Camping Aareschlucht

12 reviews over Camping Aareschlucht in het Nederlands

Fantastisch.

Nanny van der Beek
6-6-2018

Uitstekende camping, overal is aangedacht, prima schoon sanitair!!

Aardige ontvangst, zeer fraaie ligging ( nauwelijks schaduw)!

Van de naastgelegen weg geen geluidsoverlast.

In de omgeving is veel te doen.

Een aanrader!

Zeer vriendelijk eigenaren, schoon, aan alles is gedacht, mooie wandeling langs de Rhone naar het dorp.

De weg is overdag wat lawaaig, maar na 18 uur hoor je niks meer en slaap je hier uitstekend...

Prachtige plek

Rolf
21-7-2017

Prachtige kleine camping met 360 graden mooi uitzicht. Inmidddels 12 keer geweest. Ideale uitvalsbasis vanwaaruit je 1001 dingen kunt ondernemen. Het verkeer dat langs de camping rijdt is na 21.00 afgelopen, het zijn veelal motoren en sportautos die overdag passen rijden. Prima sanitair, kleine kiosk voor verse broodjes, een ijsje of een koud flesje bier. Omgeving is schitterend, heerlijk om bij te tanken en te genieten van de natuur.

Oude reviews (archief)

Nee.

Petra
19-8-2016

De camping is prima maar het verkeer stoorde ons heel erg. Sanitair is uitstekend en de eigenaren helpen je aan alk kanten en zijn enorm vriendelijk. Puur vanwege het verkeer wat langsraasde gaan we er niet nog een keer naartoe.

Prima overnachtingsplaats

carlo van gestel
11-6-2014

De Camping is rustig en ligt op een hoogte die uitkijkt op het dal en het dorp.

Geweldig uitzicht!

cleansister
9-8-2012

Op de bonnefooi op camping Aareschlucht terecht gekomen. En wat een mazzel! We stonden met de caravan aan de buitenrand van de camping met een práchtig weids uitzicht op het dal! Overigens overal steile bergen om je heen, dus op elke plek sta je mooi. Keurig hygiënisch sanitair. Douche met CHF 1 stuk, wat erg handig is. Warm water voor de afwas is inbegrepen. Wastafels met warm water. Was draaien kost CHF 5, drogen extra of aan de algemene droogmolen. Voor gasten met tent is er een koelkast, kookstel en een huiskamer. Reuze aardig jong echtpaar wat de camping sinds 1 jan 2012 van moeder heeft overgenomen. Gemoedelijke sfeer, gezellig maar niet klef. Tentenveld ligt apart. De ligging is ideaal voor als je het Haslital wilt verkennen of de passen over wilt. Innertkirchen heeft een kleine supermarkt. Meiringen iets verderop 2 grote supermarkten. De camping ligt onderaan 3 haarspelbochten waardoor het verkeer een aantal kerenlangskomt. Dat geeft overdag veel lawaai. Vooral motoren.

de eigenares van de camping is zeer vriendelijk en de omgeving is prachtig. Toch hadden wij niet verwacht dat de camping aan zo'n drukke weg zou liggen, met heel veel motorrijders. Op een gegeven moment wen je daar wel aan maar het blijft storend. Deze camping gaan we om die reden zeker niet nog eens bezoeken.

Mooie camping aan de rand van Innertkirchen. De ligging is mooi alleen wel rumoerig. Vlak langs de camping loopt er een drukke autoweg waarvan vooral veel motoren gebruik maken. Zeker in het weekend zijn er heel veel motorrijders welke de drie passen tocht rijden. Daar heb je wel enige geluidsoverlast van.

Verder een mooie, schone camping. Goed sanitair, warm water en schone toiletten en douche gelegenheden.

Vriendelijke eigenaren. Elke dag wordt er een update opgehangen van het weer voor de komende dagen.

Zowel voor tent als caravan is deze camping een aanrader.

Gewoon goed

Carlo van Gestel
26-7-2008

Basiscamping die door ons als startpunt voor de hele omgeving wordt gebruikt.

Veel toeristische actracties in de buurt op ongeveer 1 uur rijden van groete steden als Luzern en Bern en ongeveer 2 uur rijden naar Italie.

Schoon, rustig en gezellig.

Puike camping voor wie eens rustig wil genieten van de Zwitserse natuur.

Goed onthaal , vriendelijke mensen.

Sanitair is modern en zéér netjes.

Voor trekkers met kleine tenten is er een ruimte om te eten , te lezen en samen te kletsen.

Misschien niet de meeste luxe camping maar perfect voor een fiets , wandel of klimtocht en heerlijk rustig.

Een aanrader !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aareschlucht in Innertkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aareschlucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aareschlucht scoort een 8.85 uit 10 op basis van 12 reviews.