Hotel Derby

prettig hotel

heer Brouha
30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Direct aan het station. Trein naar kleine scheidegg.

Beperkte parkeermogelijkheden bij het hotel

Attent hotel

niki
25-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Derby is zeer goed gelegen. Je bent onmiddelijk aan het station om naar de skipistes van Kleine Scheidegg te gaan. Het busstation is aan de overkant en de hoofdstraat is ook vlakbij. De kamer is niet zo groot en ook de badkamer klein maar dit nadeel weegt niet op tegen de vele voordelen. Het eten is verzorgd en afwisselend, zelfs het saladebuffet heeft iedere dag enkele nieuwe opties. Het personeel is zeer vriendelijk en regelmatig is er een attentie. Fruit-en-snoepmandje de 1e dag, een praline, een stuk kaas als afscheid. Dit hotel is zeker een aanrader

topper

A. Somers
5-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Derby is een echte aanrader, perfecte ligging, eten voortreffelijk en meer dan genoeg, kleine attetnie zoals fruit op de kamer en bij vertrek blok alpenkaas.

Geweldig, wat een gastvrijheid

Rita
11-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel is ons zeer goed bevallen, kamer goed, bedden goed, ligging direct naast het station, treinen geen last van gehad, vriendelijk personeel en bijzonder gastvrij. Elke avond een vijfgangen diner van prima kwaliteit waarbij elke avond ook gevraagd werd of er soms iets bij zat wat je liever niet eet. Een enorme reep chocolade op de laatste avond als welterusten wens en bij het afscheid een groot stuk alpenkaas mee als herinnering aan de zwitserse alpen, waar vind je dit nog? Wij gaan zonder meer nog een keer naar dit hotel

2006

Een zeer goed hotel

De Poorter Patrick
15-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een zeer goed hotel. Ontbijtbuffet was rijkelijk, avondeten zeer goed.

Kamers proper, ietwat verouderd.

Zeer vriendelijk personeel en eigenaars.

zeer goed gelegen hotel. Een aanrader !

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Derby in Grindelwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Derby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.