Tijdelijk €25 aanbetaling

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering
  • 9Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Grund

• 7Fam Toonen12-09-2018

Toch een aanrader maar voor ons nooit meer.

Eeen mooie rustig en centraal gelegen camping. Sanitair is netjes en schoon. WIj hebben het hier enorm naar de zin gehad tot de laatste dag. Bij aankomst mochten we uit drie plaatsen kiezen. Wij kozen de grootste plek want onze 2 kinderen zouden later ook nog 6 dagen komen en zo konden zij hun 2 kleine tentjes bij ons op de plek dan kwijt. Tot onze grote verbazing moesten bij het betalen een veel hoger bedrag betalen dan wij zelf hadden gedacht. Voor 2 personen klopte alles precies de plek aantal personen en stroom totaal CHF 32,40. Voor de kinderen moesten wij echter nog eens extra CH 28,40 betalen. Volgens de eigenaar is een extra tentje CHF 10, dit dus 2x plus 2 extra personen. Op de website staat echter nergens vermeld dat je voor een tentje op je PLAATS waar je al de hoofdprijs voor betaalt in het hoogseizoen extra moet betalen. De eigenaar kwam ons iets tegemoet maar voor ons toch een teleurstellend einde.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9P. J. Schoo29-06-2016

Tip Top

Camping Grund in Innertkirchen is reeds vele jaren onze favoriete camping in BernerOberland. De camping is gelegen aan de rand van het dorp en is de enige in Innertkirchen en omgeving met een rustige ligging en een mooi uitzicht. Ver weg van het lawaai van de doorgaande weg en de rivier. Goed en schoon sanitaire voorzieningen, uitstekende service en zeer redelijke tarieven. Centraal gelegen ten opzichte van de Sustenpas, Grimselpas, Rosenlaui, Schwarzwaldalp, Haslital en Grindelwald. stuk voor stuk mooie bestemmingen om te wandelen enz.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Grund info