Camping Jungfrau *****

8,4

Weer vandaag-7°-9°

6 tips over Camping Jungfrau

Elisa van Schie, 27-9-2014
Mobiel home nummer 202 is een mooie plek. Lekker rustig met uitzicht op de Staubachfalle. Bezoekje aan de Schilthorn, de Trümmelbachfalle en Mürren zijn een aanrader. Ook zijn er prachtige wandelingen te maken. En niet te vergeten naar de Schynige Platte met de trein voor een mooie wandeling.
Arno, 5-9-2013

Als je durft: paragliden met Airtime vanaf Mürren. Anders kijken naar de landingen van gliders en basejumpers op de parkeerplaats van de Stechelberg-kabelbaan.

Schilthorn met draaiend restaurant. Ga vroeg en neem een ontbijtbuffet. Erg mooi en lekker rustig :)

Björn, 30-7-2013
Wengen, Grindelwald, Murren, Mannlichen, Kleine Scheidegg, allemaal TOP ! Je moet een keer gezien hebben, vanaf Mannlichen naar Kleine Scheidegg wandeling goed te doen, onze boys hebben alles gelopen, vanaf Scheidegg mooi uitzicht op de Eiger Monch en Jungfrau, na 5 dagen zijn we naar Oostenrijk gereden, goed te doen...

jahnjahn, 27-8-2012
ga naar de Trummelbachfall: vlakbij en indrukwekken. Let niet op de kosten en ga gewoon met de trein naar junfrau Joch, wandel over de gletcher en zie het onvoorstelbare uitzicht. Ga wandelen; maakt niet uit waarheen vanuit Lauterbrunnen: altijd schitterend.
Anne, 24-8-2012
Bern is een prachtige stad....
Bert, 16-7-2012
Indien je toch wilt genieten van de unieke omgeving en je campeert graag, dan biedt het Lauterbrunnendal nog enkele andere campings (Camping Schützenbach of Camping Ruetti), waar je wel welkom bent en op een eerlijke en correcte manier wordt behandeld.