We hebben een aantal aanbieders voor Kandersteg voor je op een rij gezet:

Reviews over Kandersteg

A-dem-benemend!

Kimm.
    11-11-2018

Oeschinensee! Dit is een groot, belachelijk mooi gelegen, bergmeer! Ongetraind ben ik hier in mijn uppie de berg in gegaan. Na een wandeling van ongeveer 1,5u, kwam ik hijgend boven aan. Daar werd het laatste beetje adem dat ik nog had, weggenomen door de magnifieke, serene en ongelooflijk mooie omgeving! Zooooo de moeite waard!

Owja! Vergeet niet om water mee te nemen, mocht dit onverhoopt toch gebeuren (ik had al mijn water in de auto laten liggen) zijn er op weg naar boven 3 a 4 plekken waar je uit de beek, stromend water kunt drinken uit je handen door er een kommetje van te maken!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Knus en veelzijdig

Ezra Noordermeer
    18-11-2017

Een enorm veelzijdig (winter)sportdorp. Alles is lopend te bereiken en er zijn meerdere supermarkten. Je kunt er ijsklimmen, sneeuwschoenen huren, heel veel geocaches vinden, vergeet niet een keer te gaan sleeën en uiteraard kun je er skiën! Jammer dat Kandersteg niet hier on de hoek ligt!

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Dorp met prima ligging

Ellen Zijp
    15-3-2013

Kandersteg is een mooie uitvalsbasis voor verschillende uitstapjes als wandelen, skieen, langlaufen en sleeen. Is goed bereikbaar met de trein. Openbaar vervoer ter plekke is wel vrij duur. Voldoende winkeltjes die tussen 12-14 gesloten zijn en op woensdagmiddag. Genoeg cultuur en natuur. Rustige omgeving.

Gereisd Met partner in Mon Mar 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Plek om terug te komen

Linda
    10-2-2013

Wat een heerlijke plek om te zijn. De Oeschinensee is zeer de moeite waard, lopend of met de kabelbaan. Vanaf hier zit je met de autotrein ook zo aan de andere kant van de bergen en in een uur in Italie. In het dorp zitten een aantal heerlijke bakkers en restaurantjes, in de kroegen is het ook zeer gezellig. Het dorp is ook vooral bekend vanwege het Internationale Scouting Centrum.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek, maar vooral handig vanwege autotrein

Michel
    5-9-2010

Kandersteg is best een aardig stadje, maar heeft, afgezien van de prachtige bergen in de omgeving, eigenlijk niet zo veel te bieden. Het is het beginpunt van een autotreinreis naar o.a. Iselle (I), maar ik zou er niet heen gaan om de stad te bezoeken, daarvoor is er te weinig te doen.

Gereisd Met partner in juli 2006
Kandersteg scoort een 8,9 uit 10, op basis van 26 reviews