Hotel Spinne

• Sauna
Meer hotelinfo

35 reviews over Hotel Spinne

• 8Madelief22-07-2019

Hotel Spinne is een erg fijn hotel. Met als uitblinker een fantastisch terras waar je heerlijk kunt dineren met uitzicht op de Eiger. Het eten is echt heerlijk. Personeel vriendelijk en als je een kamer boekt met uitzicht op de Eiger zit je aan de rustige kant met dus een mooi uitzicht.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 10Lucy03-05-2019

Magische plek!!

Het uitzicht vanuit Hotel Spinne is adembenemend. Er is een prachtige wellness waar echt over nagedacht is. Vanuit de infinitypool heb je zicht op de wereldberoemde Eiger. In Grindelwald zelf voel je de historie van de bergwereld. De eigenaars zijn er in een mooie manier in geslaagd om een verbinding tussen de geschiedenis van het oude en het nieuwe neer te zetten. Een geweldige plek om helemaal tot rust te komen. We gaan zeker weer gauw terug naar deze magische plek

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Bas12-02-2019

Perfect hotel

Hotel Spinne is een fantastisch hotel. Het hotel ligt midden in het gezellige dorp Grindelwald. Er is een bushalte voor de deur waarmee je zo naar de pistes kunt. Lopen kan ook: zowel het deelgebied Grindelwald First als het treinstation liggen op minder dan 10 minuten loopafstand. De kamers zijn zeer comfortabel en hebben een prachtig uitzicht op de schitterende bergen. De wellness is meer dan perfect en het nieuwe buitenzwembad is de kers op de taart. Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt en het diner zijn prima. Hotel Spinne is absoluut een aanrader.

• 9Sonja Vijverberg20-01-2019

Nog beter dan verwacht!

Hotel Spinne ligt mooi centraal in het dorp met busstation voor de deur. De kamer was lekker ruim met een prachtig uitzicht op de bergen. 's Morgens na een heerlijk ontbijt je warme skischoenen aantrekken in de skiruimte en na het skiën heerlijk opwarmen in de wellness. Het uitzicht vanuit het nieuwe buitenzwembad op de bergen was sprookjesachtig mooi. Het eten was iedere avond weer een aangename verrassing en het personeel zeer vriendelijk. De eigenaren verzorgden op maandag een gezellig borreluurtje voor de gasten, waarmee ze een echt huiselijke sfeer creëerden . Voor ons was dit echt een droomvakantie!

• 8Fam. van de Maat21-09-2014

Heerlijk verblijf

Goed hotel op mooie, centrale locatie. Kamers in achterste gedeelte zijn mooi gerenoveerd en hebben schitterend uitzicht op Eiger. Goed ontbijtbuffet in ontbijtzaal met uitzicht op de bergen. Prima eten in restaurant Mercato. Parkeermogelijkheden bij hotel zijn beperkt (maar 5 CHF per dag is de moeite waard).

• 9RR16-07-2012

Verwennen op top-niveau

Uitzicht op de Bergen was om sprakeloos van te worden, en wat een prachtige kamer ( luxe Zuidkant ). Ook de spa heeft bijgedragen aan de ontspanning na lange wandeldagen. Personeel zeer vriendelijk en het eten was elke avond een feestje. Terras is ook een pluspunt. Het ligt heel centraal, vlak bij de liften en bij het station om de bergen in te gaan. Een wandelparadijs dus. Omdat de euro nu even niet zo gunstig is, gaan we over een paar jaar weer eens kijken. Een h

• 8Paulusma06-04-2012

Heerlijk hotel op prachtige plek

Grindelwald, we hadden er nog nooit van gehoord, maar wat een leuke plek en wat een goed hotel. Verwacht hier goede service, vriendelijkheid en een knus hotel met doorloopjes en gangetjes. Niet helemaal uptodate, maar de kamers zijn dat wel. Zwitsers, dus geen fancy zaken maar wel schoon en goed. Grappig is dat het er vergeven is van Japanners en andere Oosterse mensen omdat hier het hoogste treinstation van Europa te bewonderen. Dat maakt het wel lachen, alleen maar (zichzelf) fotograferende mensen.

• 9marianne03-07-2011

zeer gezellig en aangenaam hotel

Wij gingen naar Grindelwald om uit te rusten, te skiën en te genieten, en dit is perfect gelukt. We kregen onverwachts een vernieuwde kamer toegewezen, en die zijn werkelijk schitterend: gezellig, met planken vloer en mooie decoratie. Heel lekker eten in een gezellig restaurant en vriendelijke service. Al bij al een heel geslaagde vakantie en voor herhaling vatbaar.

• 7bruijn23713-05-2011

Hotel met super uitzicht

Hotel was goed, service was ok, prima eten, geweldige sauna. Enige minpunt zijn de prijzen van de drankjes. In het algemeen vond ik de prijzaan in geen enkele verhouding staan met hoeveelheid en kwaliteit. Voorbeeld: 2 x lunch bestaande uit 2 wienerworstjes met snee brood en een 2 x cola light voor 37 zwitserse francs.

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 9Gruppe Huijbregts06-04-2011

Grandioos

Eind maart/begin april hier met groep van 29 personen verbleven. Prima hotel, gelegen in het centrum in Grindelwald met een prachtig uitzicht op de Eiger Noordzijde. Skibus stopt op 10m afstand van het hotel. Mooie (onlangs gerenoveerde) kamers met koffie/theefaciliteiten en mooie sauna, groot zonneterras etc. Goede keuken en gastvrij personeel (Ned. eigenaresse). Prachtig gebied om te skien en te wandelen. Kortom voor herhaling vatbaar.

2 tips over Hotel Spinne

• RR, 16-07-2012

Neem een zomerarrangement inclusief spa, halpension en een gondeltreinpas.

• Fam. van de Maat, 21-09-2014

Kamers aan zuidzijde hebben mooi uitzicht. Met mooi weer naar Jungfraujoch: duur maar zeer de moeite waard!

0 vragen over Hotel Spinne

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV