Hotel Waldhotel-Unspunnen

Kleine hotelsWeer vandaag4°-3°
Hotel Waldhotel-Unspunnen

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhotel-Unspunnen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Waldhotel-Unspunnen in het Nederlands

Goed hotel

Jeroen
9-8-2009

Zeer aardige eigenaars / personeel.

Kamers sober, maar met nieuwe tv, alles netjes schoon en ontbijt was prima.

Diner is een aanrader, goed eten voor een betaalbare prijs.

2008

Budget hotel! WE zaten hier 2 dagen tijdens het EK 2008. De vriendelijkheid van de eigenaren is subliem. Zeer vriendelijke mensen, net zoals bijna alle Zwitsers trouwens...

Het hotel is wat veroudererd.De kamers lijken 40 jaar geleden ingericht te zien en zijn zeer sober. Wel alles goed schoon. De sleutel van je hotelkamer is een "loper" dus je kan ook de andere kamers in, beetje ouderwets dus. Ontbijt stelde niet veel voor.

Maar zoals gezegd, schoon, vriendelijk, mooie ligging, scoren hier de punten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel-Unspunnen in Interlaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel-Unspunnen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.