Wellness hotel, FamiliehotelWeer vandaag23°13°

• Ligging t.o.v. pistes8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sunstar Alpine Hotel Grindelwald voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Sunstar Alpine Hotel Grindelwald in het Nederlands

erg rustig

gaakeer
6-9-2013

goed hotel met prima service. Alles goed geregeld met ieder avond de dekens die open geslagen werden van het bed. Minibar was gratis, ook super.

Gereisd Met partner in september 2013

De hoge prijs niet waard.

p.m.landstra
24-5-2012

Een duur hotel met gewoon goede service, kamers en eten. Echter, de prijs is te hoog voor hetgeen ze te bieden hebben. Pluspunt is het gratis gebruik van de minibar. Ernstig minpunt is dat wifi niet gratis is. Voor zo'n prijs (125 euro pp half pension) mag je dat toch echt verwachten.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Geweldig hotel

Jacobs
18-10-2011

Enkele dagen als onderdeel van een treinrondreis in dit hotel verbleven in een superior kamer. Prachtige kamer met een groot dakterras in plaats van een balkon met uitzicht op de eiger en goed zittende verstelbare stoelen. Niets dan lof over deze accommodatie. De service was uitstekend. Men was erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt in het centrum van Grindelwald in een prachtige omgeving. De kamers worden goed schoongemaakt en er is 's-avonds nog een controle of alles in orde is. In Sunstar hotels is gebruik van de minibar gratis.

Gereisd Met partner in oktober 2011

D-reizen

Bestolen door het personeel!!

A. Jansen
9-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij gingen al jaren met de hele familie naar Grindelwald en zijn ook zeker 6 jaar naar volle tevredenheid naar het Sunstar hotel gegaan. Echter deze keer zijn wij bestolen van een flink bedrag contant geld uit de hotelkamer. Door problemen met het openkrijgen van het kluisje vorig jaar, deze keer het geld in een tas in de kamer achtergelaten. Je denkt dan dat er in een 4 sterrenhotel vast wel betrouwbaar personeel werkt. Wij werden na het voorval zeer onbeschoft behandeld door het baliepersoneel en door de directie. Gewoon een schande... alsof we de diefstal zelf hadden veroorzaakt. Wij hebben daarna ook nooit meer iets gehoord over het voorval, zelfs geen verontschuldigingen. Dit was voor ons de laatste keer dat wij ooit nog naar dit of welk ander Sunstar hotel gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen voor wandelingen,excursies enz.

opaaltje
4-1-2011

Hotel Sunstar heeft gedeeltelijk uitzicht op de Eiger. Vanuit het hotel is het mogelijk om lange wandelingen te maken. (lift op 100mtr. afstand).

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Fantastisch hotel

C.M. Schot
4-8-2008

Hotel midden in Grindelwald. Aan voorzijde uitzicht over Grindelwald. Aan achterzijde uitzicht op de gigantische bergen met sneeuw. Wij hadden halfpension geboekt. Uitstekend avondeten (4 gangen menu) en ontbijtbuffet. Geen BVN op de tv. Vriendelijk personeel, bij inchecken wordt de kamer getoond en gevraagd of die naar tevredenheid is. Weinig parkeerruimte.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooi hotel, mooie en schone kamers, prachtige diner

Marieke en Jorrit
18-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super mooi hotel, mooie en schone kamers, prachtige ligging, diner heerlijk en ontbijt perfect. Echter, het personeel was ZEER onbeschoft! Niet alleen tegen ons, maar tegen alles en iedereen die een vraag had, drinken wilde of wat dan ook. Voor fouten in de rekening werd niet eens een excuus aangeboden. Er waren enkele heel vriendelijke mensen, zoals de vice directeur, 1 serveerster, het schoonmaakpersoneel en 2 barmannen. Dat was het! Zeer chagrijnig en op die enkeling na zeer onbehulpzaam mbt bv ook mijn nichtje die een glutenallergie heeft en dus voor hen erg lastig was mbt het eten (terwijl ze op de hoogte waren en aangaven dat het geen enkel probleem was per e-mail van tevoren)! Van meerdere mensen die hier zijn geweest hebben we zulke negatieve verhalen gehoord. Misschien is het personeel buiten het winterseizoen aardiger en zijn de berichten daarom van de anderen positiever. Nogmaals, het hotel is verder echt top en als het personeel je niets kan schelen, een aanrader.

Gereisd Familie in maart 2008
2007

in juli in dit hotel geweest

karin ter Beest
8-8-2007

in juli in dit hotel geweest. Heel mooi hotel, keurige schone kamers. goed ontbijtbuffet, het diner was iets minder maar ook redelijk. Op het buitenterras een heel mooi uitzicht op de bergen met sneeuw.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

In juni in dit hotel gweest

Lucia
20-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

In juni in dit hotel gweest.Wij hadden halfpension en het ontbijt was echt uitstekend.Bij mooi weer kun je buiten ontbijten met een adembenemend uitzicht (echt 'n aanrader)Het diner vonden wij wel aardig maar in vergelijking met Sunstar Davos toch minder van kwaliteit.Het restaurant oogt wat kaal.Verder een uitstekend hotel met byzonder vriendelijk personeel.En de minibar is inclusief bij de kamer.

Gereisd Anders in juli 2006

Een zeer goed hotel met uitstekende ligging t

Katja en Jos
3-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een zeer goed hotel met uitstekende ligging t.o.v. de First Gondelbaan. Midden in het centrum van Grindelwald. Voor de halfpensiongasten; het eten is zeer goed, uitstekende wijnen. Kamers zijn ruim en vaak met een prachtig uitzicht op Monch en Eiger. Service is erg goed en de wellness-oase is een aanrader ( wel prijzig).Al met al een aanrader!

Gereisd Anders in april 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Zwitsers

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Iers bad, Stoombad / Turks bad

• Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunstar Alpine Hotel Grindelwald in Grindelwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunstar Alpine Hotel Grindelwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.