Hotel Twing

Zeker voor herhaling vatbaar

Rob Mollee,
8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het mooiste van Hotel Twing is de ligging. Pal naast de gondel. Je hoeft alleen de straat maar over te steken. Verwacht geen ****luxe. Maar wel een prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik was eerlijk gezegd een beetje geschrokken van alle negatieve verhalen. Maar hoe serieus moet ik een klacht nemen over het ontbreken van geraniums in de plantenbakken in december? 's Winters groeien er geen geraniums! Het hotel is duidelijk bezig aan een verbeterslag. Onze kamer was gerenoveerd met o.a. splinternieuwe en uitstekende bedden in steigerhout stijl. Uniek voor Zwitserland. De bedoeling is dat voor de zomer 2017 alle resterende kamers en badkamers zijn gedaan. Het ontbijt was prima en de ontvangst door de Nederlandse eigenaar Ronald gastvrij en servicegericht. Vanwege een losliggende plint (een futiel gebrek) kregen we direct gratis biertje aangeboden. Ronald is naar mijn idee een beetje van het eigenwijze soort en mogelijk licht ontvlambaar maar verder een prima kerel die het zijn gasten graag naar de zin maakt.

Nooit meer!

Ad
21-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vreselijk! We hadden ons verheugd op een schoon en gezellig hotel met geraniums aan de balkons en lekker eten. Niks van dat alles. We hadden gelijk rechtsomkeert moeten maken en iets anders moeten zoeken. Maar ja, geboekt en ja je wilt ook niet gelijk gaan zeuren.

Aan de andere kant, het is vakantie en dan hoef je niet in ellende te zitten.

Interieur vreselijk lelijk, douchegordijnen (worden die nog gemaakt?), kapotte handdoeken, korte bedden, geen geraniums, geen echt balkon, geen gezellige woonkamer en ontbijt maar net genoeg.

Dit hotel is killing voor je humeur, je relatie en je vakantie. Denk dus goed na voordat je hier boekt.

Niet zo goed

Jaap Jippes
22-5-2015

Heb de eigenaren als sympathieke mensen ervaren, maar het zijn geen hoteliers. Ze zijn uitstekend in het maken van excuses voor het vele ongemak dat we hebben ondervonden. Maar een goed hotelier hoeft geen excuses te maken, doch heeft al een oplossing gevonden. Wij ondervonden veel hinder van Indiase, Koreaanse en Chinese gasten. Niet vanwege de mensen maar vanwege het erg vroege (3:15 uur) of heel late tijdstip (23:15 uur) dat deze mensen komen en gingen. Ook hebben we een ochtend geen ontbijt kunnen nemen omdat de ontbijtruimte vol zat en er niets meer te krijgen was. Vanwege de buitenlandse gasten was het niet mogelijk om avondeten te krijgen (wel betaald!). Geld kregen we wel terug. Hierdoor werden we verplicht buiten de deur te eten. Veel duurder dan we in Twing zouden krijgen. De kamers waren schoon en bijzonder eenvoudig. Het ontbijt was voldoende, maar ook niet meer dan dat.

We zijn twee dagen eerder weggegaan. We hadden geen zin meer in deze ellende.

Red mijn vakantie

Hans
24-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Typische Red mijn vakantie geval. Sluit me aan bij negatieve verhalen. Heb exact zo meegemaakt. Restaurant drie van de vijf dagen gesloten, omdat ze "belangrijkere" gasten hadden of gewoon "Ruhe" dag gehad. Hotel is prima, bedden wel wat kort maar heerlijke dekens, geen tv. WiFi in openbare ruimte. Geboekt via veiling en verder niks afgenomen, en inderdaad dan ben je de klos. Geen informatie, want dan had je maar bij het ontbijt moeten zijn. Geen bediening, zelf halen. Geen interesse in ons als persoon. De enige communicatie die je zonder verweer moet aanhoren is als je weer wat fout heb gedaan. Mocht op laatste dag hotel niet meer in omdat we volgens de eigenaar op de kamer hebben zitten picknicken. Dit terwijl we wel op de kamer mochten eten en drinken. Hebben daarom onze koffers gestald aan de overkant gelegen ski verhuur. Hier kwam Ronald schreeuwend binnen om niet onze koffers aan te nemen. Hij had ons namelijk uit het hotel gezet vanwege diefstal en weet ik al niet meer. Jammer.

