Hotel Park Schoenegg

Hotel Park Schoenegg
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,5

5 reviews over Hotel Park Schoenegg in het Nederlands

Fantastisch hotel in een prachtige omgeving

Familie van Boxtel
10-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel ligt zeer centraal, op loopafstand van de First kabelbaan en het station van Grindelwald en het heeft een prachtig uitzicht op de 3 bekende bergen. De kamer was ruim en elke dag werd er schoongemaakt en werden de handdoeken verwisseld. De service was zeer goed, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij het avondeten hadden we iedere dag een 5-gangen diner met steeds andere gerechten. Zeer lekker! Het was leuk dat de eigenaar iedereen kwam begroeten bij het ontbijt en diner. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014
Your friendly SCHOENEGG-Team, Manager, 12-10-2014

Dear Guest

Thank you very much for your nice comment - with great pleasure we hear that you have had an enjoyable and unforgettable stay with us in the unique EIGER-Village Grindelwald!

We hope we will see you soon again and send you our kindest regards

Your friendly SCHOENEGG-Team

Zeer goed familie hotel

martine de knoop
19-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Begin september hier verbleven na een vakantie in Italie. Wat een verademing dan weer de Zwitserse gastvrijheid. De eigenaar heet zijn gasten persoonlijk welkom. Kamers zijn netjes en schoon, eten goed. De receptie helpt je met het kiezen van een leuk dagprogramma met kleine kinderen. Leuke speelkamer beneden. Het kan eigenlijk wel door voor een 4 sterren hotel terwijl het 3 sterren heeft. Helaas was ik zelf ziek en moest ik naar de dokter. Ik hoefde niet zelf te gaan maar werd met de auto van het hotel gebracht. wat een service! Kortom een fantastisch hotel. Jammer dat de Zwitserse franc momenteel erg kostbaar is t.o.v. de euro wat een vakantie in Zwitserland erg duur maakt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014
Your friendly SCHOENEGG-Team, Manager, 5-10-2014

Dear Familiy

Thank you very much for your very nice comment - with great pleasure we hear that you enjoyed the friendly and familiar atmosphere with us in the unique EIGER-Village Grindelwald!

We hope we will see you soon again and send you our kindest regards

Your friendly SCHOENEGG-Team

oase van rust

Simoons Kees
16-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

strakke kamers-mooie ruime eetzaal-fantastische wellness met sauna en panoramisch uitzicht vanuit het bad-gastvrije eigenaar en zeer vriendelijk personeel.

direkt aan skilift bus en trein en in centrum gelegen

overdekte garage en ruime gratis parkeerplaats

kortom een oase in de bergen

Gereisd met partner in december 2011

Zo hoort het..!!

Myrna Fritschy
17-9-2010

Ergens las ik...'n thuis ver van huis' en dat wil ik graag 3 dubbeldik onderstrepen!!!!

Wij hebben het hier 'Super' gehad en komen zéér zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2010

mooi hotel zeer gastvrij

Rina
5-6-2010

Een mooi hotel met gastvrije mensen.

Mooi zwembad met jacuzzi alles van roestvrijstaal.

Lekker eten mooie lounge en mooi uitzicht.

wel aan de prijzige kant

Gereisd met partner in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Park Schoenegg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Schoenegg in Grindelwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Schoenegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.