We hebben een aantal aanbieders voor Gstaad voor je op een rij gezet:

Reviews over Gstaad

Mooiste plek van Europa

Brenda
    9-6-2011

Prachtig dorpjes, in een nog mooiere omgeving. Ideaal voor in de zomer én de winter. Misschien iets duurder dan andere plekken, maar dat kun je zelf best in de hand houden. Ben er al een tijdje niet geweest, maar hoop er in 2012 weer te komen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 1998

Voelt als thuiskomen

Kees D.
    13-2-2010

ben al in heel veel andere wintersportgebieden geweest, in alle Alpenlanden. Maar Gstaad voelt als thuiskomen en dat al meer dan dertig jaar. Geen wachttijden bij de liften, geen gezeur met parkeren, goed geprepareerde, rustige pistes, niet overdreven lawaaiig. En ... geen stress. Prima plek om tot jezelf te komen. En duur? Ach ja, dat maak je toch helemaal zelf uit! Inderdaad zijn hoteloveranchtingen en uit eten gaan in Gstaad bovengemiddeld aan de prijs. Tip: ga lekker een biertje drinken in Rössli. Wie weet gaat de stamtafel een keertje jodelen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gstaad moet je ervaren, is niet uit te leggen

david
    10-1-2009

Geweldige ervaring voor diegene die van rust en natuur houdt. Absolute stille omgeving met prachtige bergen en enkel houten chalets en zéér weinig bewoners. Je moet Gstaad ervaren , niet uit te leggen per mail

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Gstaad zelf vind ik niet zo fijn om er te verblijven ,wel

lutgart moortgat
    26-3-2008

Gstaad zelf vind ik niet zo fijn om er te verblijven ,wel om eens een paar uurtjes in rond te wandelen . daarentegen is Saanen veel authentieker ,ook Schönried en Saanenmöser zijn veel mooier gelegen en bieden prachtige panorama's

Gereisd Anders in maart 2008

Leuk gebied dat bestaat uit verschillende niet met elkaar

Ton van der Laan
    2-3-2008

Leuk gebied dat bestaat uit verschillende niet met elkaar verbonden gebiedjes. Wel is alles eenvoudig te bereiken. In een mindere winter zoals deze, is de aanwezigheid van de gletser een voordeel. De pistes op de gletser zijn wel erg eenvoudig en je bent meer aan het liften dan aan het skieen. Wat ons verder is opgevallen in het Gstaad/Shonried gebied, is de aanwezigheid van een aantal oude liften. Om in de toekomst de wachttijden terug te brengen, moeten deze echt vervangen worden. Gstaad heef een luxe chique imago. Hier passen deze liften echt niet bij.

Gereisd Anders in Sun Mar 02 2008 17:55:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gstaad scoort een 8,8 uit 10, op basis van 15 reviews