Camping Alpenblick

CampingWeer vandaag24°14°
Camping Alpenblick
7,1

21 reviews over Camping Alpenblick in het Nederlands

We hebben een geweldige tijd gehad op deze camping

B. P. de Jong
18-7-2018

Goed: Uitstekende hygiëne, zeer schoon en onderhouden toiletgebouw, leuke plaatsen, goede tot voldoende faciliteiten(douches, w.c. e.d.), vriendelijk en behulpzaam personeel, goede toegang en goede uitgang, sinds vorig jaar een stuk veiliger, regelmatig en goed onderhouden grasveld.

Bushalte bij de camping, gratis busvervoer naar Interlaken en omgeving, frequente busdienst.

minder goed: afmeting van de plaatsen(vrij klein, auto kan niet bij de caravan.

Ligging aan een drukke weg met verkeerslawaai, maar levert 's nachts geen hinder op. Paden op de camping vooral voor caravanbezitters aan de krappe kant.

Teleurstellende ervaring!

Kim
7-11-2017

Als je wilt kamperen met de Acsi-pas voor 2 = 3, een variant op 7 = 6, moet je op camping Alpenblick zijn! Wij betaalden met twee personen bijna 82 euro voor 3 nachten en dus niet 3 x 19 = 57 euro, wat je meestal betaalt op Acsi-campings.

Hoe dit kan?

a er wordt maar liefst bijna 6 fr per nacht voor toeristenbelasting toegevoegd;

b voor een beetje afval wordt 2 fr per nacht erbij gerekend, iets wat op de meeste campings bij de overnachtingsprijs is inbegrepen;

c als je dan wilt afrekenen met je VISA-card of pinpas komt er 2% van het geheel bij op de rekening, wat nergens in Acsi-boekje of op app staat vermeld, ook al beweert de eigenaar van wel

d en vervolgens ontdek je bij thuiskomst, dat het te betalen bedrag door camping zelf al was ‘omgerekend’ naar euro’s, uiteraard tegen een voor jou nadelige koers, veel hoger dan VISA rekent.

Dus tel uit uw verlies!

Verder hadden wij als Acsi-kampeerders de keuze tussen een aantal kleine plekken vlakbij de doorgaande weg, terwijl de camping nagenoeg leeg was. Toen het bij het weggaan niet goed lukte onze caravan van het slecht gedraineerde grasveld naar het pad te verplaatsen, werden we verrast op een scheldkannonade van de rood aangelopen ‘chef’ omdat de grasmat enigszins beschadigd raakte. Kortom, ook zonder mover vooral niet naar camping Alpenblick! Bovendien worden wij zelden vrolijk van een partij ge- en verboden, ook ruimschoots aanwezig.

Verder zijn de receptiemensen wel vriendelijk, de toiletten netjes, Interlaken erg leuk, de gratis buskaart heel handig en het meer ligt op loopafstand (maar niet direct aangelegen).

Toch komen wij, als regelmatige CH-gangers, hier niet weer en bevelen in hetzelfde gebied andere camping aan, waar je een normaal bedrag betaalt, kunt kiezen uit mooie grote en rustige plekken en de eigenaars bovendien zeer vriendelijk zijn!

Rustige camping in prachtige omgeving

Hendriksen
    5-8-2017

Kleine camping op loopafstand van Thunersee. Prachtig uitzicht op de bergen. Zeer schoon sanitair. Weinig te doen voor grotere kinderen. Veel te doen in de omgeving. Wel prijzig, maar prima als tussenstop voor enkele dagen.

Onvriendelijke ontvangst

Peter
    3-7-2017

Goed sanitair.

Vanuit de doorlopende weg kan men de camping oplopen.

Bij afrekenen moest om te pinnen extra betaald worden.indien je met euro's wilde betalen werd de euro gelijk aan de Zwitserse franc berekend.

Ik gaf aan hier niet mee akkoord te gaan en dat dit niet correct was.

Vervolgens kwam de "cheffin" en kon ik het normale bedrag betalen.

Het uiteindelijke bedrag kwam hoog boven de €19.00 uit ivm de vele extra's

Mooie rustige groene camping

Anneke
    2-7-2017

Wij zijn hier in juni. Hebben met onze camper een ruime plaats. De ontvangst was zeer vriendelijk. We konden kiezen uit verschillende plaatsen. De weg zou rustigzijn maar s.morgens rijdt er veel verkeer langs. Al met al hebben wij genoten van de rust. Gratis bus voor de deur. Mooie fietstochten en wandelingen kunnen maken.

Camping op een mooie plek.

j. van den Kommer
    11-8-2015

De camping ligt in een mooie omgeving. Je kunt hier prachtig wandelen en diverse uitstapjes doen.

Ontvangst was hartelijk. Vriendelijk persononeel.

Er is een kleine campingwinkel, waar de eerste basisbehoefte aanwezig zijn.

Elke ochtend waren er verse broodjes. Heerlijk.

Er is een gezellig terras.

Er is een mooi sanitairgebouw. Wij vonden alleen de douches wat klein, maar het was er schoon en je kon wel heerlijk douchen.

De ACSI tarieven kloppen van geen kant

jamesteward
    2-7-2015

Uitstekend sanitair op deze camping.

De campingplaatsen zijn klein: het lijkt wel of je op een camperplaats staat en niet op een camping.

De ACSI tarieven slaan negens op: in plaats van de aangegeven € 18.- wordt het eindbedrag SFr. 29,40. Ongeveer € 29.- en dat is voor deze camping absoluut te veel. Men komt met allerlei vreemde toeslagen aanzetten. Dit soort van "acties" van campinghouders maken de ACSI tarieven er niet geloofwaardiger op. Jammer, omgeving is schitterend.

Duur

Trommelen
    8-8-2014

Goed onderhouden en mooi uitzicht op de omringende bergen. We hadden echter verwacht dat het aan het water lag maar dat was niet. Tafeltennis en schaken is het enige vertier voor jeugd. Het grootste deel van de camping is vaste plaatsen. Ligt langs een vrij drukke weg. Er is verder weinig sfeer.10 minuten fietsen naar Interlaken. Wij betaalden voor een camper met 3 personen 70 franc per nacht. Wel aardig en geduldig personeel.

Komen niet terug

bethmabe01
    13-6-2014

Staan hier nu (13-06) en heb het idee dat ik soms midden op de A1 sta, wat een herrie van de weg langs de camping loopt. Verschrikkelijke kleine plekken waarvoor de hoofdprijs betaald moet worden. Laat u niet verleiden door "Acsi-camping" aan het eind betaald u net zo veel als op andere campings. De € 18,- is niet correct, komt nog afvalheffing p.p. + toeristenbelasting, hierna betaald u ruim CHF 29,-, . Nee dan zijn er andere campings.

Nooit weer.

Kyra
    29-6-2013

Veel te dure camping met te kleine plaatsen. Als je aankomt doen ze net of ze geen plaats hebben en je blij moet zijn met een plekje terwijl de halve camping leeg was en bleef. Wisselkoers 1/1 echt belachelijk dus nee hier komen we niet terug. Restaurantje was goed maar wisselkoers ook 1/1.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpenblick in Interlaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.