Camping Manor Farm

7,1

18 reacties Camping Manor Farm

Huurtent

Vd, 11-1-2019
Welke huurtenten hebben de mooiste ligging ? Van welk aanbieder ? Wil graag aan de kant vh meer .Niet aan de overkant van de straat .

Karin , 6-7-2017

Is er wel of geen zwembad? Ik zie wel een foto van een zwembad

Gr Karin

sanitair

claudia, 26-8-2016
Ik zie dat er geen prive sanitair mogelijk is maar in de sta caravans heb je toch een eigen douche en toilet?

We hebben een aantal aanbieders voor Manor Farm voor je op een rij gezet:

vissen

Huizing, 3-8-2016
Kun je in het meer vissen en heb je hier een vergunning voor nodig?

Internet

Anneke, 10-8-2014
Wat kost het wi fi gebruik??

tent plaats aan t meer

cynthiakoevoets, 16-5-2014
wij gaan dit jaar voor t eerst met een tent op vac,heb geboekt bij vacansoleil en extra betaald voor een plaatsje aan t meer,wie kan mij vertellen of dit comfortable plaatsen zijn en of dat ze wel echt aan t meer zijn,en of dat je dan toch nog wel een beetje rustig kan staan.

welke touroprator

dam169, 29-10-2013
Bij welke touroperator kan je het beste boeken voor het huren van een mobile home? en kan je dan ook een voorkeur geven voor het voorste gedeelte van de camping of zijn dit bepaalde types mobile homes?

Hond mee

janneke, 17-8-2013
Heeft iemand ervaring om een hond bij je te hebben op deze camping? heb gelezen dat ze alleen niet aan het strand mag komen, wat logisch is.

Reserveringsplaats

Lydia Winter, 20-7-2013

Hallo, wij gaan op 2 augustus voor het eerst naar deze camping, deze vakantie hebben wij geboekt bij Vrij uit. Op de reservering staat bij standplaats E20, komt dat overeen met de plattegrond nummers van de camping?

Gr Lydia

Reis er naartoe

Anja van Fessem, 1-7-2013

Kan iemand mij vertellen hoe de reis er naartoe gaat? Moet je veel klimmen? Wij gaan met de caravan en twijfelen of we meteen in 1 keer rijden of in zuid duitsland stoppen voor een overnachting. Ligt eraan hoe druk en lastig de route is?

Na deze camping willen we doorrijden naar Toscane, Livorno. Heeft iemand daar ervaring mee qua reizen?

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Manor Farm voor je op een rij gezet: