8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Das Hotel Panorama voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Das Hotel Panorama in het Nederlands

Prima!

Hans van Daalen
25-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een prima hotel. Prachtig uitzicht, goed verzorgde kamer, lekker ontbijt en diner (we hadden halfpension). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2018

Zeer goed hotel behalve het avondeten

Lynn
15-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren zeer tevreden over het hotel op alle gebied behalve het eten. Het ontbijt is voldoende uitgebreid maar het avondeten laat de wensen over. Zeer basic, weinig smaak en nauwelijks keuze. Jammer want voor de rest zeer goed hotel...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte ligging goede verzorging. Parkeren duur.

Fam. De Boet
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

ligging perfect, dicht bij de ski lift. Vriendelijk personeel. Eten is goed. Parkeren auto is 10 zwitserse franc per nacht.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch en supervriendelijke

Véronique
8-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gingen met 8 volwassenen en 11 kinderen nieuwjaar vieren in hotel Panorama. Lift en skien tot aan het het hotel. Supervriendelijke personeel; zoeken een oplossing voor elke issue als je die al hebt. Nette grote kamers (wij hadden een familiekamer met onze 3 kinderen) Uitgebreid ontbijt- en avondbuffet. Degelijke wifi Zeer kindvriendelijk Parking aan het hotel zelf Skigebied is wel niet zo uitgebreid, zeker voldoende voor een weekje met de kinderen en locale prijzen liggen hoger dan wat wij gewend zijn, maar dat is nu eenmaal Zwitserland.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Prima hotel, mooie ligging, perfect uitzicht.

Francisca
7-10-2017

Nette kamer , balkon met uitzicht op de bergen. Prima eten. Geen minpunten

Gereisd Met partner in september 2017

Top hotel voor familie met beginnende skiërs

Hanneke
2-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn 2 keer in Meiringen/ Hasliberg geweest. De 2e keer in het Panorama hotel. Echt een perfect hotel met mooi uitzicht.

De straat oversteken en je stapt zo in de gondel. Deze komt uit in het centrale gedeelte van het skigebied waar de liften gaan en de skilessen zijn.

Wij konden dit jaar terug skiën tot aan het hotel!

Eten: uitgebreid buffet waar iedereen wel iets naar zijn zin kan eten.

Skigebied is met kinderen perfect. 1 centraal punt waar de allerkleinsten les hebben en waar ook alle pistes op uit komen.

In het dorp is echt niks te beleven. Qua apres ski ook niets te beleven Vonden wij niet erg.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijk en comfortabel

Fam F
1-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Perfecte ligging, direct naast de bergbannen/gondel, wanneer er genoeg sneeuw ligt kun je tot aan het hotel terug skiën, maar die kans is relatief klein. Het hotel is bijna geheel gerestyled/gemoderniseerd, alleen de kamer zelf zijn nog niet gemoderniseerd, maar voor ons was dat geen enkel probleem.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

prima hotel, uitstekende service

fam de jong (Vleuten)
13-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Op onze doortocht naar Italie zijn we een paar dagen naar Hotel Viktoria geweest. We hadden een tip gekregen van iemand die daar in een grijs verleden heeft gewerkt. Daar aangekomen werden we verrast door de vriendelijke mensen. Het is echt een familiehotel. Onze jonge kinderen werden bezig gehouden door een enthousiast team. Ook wij hadden een prima tijd. Het eten is goed en uitgebreid en de kamers luxe. Wij komen hier zeker een keer terug, wat ons betreft een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Super gaaf echt een aanrader!

Petra en Mark Wennekes
9-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn zowel in de zomer als in de winter in hotel Viktoria geweest. In de winter waren we zeer onder de indruk van de prachtige omgeving en de gezelligheid in Hotel Viktoria.De gondel naar de piste is voor de deur. Bij goede sneeuw kan je tot het hotel skiën. In de zomer is het ook erg leuk. Er zijn heel veel leuke activiteiten in de omgeving te doen. Het eten in het hotel is goed, zowel het ontbijt als het diner was lopend buffet met veel keuze. De mensen die daar werkte waren vriendelijk en gastvrij. Voor kinderen was er ook veel te doen. Een grote speelkamer, tafeltennis, tafelvoetbal enz. En een leuk animatie team waar de kinderen vermaakt werden. De kamers zijn prima verzorgt maar mogen wat ons betreft qua uitstraling wat moderner. Wij zijn al meerdere malen in Hotel Viktoria geweest maar hopen er zeker nog vaker heen te gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Warm, ideaal voor gezinnen! Prachtige omgeving!

Dora
23-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeker de moeite waard. Voelt je snel thuis! Kamers eenvoudig maar de omgeving is dan ook veel te mooi om lang binnen te zitten. Door de kindvriendelijke inrichting kunnen de kinderen heerlijk hun gang gaan. Het eten is goed en de kamers zijn schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Hotel Panorama in Hasliberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.