Hotel Central Wolter

Meer hotelinfo

57 reviews over Hotel Central Wolter

• 8Monique Sluitman14-05-2019

Super hotel

Hotel Central Wolter is zeer gunstig gelegen in het dorp Grindelwald. Op 1 minuut lopen van het station en COÖP supermarkt. Het personeel verdiend een dikke pluim, ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. We waren 3 jaar getrouwd tijdens ons verblijf, bij de receptie had ik gevraagd om een extra feestelijk dessert bij het diner en daarmee hebben ze flink uitgepakt en de tafel versierd, boven verwachting. Pluspunt is dat honden zijn toegestaan. De kamers zijn prima, niet luxe maar gewoon compleet. Ontbijt en diner zijn uitstekend. Bij een halfboard boeking krijg je elke avond een 4 gangen menu, mocht je iets niet lusten kan je dat in de ochtend aangeven bij de receptie.

• 2017
    9Fam. Claes, België13-03-2017

Ondanks het feit dat de badkamer wat aan de kleinere kant is, is de rest super. Fantastisch vriendelijk, stipt en correct personeel. Goede keuken, fijn ontbijt en een mooie centrale ligging om naar de verschillende pistes te trekken. Treinstation op paar minuten ( Kleine Scheidegg) de verschillende bushaltes, om naar de liften te gaan ( Firstbahn, Männlichen) aan de overkant van de straat. Kortom een aanrader!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10d.w. de boer01-06-2014

Super vriendelijk comfortabel hotel

Management positief nadrukkelijk aanwezig. Vriendelijk goed getraind personeel. Prettige sfeer en accommodatie. Uitstekend en sfeervol restaurant met verwarmd terras en uitzicht op de Eiger en het dorpsleven.

• 9Barbara Dijksterhuis16-04-2014

Topaccomodatie voor wintersport in prachtig gebied

Hotel Central Wolter is een fijn hotel, niet te groot, met nette, ruime kamers. Alles is schoon en goed onderhouden. De medewerkers zijn stuk voor stuk erg vriendelijk en behulpzaam. Goede keuken en een heerlijk ontbijtbuffet. Leuke extra is het gezellige, verwarmde terras. Daarnaast goede ligging t.o.v. het station, van waar de trein vertrekt naar de Kleine Scheidegg. Ook de First- en Mannlichenbahn zijn met de bus goed bereikbaar.

Anders

• 8Anneke08-03-2014

Heerlijk

Lekker hotel. Centraal gelegen t.o.v. de piste. Je kan alle kanten op met de trein en/of de bus. Kamers zijn een beetje klein maar goed ingericht. Personeel is voorkomend en prima. Eigenaresse is nederlandse... ook leuk!!

Met oudere kinderen

• 9albert mackaay20-01-2014

prima hotel in prachtig skigebied

Hotel Wolter ligt in het centrum van Grindelwald, vlakbij de winkelstraat, het busstation en het treinstation. Het hotel heeft eigen parkeerplaatsen voor de gasten. Beneden is een verwarmd terras, binnen een borrelhoek. Het personeel is zonder uitzondering gastvrij, vriendelijk, attent (na een dag werd ons dieet al gerespecteerd). Het ontbijtbuffet is ruimhartig inclusief diverse soorten vers gebakken bruin en wit brood, diverse cereals en yoghurts, ruime sortering beleg, vers fruit. Het diner is iedere dag verrassend qua smaak en uitstraling, zeer de moeite waard. De eigenaar organiseert iedere week een welkomst borrel met uitstekende wijnen en een curling partij in de nabijgelegen sporthal. In het zusterhotel Spinnen kan men onbeperkt gebruik maken van de goed geoutilleerde wellness afdeling.

Met vrienden

• 9Schaaij27-03-2013

Een echte aanrader!

We komen hier al jaren. Ideale ligging t.o.v. het dorpcentrum, het bus- en treinstation. Je stapt zo vanuit het hotel in de bus of trein naar de pistes. Bediening is zeer behulpzaam en vriendelijk. Schone kamers en elke dag weer een verantwoord en gevarieerd diner. Zeer goede prijs- kwaliteitsverhouding.

• 10Ron Koopman10-02-2013

Warm welkom in Grindelwald.

Hotel Central Wolter is een uitstekend middenklasse hotel in centrum Grindelwald. Skibus en trein naar Jungfraujoch zijn bijzonder gemakkelijk bereikbaar. Monic, Andreas en hun team doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. De prijs is in overeenstemming met de kwaliteit van dit hotel. Kamers zijn er van gevarieerde grootte en zonligging en worden goed schoongehouden.Prima hotel!

• 9DiLi04-02-2013

Super plaats geweldig betaalbaar hotel, aanrader

Het hotel staat centraal in Grindelwald centrum, je hebt echt geen last van erge drukte, er is weinig apre ski, dus dat is voor diegene die dat niet zoeken heel prettig, Op alle fronten geniten van hotel, plaats en omgeving. Personeel is alles maar gericht om het je naar de zin te maken. Kamers zijn super schoon, heel vaak schine handdoeken en frisse kamers, De keuken is uitstekend. In de winter een aanrader maar ook zeker in de winter is het de moeite waard o hier naar toe te gaan. Trein op 50 m afstand welke je naar de Jungfrau brengt en naar het super mooie skigebied.

• 6fw07-01-2013

Hoezo tophotel in zijn prijsklasse !?

obv de lovende beoordelingen voor dit hotel gekozen. Recensies waren unaniem pos dus verwachting was hooggespannen. Wat viel het tegen voor deze prijs (3000 voor 2 volw 2 k) Andere jaren betaalden we dit ook of zelfs stuk minder en werden we positief verrast. Korte opsomming MIN:
    * familiekamer klein, geen plaats om je koffer neer te zetten, plafond laag bed voor lange mensen te kort.
    * geen bar drankjes van 4-5 CHF voor thee/koffie/fris .Ook bij het redelijke avondeten voor deze prijs ! * Ski-kelder te klein, amper plek om spul te plaatsen/ schoenen aan/uit te doen. * geen parkeerplaats bij hotel (alleen voor kort verblijf) * huur ski veel duurder dan in O'rijk/Fr. * liften deels verouderd, ontbreken zelfs op hoogste pistes kappen over de liften dus KOUD als het waait POSITIEF mooi uitzicht uitstekende ontbijttas indien je vroeg terugreist naar NL balipersoneel professioneel en goed

Dus: overgewaardeerd hotel( recensies zijn niet het eerlijk verhaal).Toch lekker week weg geweest

Met oudere kinderen

4 tips over Hotel Central Wolter

• d.w. de boer, 01-06-2014

alle transportmiddelen van Grindelwald vlakbij.

• DiLi, 04-02-2013

Tip: naar de Jungfrau te gaan, in zomer en winter, alletwee de moeite waard.

• albert mackaay, 20-01-2014

skie een keer naar de Schilthorn (3000 meter), kost een dag door het noodzakelijke reizen met treinen en cabineliften. Verder bij de borrel Hobelkäse en Bündnerleisch rolletjes bestellen, een heerlijke plaatselijke specialiteit.

0 vragen over Hotel Central Wolter

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV