Camping Lazy Rancho

Camping Lazy Rancho
8,8

46 reviews over Camping Lazy Rancho in het Nederlands

Mooie rustige camping met fantastische ligging!

Edith
28-8-2017

Wij hebben 1 week op deze camping gestaan De beheerders zijn gastvrij, maar ook degelijk. Worteldoek én een mat daar bovenop in de voortent is niet toegestaan. Het is 1 van de 2. Ze zijn zuinig op hun gras en ook hoe je je caravan neerzet. De eigenaar Peter wijst je je plaats aan en helpt mee. Hij legt plankjes neer, waar je je caravan of camper dan op moet zetten. Sanitair is erg schoon. Camping ligt aan een rustig weggetje en 's avonds is het er stil. Uitzicht is fantastisch! Met de fiets is het 10 minuten fietsen naar Interlaken. Trümmelbachwasserfalle is een aanrader. Harder Kulm is leuk. In de omgeving is veel te zien en te doen, maar ook erg prijzig. Voor Chf 140 kun je naar de Jungfraujoch. Indien je een regional pass voor 3 dgn aanschaft, is het goedkoper. Maar deze is ook niet goedkoop. Bus is gratis met gastenkaart. Camping is niet goedkoop: 2 personen, auto met caravan en stroom Chf 57 per nacht incl toeristenbelasting. Ondanks dit is deze camping écht een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastische camping!

Bas en Mirjam
19-8-2017

Twee jaar geleden zijn wij ook op deze camping geweest en dit is zo goed bevallen dat wij dit jaar weer terug gegaan zijn. Prachtige camping, mooi uitzicht rondom op de bergen, zeer schoon sanitair en Stephan en Aline (de eigenaren van de camping) zijn erg aardig en behulpzaam! Iedere morgen kun je in het winkeltje vers brood halen. Fijn ook dat je gebruik kunt maken van een vriezer, oven en koelkast op de camping. Wij zijn zeer te spreken over deze camping en kunnen hem aan iedereen aanraden!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Een mooie schone camping met een prachtig uitzicht

Peter
18-7-2017

De camping is goed onderhouden en het sanitair is geweldig. Voor kinderen is het zwembad prima om te spelen en te chillen. Verder is er een kleine kampwinkel waar 's-morgens verse broodjes te koop zijn. De camping is gewoon een prima plek om uitstapjes in de omgeving te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Niet geschikt voor kinderen

Annuska van Abswoude
2-12-2016

Wij waren hier in juli 2016. Krappe plekken, zeker voir de prijs. Weinig sanitair. Ligging is enige voordeel van deze camping. De eigenaren zijn zeer onvriendelijk voor kinderen. Zelfs zo erg dat ze onze zoon pijn hebben gedaan. Onze zoon was aan het zwemmen in het erg kleine zwembad. En hij moest naar het toilet. De eigenaar had de vloer schoongemaakt. En onze zoon, van 8 jaar, mocht dus niet naar het toilet in zijn zwembroek. En toen heeft de eigenaar hem dus echt gegrepen. Deze mensen zijn overspannen en zijn doorgedraaid in hun omgang met mensen. De vriendelijkheid is nep.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gelegen

Anton met dochter
24-8-2016

Prachtig uitzicht. Rondom in de bergen en zicht op de Jungfrau. De hele dag door Paraglyders in de lucht. Mooit grasveld, haringen makkelijk in de grond. Schoon sanitair. Gastvrij en vriendelijk. Minpuntje was de auto, die op de plaatsen staan. Verstoord uitzicht en daardoor veel meer rijdende auto's op het terrein. Centraal parkeerterrein is aan te raden. Ideaal vertrekpunt voor vele aantrekkelijke uitstapjes in de buurt. Ook mooie wandelingen vanuit de camping te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Prima camping

ms
22-8-2016

Nette camping met erg schoon sanitair. Goede ontvangst en nette kampeerplaatsen. Goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de jungfrauregio. Maak gebruik van de Regional Pass scheelt erg veel in de kosten vooral voor de kinderen. Deze pas is bij de receptie te verkrijgen. Enig minpuntje is een speel-trapveld voor de kinderen. Als de kinderen het niet leuk vinden zullen ze ook niet graag later als ze groter zijn terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende kleine rustige camping, goed verzorgd!

Nick
20-8-2016

Sanitair is goed schoon en in goede staat. Voldoende WC/douches. Hoofd sanitair gebouw is geopend van 7.00 tot 22.00, 's nachts is er klein sanitair gebouw open. Ruime plaatsen, niet veel schaduw door bomen. Zwembad is niet groot, prima om even af te koelen. Geen bar of restaurant om eten te kopen. Vriendelijke medewerkers, spreken zowel Engels/Duits alsook beetje Nederlands. Kortom: goede camping, aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Een camping waar weer naar toe wilt

Alfred
17-8-2016

Een prachtige en goed verzorgde camping, waar je je thuis voelt. Waar men voor je klaar staat.

Mooie kleine camping met schitterend uitzicht

Gert Driessen
9-8-2016

We hebben 10 dagen op deze camping gestaan.De camping heeft uitstekend sanitair en is een ideale plek om het Jungfraugebied te verkennen. De campingeigenaar is vriendelijk en bij aankomst helpt hij om de caravan op de plek te zetten en zet deze direct waterpas.Beide dames bij de receptie zijn erg behulpzaam om informatie te geven over de omgeving en evt uitstapjes. Het zwembad is niet al te groot maar is prima om even af te koelen bij een warme dag. Bij aankomst krijg iedereen kaart om gratis gebruik te maken van de bussen in Interlaken. Dit was fijn en de auto heeft alle dagen stilgestaan.Wij hebben zelf een 6 daagse jungfraupas aangeschaft en hebben de mooiste plekken bezocht zonder telkens weer tickets te moeten aanschaffen. Ook de jungfraujoch hebben we bezocht en is echt een aanrader! Kost wat maar dan heb je ook wat! Enige tip die ik Lazy Rancho kan geven is om te zorgen dat er bij het afwassen altijd warm water is, dit was niet altijd aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Super vriendelijk

Mm.Mariet Driessen
7-8-2016

Camping Lazy Rancho in Unterseen. Onze vakantie bestemming voor 2016. Het uitzicht gewoon super, de ligging kan niet beter, rustige camping en toch centraal gelegen voor de vele dag tochten die in de buurt echt aan te raden zijn. De eigenaren super vriendelijk en behulpzaam. Ze wijzen je de weg in de vele dagtochten die er zijn, en op korting acties die je een hoop geld kunnen uitsparen. Elke morgen kun je je besteld vers brood in het winkeltje gaan halen, waar ze nog wat noodzakelijke levensmiddelen verkopen die je af en toe toch nodig hebt en niet meer in je voorraad aanwezig zijn. Het zwembad bied een lekkere afkoeling na een dagje wandelen in de bergen. Het sanitair is gewoonweg super, en als het dan al een keertje mis is, ligt het meestal aan de kinderen die de ouders zonder toezicht in de sanitaire voorzieningen laten. Dit word echter weer snel opgelost, zo dat het er weer punt gaaf bij ligt. HOT TUB en Sauna zijn een aanrader. Wij komen zeker terug.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lazy Rancho in Interlaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lazy Rancho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.