Camping Hobby 3

CampingWeer vandaag27°16°
Camping Hobby 3
8,6

33 reviews over Camping Hobby 3 in het Nederlands

Leuke camping. We kwamen aanwaaien en hier was nog precies 1 plekje. Er zijn veel campings in de omgeving, deze blonk uit in schoon sanitair ;)

We hebben er 1 week gestaan. Prachtig uitzicht en rust. Tussen 22:00 en 7:00 is de gehele camping stil, erg fijn. Er is een klein speeltuintje (met 2 zwembadjes) waar onze kids van 5 & 7 zich prima in hebben vermaakt. De nabij omgeving is ook erg mooi. Wel duur om een gondel/trein naar een bergtop te pakken. Gelukkig heeft de camping-eigenaresse kortingskaartjes voor veel uitjes :) Trein naar Schynige platte is o.a. een aanrader (en daar mooi wandelen).

Bijzonder!

Martin & Els
10-6-2017

Een mooie, brandschone camping met een fantastisch uitzicht op de bergen. Enthousiaste leiding die veel informatie verschaft over gratis busvervoer, tripjes e.d. De Thunersee en de Brienzersee zijn prachtig en men kan goed bij het water komen voor een picknick of om te zwemmen. De wegen rond de camping zijn vlak en ideaal om met honden te lopen. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.

Een geweldige vakantie op een geweldige camping

Frank & Cora Berndt
30-5-2017

Een mooie camping omgeven door de mooiste bergen die er zijn. Zo heb je uitzicht op de Eiger, Mönch en Jungfrau. Met gratis busabonnement welke je krijgt kun je door de hele omgeving reizen. Teveel om op te noemen mogelijkheden voor dagtrips. Centrum Interlaken op loopafstand. De eigenaresse Heidi vindt het leuk om je van alles te vertellen over de omgeving en heeft leuke tips over wat je allemaal kunt beleven. De camping zelf is ongelofelijk schoon. Wij hebben dit nog nooit van een dergelijk niveau meegemaakt. Het sanitair is super modern en verder heel schoon. De hele camping wordt perfect onderhouden door de vriendelijke en behulpzame Joao. Mooie verharde wegen op de camping en perfect groen gras zonder kale plekken en bovendien mooi vlak voor de caravan. Verder is er een kiosk met meer levensmiddelen dan je zou verwachten en o ja heerlijk brood van de warme bakker. Wij komen absoluut weer op deze camping.

Prachtig gelegen, fijne plaatsen

sufra
22-2-2015

Fijne camping voor kampeerders zonder kinderen of met heel jonge kinderen. Geen faciliteiten voor kinderen en jongeren (andere campings in de buurt die wel geschikt zijn). Zeer schone faciliteiten, gezellige eigenaresse (spreekt Nederlands) en medewerker, klantvriendelijk. Er is een klein aanbod van levensmiddelen, wel iedere ochtend verse broodjes verkrijgbaar, supermarkten in Interlaken. In hoogseizoen wordt een zwembad opgezet.

Goed verzorgde en rustige camping

Sandy
20-6-2014

Camping Hobby is een schone en rustige camping met uitgebreide uitvalsmogelijkheden voor (berg) wandelen, biken, zwemmen (meer) en culturele (steden) trips. Voor kinderen zijn er een klein zwembad en enkele speeltoestellen aanwezig. De camping wordt strak geleid. De eigenaar en personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Recent zijn de sanitaire voorzieningen gerenoveerd en uitgebreid en is er een duurzame warmwatervoorziening middels zonnepanelen en geothermische energie.

