Hotel Das Hotel Panorama

8.3Fantastisch

Zwitserland, Berner Oberland, Hasliberg

8.3Fantastisch

• 9.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Das Hotel Panorama voor je op een rij gezet:

• Sauna

14 reviews over Hotel Das Hotel Panorama

• 2019
    8dhr de Groot16-08-2019

Een prima hotel.

Uitstekende Wifi in het hele hotel. De matrassen van de bedden waren veel te zacht (en heel erg oud) en zouden vervangen moeten worden. Andere gasten deelden ook deze mening. De zogenaamde "traditionele kamers" , daar bedoelen zij waarschijnlijk "oubollig" mee. Want douchen in een badkuip met een douchegordijntje is natuurlijk niet meer van deze tijd. En eigenlijk zouden de kamers een nieuwe facelift moeten krijgen. Het personeel is super vriendelijk en erg gastvrij. Het eten is prima. Wij hebben hier een fijne tijd gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Chris Timmer24-07-2019

Uitstekend hotel in rustige omgeving

Prachtig en goed hotel. Ruime kamer met balkon. Niets negatiefs te melden over de accommodatie. Receptie reuze vriendelijk en behulpzaam. Voor vertierzoekers geen aanrader want het is er heerlijk rustig en nogal afgelegen. Gondel naar Meiringen direct naast hotel. Kregen van hotel 1 x vv retour gratis (normale prijs 16 euro pp). Jammer dat de consumpties nogal duur waren, hoewel wij wisten dat Zwitserland t.o.v. Oostenrijk vrij prijzig was. Wij boekten via reisorganisatie voor Half Pension. Dat bleek een goede keuze want zowel diner als ontbijt waren prima verzorgd (buffet). Diner a la carte zou ons ongeveer het dubbele gekost hebben. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Joop en Ria Snellen.09-07-2019

Genieten !

Fantastisch verblijf in goed hotel. Schoon, vriendelijke mensen. Wij hebben genoten ! Wat een natuurschoon.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Hans van Daalen25-06-2018

Prima!

Het is een prima hotel. Prachtig uitzicht, goed verzorgde kamer, lekker ontbijt en diner (we hadden halfpension). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Lynn15-03-2018

Zeer goed hotel behalve het avondeten

Wij waren zeer tevreden over het hotel op alle gebied behalve het eten. Het ontbijt is voldoende uitgebreid maar het avondeten laat de wensen over. Zeer basic, weinig smaak en nauwelijks keuze. Jammer want voor de rest zeer goed hotel...

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 9Fam. De Boet04-03-2018

Perfecte ligging goede verzorging. Parkeren duur.

ligging perfect, dicht bij de ski lift. Vriendelijk personeel. Eten is goed. Parkeren auto is 10 zwitserse franc per nacht.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 10Véronique08-01-2018

Fantastisch en supervriendelijke

Wij gingen met 8 volwassenen en 11 kinderen nieuwjaar vieren in hotel Panorama. Lift en skien tot aan het het hotel. Supervriendelijke personeel; zoeken een oplossing voor elke issue als je die al hebt. Nette grote kamers (wij hadden een familiekamer met onze 3 kinderen) Uitgebreid ontbijt- en avondbuffet. Degelijke wifi Zeer kindvriendelijk Parking aan het hotel zelf Skigebied is wel niet zo uitgebreid, zeker voldoende voor een weekje met de kinderen en locale prijzen liggen hoger dan wat wij gewend zijn, maar dat is nu eenmaal Zwitserland.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Francisca07-10-2017

Prima hotel, mooie ligging, perfect uitzicht.

Nette kamer , balkon met uitzicht op de bergen. Prima eten. Geen minpunten

Gereisd met partner in september 2017

• 9Hanneke02-08-2016

Top hotel voor familie met beginnende skiërs

Wij zijn 2 keer in Meiringen/ Hasliberg geweest. De 2e keer in het Panorama hotel. Echt een perfect hotel met mooi uitzicht.

De straat oversteken en je stapt zo in de gondel. Deze komt uit in het centrale gedeelte van het skigebied waar de liften gaan en de skilessen zijn.

Wij konden dit jaar terug skiën tot aan het hotel!

Eten: uitgebreid buffet waar iedereen wel iets naar zijn zin kan eten.

Skigebied is met kinderen perfect. 1 centraal punt waar de allerkleinsten les hebben en waar ook alle pistes op uit komen.

In het dorp is echt niks te beleven. Qua apres ski ook niets te beleven Vonden wij niet erg.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9Fam F01-07-2016

Vriendelijk en comfortabel

Perfecte ligging, direct naast de bergbannen/gondel, wanneer er genoeg sneeuw ligt kun je tot aan het hotel terug skiën, maar die kans is relatief klein. Het hotel is bijna geheel gerestyled/gemoderniseerd, alleen de kamer zelf zijn nog niet gemoderniseerd, maar voor ons was dat geen enkel probleem.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2015