Aparthotel Eiger

Aparthotel Eiger
8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,2

5 reviews over Aparthotel Eiger in het Nederlands

prachtige familie vakantie in de hotelchalet

vienne
1-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooie ligging achter het hotel,met garage indeling chalet was soms moeilijk doordat derde kamer op verdiep was met overloop,wel gezellige salon met openhaard en een mooi terras in de zon. ontbijtbuffet konden wij nemen in het hotel smorgens. prachtige bar aan het hotel voor een lekkere drankje met soms een optreden in de bar.het restaurant is zeer gezellig en nog lekker ook. je kan erook naae de sauna of eender welke behandeling laten doen qua verzorging van de huid of een goede massage. samenvattend een zeer goed hotel met alles erop en eraan,aan te bevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Mareen
9-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben in februari eerst in de suite en daarna in appartement Eiger gezeten. Netjes en goed ingericht, uitstekende service en zeer vriendelijk personeel. Fitness ruimte zeer compleet. Wij vonden echter het hele dorp logistiek niet handig. Kinderpistes de ene berg op, ontmoetingspunt voor andere dochter de andere. Zonder fatsoenlijke verbinding. Kortom, hotel een aanrader, dorp wat minder als je kleine kinderen hebt. Wel leuke winkels etc.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nog een keer

valerie
6-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

gelegen in geweldig landschap uitstekend eten zowel in het hotel al

Gereisd Met vrienden in september 2007

2008

Men is gestart met renoveren van de suites

Erik
25-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Men is gestart met renoveren van de suites. Het hotel heeft meerdere restaurants. Het a la carte restaurant is zeer goed. De sauna en sportfacilteiten zijn excellent. De inrichting van de kamers is wat verouderd maar verder prima hotel.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 25 2008 20:08:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

In 2007 twee maal in hotel Eiger geweest, is ons prima tov

jos,jenny en quincy
4-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

In 2007 twee maal in hotel Eiger geweest, is ons prima bevallen. perfect gelegen tov de pistes. Aardig behulpzaam personeel. Selfness is goed verzorgd. Vergeeet niet het blutenbad te bezoeken. Kort om aanrader.

Gereisd Familie in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eiger in Grindelwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eiger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.