Chalet

ton
21-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

we zijn een weop wintersport geweest. Hoewel het huis buiten het dorp ligt is het een prima plek. Rustige omgeving en toch dicht bij alle belangrijke punten/pistes. Het dorp is snel aan te rijden. Huis van alle gemakken voorzien.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Prima voor een leuke skivakantie

Debora Eschbach
9-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben de voorjaarsvakantie (2011) in chalet doorgebracht. Het beviel erg goed! Voldoende slaapruimte, gezellig genieten van de open haard terwijl de afwasmachine draait...

De skipistes zijn gemakkelijk te bereiken; 5 minuten met de bus en je kunt de gondel in. Maar ook met de auto ben je er zo en deze kan je goed kwijt. Het skigebied in Adelboden is uitgestrekt en groot en ook in Lenk kun je je energie goed kwijt.

Al met al een 9+ vakantie!

Gereisd met vrienden in februari 2011

heerlijk chalet in zomer en winter

myrthe van schijndel
18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Chalet Drei Tannen is een heerlijk vakantiehuis. In de zomer kun je lekker buiten zitten in de tuin of op het grote balkon. In de winter is het prettig thuiskomen na een dag skieen in de omgeving. Zomer en winter heb je een prachtig uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

heerlijk ruim chalet voor zomer en winterperiode

myrthe van schijndel
18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Chalet Drei Tannen is een heerlijk vakantiehuis met een grote tuin, waar je in de zomer met prachtig uitzicht kunt zitten. In de winter is het er prettig thuiskomen na een dag skieen in de omgeving. Het chalet is mooi afgewerkt en heeft veel spullen voor kinderen (zoals bedje, stoel, badje).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Gezellig huis op unieke plek

Ties Smit
12-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

In het Simmental ligt deze chalet met plaats voor 2 tot 12 personen. De studio beneden en het huis op de eerste verdieping. Ideale locatie voor de zomer en de winter.

Gereisd met vrienden in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Drei Tannen in Lenk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Drei Tannen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.