

HotelKleine hotelsWeer vandaag13°8°
Hotel Gletscherblick

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Gletscherblick voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gletscherblick in het Nederlands

Fantastich

Isa
5-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk gerieflijk familiehotel met geweldig uitzicht op de bergen. Een aanrader!

een gezellig familiehotel

Hilde Van Linden
7-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel bevindt zich op 5 minuten wandelen van de gondel. Een hotel van meer dan 100 jaar oud met een unieke sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gletscherblick in Meiringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gletscherblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.