Reviews over Hasliberg

Mooie ligging, goed wandelgebied

Francisca
    7-10-2017
    Ligging, dorpje zelf niet veel te beleven. Half uur rijden naar Meiringen, leuke plaats met prachtige wandelingen en bezienswaardigheden.

Hasliberg is uitstekend geschikt voor gezinnen

Rob Mollee
    8-3-2017
    Prachtige ligging en lekker kneuterig. Tamelijk onbekend als het kleine zusje van Wengen. Mooie afdalingen. De mooiste en één van de langste is de "Sunshine". Die ligt prachtig op de zon met als nadeel dat de sneeuw op warmere dagen daar snel slecht van kwaliteit kan worden. Erg veel gezellige "stübili" op de pistes waar je voordelig een hapje kunt eten. Verder een beetje klein gebied met helaas nog erg veel sleepliften en veel wat minder brede pistes.

Fantastisch skigebied

Marianne
    1-3-2015
    Fantastisch skiegebied. Ideaal voor gezinnen. Niet al te druk skigebied. Voor uitgaansleven moet je naar Interlaken (ongeveer 3 kwartier rijden vanaf Hasliberg / Wasserwendi). Winkelen kun je in Meiringen, Interlaken, Bern, Zurich, Grindelwald. Hasliberg is een klein dorpje. Voor skieen fantastisch centraal en rustig gelegen.

Fijn, rustig en overzichtelijk skigebied

Joachim
    13-2-2015
    Dit is een klein en gezellig skigebied. Er zijn voldoende afwisselende pistes, die goed onderhouden worden. Het is wel echt een familiegebied, heel veel aprés ski is er niet. Gevolg: geen gedoe, alles heel relaxed, gemoedelijk en vooral: prettig!

Geweldige omgeving

Pierre
    12-8-2014
    Ga er op uit en geniet ! Je zit in een van de mooiste landen ter wereld, bekijk het dan ook !
Hasliberg scoort een 7,3 uit 10, op basis van 50 reviews