Reviews over Brienzwiler

Prima appartement

Ruud,
    4-3-2013

Een ruim, gezellig en licht appartement, op de zolderverdieping van het huis. Open keuken met eethoek en aparte zithoek. Twee slaapkamers, prima bedden. Groot zonnig balkon, heel beschut. Kleine gedateerde badkamer maar wel een heerlijke douche. Hartelijke ontvangst, beheerder woont in het zelfde huis. Alles is brandschoon, netjes en heel. Wifi werkt.

Ligging in klein dorpje, een winkeltje dat wel alles heeft, een hotel restaurant. 's Zomers museumdorp Ballenberg op loopafstand. Met de auto in 15 minuten naar Hasliberg-Wasserwendi (ski) of naar Meiringen (winkels, horeca).

Minpuntjes: de vliegbasis in het dal wordt dagelijks gebruikt. Geen uitgebreid zwembad in de buurt, Interlaken is OK maar de kinderen vonden het saai...

Pluspunt: deze streek is ook in de krokusvakantie zonder files te bereiken.

Brienzwiler scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews