Hotel Chalet Du Lac

1 review over Hotel Chalet Du Lac in het Nederlands

Een echte aanrader!

Wilma Kerr
18-5-2010

Heerlijk hotelletje direct aan het meer. Prachtig uitzicht vanaf je balkon, grote gezellige kamer, prima ontbijtbuffet en een uitstekend restaurant. Goede service, vriendelijke medewerkers en een prettige, gemoedelijke atmosfeer. Kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue May 18 2010 20:03:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chalet Du Lac in Iseltwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chalet Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.