Camping Jungfrau

Meer campinginfo

60 reviews over Camping Jungfrau

• 7Sanne01-08-2019

Prachtig uitzicht & perfecte uitvalbasis

Wij hadden het geluk dat het prachtig weer was, 30 gr. De camping is goed bevallen. Sanitair fijn verwarmd maar niet super schoon. De plaatsen zijn vaak klein en hebben vaak geen groen en geen voorzieningen (sommige wel maar die hadden wij niet). Het uitzicht is echt adembenemend. Speeltuintje leuk voor de kids. Restaurant prima.

• 7Eetgelegenheden

• 9Fam. Pulles28-07-2019

Wat een mooie camping!! Uitzicht op meerdere watervallen. Leuke speeltuin, super lekker restaurant, fijne campingwinkel met ruim assortiment. WiFi werkt perfect en is gratis. Perfecte ligging voor mooie uitstapjes. Bij regen is er binnen een gelegenheid om te koken, spelletjes te spelen of een potje tafelvoetbal. Aanrader!!

• 10Eetgelegenheden

• 9Bjorn11-03-2019

Aanrader

Schitterende accommodatie (safaritent xl). Accommodatie is schoon netjes en van alle gemakken voorzien. Daarbij een schitterend uitzicht. De camping vormde de basis voor mooie uitstapjes in de omgeving. Echt een aanrader voor jong en oud.

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    7Familie mink01-08-2018

Mooie camping

Camping is gelegen op een mooie plek. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is echt een aandachtspuntje kwa schoonmaak de staat van het sanitair is echt prima alleen iets teweinig voor het aantal plaatsen op de camping.

De plaatsen zelf zijn aan de krappe kant maar goed tedoen.. bij regen worden de plekken drassig maar dat is kamperen....

• 3Staat v/h sanitair

• 9Anoniem22-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Pluspunten Prachtige omgeving, zeer verzorgde camping, receptie supervriendelijk, restaurant prima personeel, lekker gegeten, sanitair goed schoon.

Minpunten Winkeltje echt duur (ook voor Zwitserse begrippen) en echt waardeloze wifi.

• 9Eetgelegenheden

• 8Sandra09-06-2018

Fijne camping in een prachtige omgeving!

Echt een superleuke camping. Wij hadden een stacaravan gehuurd bij touroperator. Prima te doen. Als je perse kritiek wil leveren is er altijd wel wat te vinden. De camping is netjes verzorgt. Er zijn wasmachines, er is een supermarkt die bijna alles verkoopt wat je nodig kan hebben op vakantie en bij de receptie wordt je heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen en geadviseerd. Je kunt hier ook tickets kopen voor alle liften en treintjes in de omgeving. Wel zo handig, je hoeft nergens meer in de rij om tickets te kopen. De omgeving is echt fantastisch mooi! Een aanrader!

Met vrienden

• 8Lenters14-05-2018

Prachtige omgeving en camping

Ligging van de camping is zeer mooi

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    9Manon/Travelott21-08-2017

Fantastische vijf sterren camping

De camping is het gehele jaar open. Wat is goed? De grote kampwinkel met de hele dag vers brood. Het leuke restaurant waar je prima kunt eten en betaalbaarder dan in het dorp. Camping is op loopafstand van het dorp. De internationale, sportieve sfeer. Het sanitair is top! Verwarmd. Vooral de familie badkamers op de boven etage zijn geweldig. Als het slecht weer is, worden houten vlonders uitgedeeld. De omgeving is helemaal te gek. De waterval zie je vanaf de camping. Het geluid daarvan is heerlijk geruststellend. Er is een helikopter landingsplaats vlakbij. Prachtig gezicht om ze zien opstijgen. Zwitserland is duur, maar deze camping is echt wel zijn geld waard. De sta plaatsen zijn op veldjes. Niet heel groot, maar kom je op tijd, dan heb je nog wat te kiezen. Ik zou niet zo snel in een touroperator tent gaan, want het kan erg koud zijn. Dan liever een accommodatie van de camping. Op mijn reisblog een uitgebreide review.

• 10Staat v/h sanitair

• 8De graaf13-08-2017

Mooie schone middelgrote camping

zeer mooi gelegen middelgrote camping, zonder toegangspasje voor de auto toegankelijk, veel caravans en tenten ,weinig mobile homes . sanitair zeer schoon en modern, geen zwembad aanwezig, maar in lauterbrunnen zelf is wel een (klein) zwembad.

Dichtbij de camping ligt een helicopterbasis, waar vanaf 8 uur s ochtends de helicopter opstijgen., wij hadden een Safaritent welke mooi ruim was,en goed gelegen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Marcel12-08-2017

Topcamping

Eén week met de caravan hier geweest. Heerlijke camping, met recht alle sterren waard. Wij hadden slecht weer. Er is een keuken met 4 kookplaten. Ideaal. Het enige wat me misten was een zwembad op de camping, daarvoor moet je even het dorp in. Verder zijn de helicopters die de hele dag af en aan vliegen op een gegeven moment wel irritant. Ga omhoog naar Mürren. Daarvandaan gaat een kabelbaan naar een prachtig gelegen speeltuin en alm. Heerlijk met de kids en adembenemend uitzicht.

• 7Staat v/h sanitair

6 tips over Camping Jungfrau

• Bert, 16-07-2012

Indien je toch wilt genieten van de unieke omgeving en je campeert graag, dan biedt het Lauterbrunnendal nog enkele andere campings (Camping Schützenbach of Camping Ruetti), waar je wel welkom bent en op een eerlijke en correcte manier wordt behandeld.

• Arno, 05-09-2013

Als je durft: paragliden met Airtime vanaf Mürren. Anders kijken naar de landingen van gliders en basejumpers op de parkeerplaats van de Stechelberg-kabelbaan.

Schilthorn met draaiend restaurant. Ga vroeg en neem een ontbijtbuffet. Erg mooi en lekker rustig :)

• Björn, 30-07-2013

Wengen, Grindelwald, Murren, Mannlichen, Kleine Scheidegg, allemaal TOP ! Je moet een keer gezien hebben, vanaf Mannlichen naar Kleine Scheidegg wandeling goed te doen, onze boys hebben alles gelopen, vanaf Scheidegg mooi uitzicht op de Eiger Monch en Jungfrau, na 5 dagen zijn we naar Oostenrijk gereden, goed te doen...

0 vragen over Camping Jungfrau

• SchaduwplaatsenAanwezig