Reviews over Hasliberg

fantastisch uitzicht

Gerjan,
    2-8-2018

De camping is kleinschalig van opzet en daardoor heel erg knus en gezellig. De familie die de camping uitbaat is zeer betrokken bij haar gasten. Alle details kloppen op deze zeer kindvriendelijke camping. Het is net of je in de tuin van vrienden kampeert, het sanitair wordt elke dag meermaals gepoetst, s avonds branden er kaarsjes rondom het hoofdgebouw. De inrichting van het hoofdgebouw is echt Zwitsers, veel hout en veel kleine grappige details (kabouters, paddestoelen).

De plaatsen zijn wisselend van formaat, wij hadden een grote plek van ruim 100m2. Het uitzicht op bergen en gletsjer is fenomenaal!

Ik heb zelden een camping gezien die met zoveel zorg en liefde werd uitgebaat. Zeker een aanrader voor wandel liefhebbers.

Prima!

Hans van Daalen,
    25-6-2018

Het is een prima hotel. Prachtig uitzicht, goed verzorgde kamer, lekker ontbijt en diner (we hadden halfpension). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Zeer goed hotel behalve het avondeten

Lynn,
    15-3-2018

Wij waren zeer tevreden over het hotel op alle gebied behalve het eten. Het ontbijt is voldoende uitgebreid maar het avondeten laat de wensen over. Zeer basic, weinig smaak en nauwelijks keuze. Jammer want voor de rest zeer goed hotel...

Perfecte ligging goede verzorging. Parkeren duur.

Fam. De Boet,
    4-3-2018

ligging perfect, dicht bij de ski lift. Vriendelijk personeel. Eten is goed. Parkeren auto is 10 zwitserse franc per nacht.

Geweldig

Ilse,