mooie omgeving

bergliefhebber
27-1-2014

we hebben een ruime week gekampeerd om met een treinabonnement te wandelen in de bergen. vanaf de camping kan je met een bus naar Interlaken Ost, daar stap je op de trein naar de beroemde bergwandelingen zoals de Kleine Scheidegg, etc. Dus een prima uitvalsbasis, je kan de auto laten staan op de camping. De camping zelf was op zich redelijk. Ongelooflijk schoon sanitair, maar te weinig voor het hoogseizoen. De douches zijn geen een dag warm geweest, koud of lauw. En 's avonds werden de andere toilethokken dichtgedaan, zodat er maar 3 wc's open waren voor de hele camping!! Dat was wachten. tandenpoetsen moet direct naast het wc-hokje. Die geur is niet prettig wanneer je je tanden poetst... De kinderen, wij hebben er 3, mochten na 22 uur niet meer over het grind lopen, wat tot waarschuwingen leidde. Jammer, want de kids vonden de camping dus vreselijk. Die genoten alleen in de bergen overdag. Aanrader voor mensen zonder kinderen, anders zou ik een andere camping kiezen.

Perfecte camping !!

Fam. Caron
13-1-2014

Mooie, schone en rustige camping die perfect wordt onderhouden door de eigenaresse Heidi. Elk jaar komen we hier een paar dagen doorbrengen vanwege de rust en prachtige omgeving. Behulpzame en vriendelijke eigenaresse ziet er op toe dat regels die gelden ook worden nageleefd.

Dit leidt er toe dat er geen "schreeuwerige" sfeer heerst met voldoende (nacht)rust en reinheid bij de wasgelegenheden is. Altijd erg vriendelijke ontvangst, waarbij de campinghulp actief helpt met plaatsen van de caravan en aansluiten van elektra. Deze camping is een aanrader, die uitermate geschikt is als uitvalbasis voor mooie dagtochten.

Super schone en nette camping !

Familie Jansen
1-9-2013

Camping Hobby, is n eenvoudige,maar wel een ongelofelijk nette en schone camping!

Het sanitair is schoon,wordt meerdere malen per dag gereinigd,ook de afwasplaatsen zijn zeer schoon.

Voor de kinderen is er n eenvoudig speeltuintje met n schommel en n zandbak.Bij warm weer wordt er n zwembad opgezet.Het uitzicht is mooi, naar de reusachtige bergen.

De camping ligt iets verder van de stad,maar is nog wel op loopafstand.

Op de camping zelf, kunt u bij de receptie, wat hoognodige boodschappen kopen,ook is er de mogelijkheid om broodjes te bestellen.

De mogelijkheden voor uitstapjes, in de geweldig mooie omgeving, zijn talrijk.

Persoonlijk vinden wij het,als u van rust en mooie natuur houdt een geweldige camping.

We storen ons ook erg aan de negatieve beoordelingen, over duur weiland , saai etc.

Nergens op de site, oid wordt de indruk gewekt,dat er wel talrijke attracties of animatie zouden zijn.Veel campings in Zwitserland zijn op deze manier. En duur?T is nu eenmaal Zwitserland.

Super!

Huib
6-8-2013

Prima camping. Hoe schoon wil je het hebben..... WC's en douches om door een ringetje te halen. Mooie plekken dito uitzicht. Lekker op de fiets even naar Interlaken waar er genoeg tentjes zijn om te eten. Niet goedkoop, dat wel.

Verder dichtbij de grote blikvangers; Jungfrau en de Eiger. Wandelen zodat je s'avonds in alle rust een tukkie kan doen. Een aanrader!

rustige camping

David_De_Vylder
29-11-2011

Eigenares spreekt verschillende talen waaronder het Nederlands. De camping is mooi en rustig gelegen en goed onderhouden. Er staat een klein zwembadje, goed voor de kleine kinderen. We maakten uitstapjes naar Thun, Bern, Harderkulm, Lauterbrunnen, Winteregg, Allmenhubel, de Trümmelbachfälle ... M.a.w. een bijzonder mooie omgeving, alleen jammer dat Zwitserland zo duur is (geworden). De campinggasten kwamen uit Zwitserland, Spanje, Duitsland en de Benelux.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hobby 3 in Interlaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hobby 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hobby 3 scoort een 8.56 uit 10 op basis van 33 reviews.