Echt nooit meer!

hanwillem
5-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een gewaarschuwd mens telt voor 2, dat is hier wel toepasbaar!

We kwamen op maandag aan inplaats van zondag,de eigenaar had de kamer zogezegd verhuurd aan anderen, het was helemaal niet druk, maar we moesten een duurdere kamer nemen dus bijbetalen. Vervolgens werd het ontbijt verplicht gesteld wat we niet bijgeboekt hadden via veiling dus bijbetalen. Parkeren voor de deur verplicht, bijbetalen a 8,- p.d. Ongelofelijk dat dit in deze tijd nog kan, je wordt nauwlettend in de gaten gehouden, onvriendelijk behandeld, we dachten goedkoop uit te zijn, maar kregen nog een na-rekening van meer dan 220 euro. Daar sta je dan, geen woorden voor, de eigenaar is volledig uit op geld en ziet de klant als buit!

Fantastische plek !

Marianne
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastische week hotel Twing! De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij en zorgen dat het je aan niets ontbreekt! Het knusse gezellige familiehotel ligt aan de overzijde van de skigondels. Het skigebied is de moeite waard en wij zijn de hele week fantastisch verzorgd. Prima ontbijt. Heerlijk avondeten en betaalbaar voor Zwitserse begrippen. Je kan iedere avond kiezen, 3-gangenmenu en in het weekend een lekkere vleesfondue en klein buffet. En zit er niet iets bij van je keus, dan kun je altijd overleggen met de eigenaren wat je wel wenst. De kamer die wij hadden was afgelopen jaar gerenoveerd, gezellig, uitstekend bed en compleet met koffiezetapparaat. Je ziet dat ze flink aanpakken om te moderniseren. De eigenaren verlenen alle hulp en medewerking als je dingen geregeld wilt hebben van skipas, skimateriaal, fantastische skielessen en zelfs een slee voor je kind om te gaan sleeën. Ze geven tips voor uitstapjes. Kortom voor ons voor herhaling vatbaar!

Fijn en gezellig hotel!

Joachim
13-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een topvakantie gehad bij Twing. Leuk, hartelijk en gezellig contact met de eigenaars. Wij hadden hele goede schone en ruime kamers, fijne bedden en vooral: overheerlijk eten! De skilift tegenover het hotel is heel handig. De skibus naar het volgende liftstation stopt ook voor de deur.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Grootste afrader ooit!

Arie
8-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Twing is verschrikkelijk, via veilingen geboekt. inchecken kon alleen door Ronald, die begon meteen met veel regels. Omdat we vrijdag ochtend heel vroeg weg gingen hadden we die dag geen ontbijt meegerekend. Ronald zei, prima maar dan betaal je ipv 11,5 pppd16,5 pppd We hebben toch de vrijdag maar afgenomen net de belofte dat we een lunchpakket zouden krijgen. Veren komen door matrassen heen,de douche was continu koud.Het ontbijt is drama.ham kaas of hagelslag.Ronald en zijn zoon hebben zichzelf erg hoog staan en denken dat ze de enige ter wereld zijn die verstand van zaken hebben.Gastvrijheid ver te zoeken! Vrijdag op dag van vertrek uiteraard een discussie over een lunchpakket. Hebben we niet gekregen, wel voor betaald. De rekening klopte ook niet, meer afgeschreven van cc dan afgesproken, smoes over de koers. Als je geen cc hebt betaal je 150 eu borg en voor 6 uur weg wil krijg je die niet terug omdat je kamer niet gecontroleerd kan worden! Belachelijke service! Never again!

Ideale ligging voor een rustige wintersport

selmatamara
18-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven via veiling in het Hotel.

Ideale ligging!

Gondel en skiverhuur voor de deur.

Op de piste super rustig. Mooie brede pistes, maar vrij klein gebied. In 2 dagen heb je zeker alles gezien.

Ontbijt was prima.

Het eten wat we in het Hotel hebben gehad was ook goed.

We vonden het wel jammer dat de meeste dagen het restaurant dicht zat en we ergens anders naar moesten uitwijken.

Ook jammer dat we savonds niet altijd drinken konden krijgen.

Verder hebben we leuke dagen gehad.

Upgrade gekregen naar een mooiere kamer.

Hotel is niet luxe, hier en daar wat achterstallig onderhoud.. Maar is wel schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Twing voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Twing in Hasliberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Twing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.