Hotel Brienz

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°10°
Hotel Brienz
9,7

7 reviews over Hotel Brienz in het Nederlands

Heerlijk ontspannen in een prachtige omgeving!

Mark Leemrijse
21-8-2018

Wat een heerlijk hotel, gerund door families! Bij binnenkomst een hartelijk welkom en goed gevoel. Duidelijk informatie over diner en ontbijt en mogelijkheden in de regio. Zeer schone kamer, goede bedden, international televisieaanbod, voldoende kastruimte (wij verbleven een week) en een schone badkamer met alles wat je nodig hebt. Prachtig uitzicht op de berg en het meer vanaf het balkon. Prima ontbijt, voor ieder wat wils. Wij hadden halfpension en zeker geen spijt van. Elke ochtend keken we uit naar de “morgenpost”. Een boekje met informatie, de weersverwachtingen en het keuze menu voor de avond. Je geeft dan aan wat je als diner wilt. En ‘s avonds wordt je verrast door de hoge kwaliteit van het eten (4-gangen diner). Lust je niets van het menu, denken ze graag mee aan een oplossing. Service is geweldig! Zowel de bediening als de schoonmaak, allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Hele goede verzorging

Jan Fokker
29-5-2017

Zeer schone kamers en prima bedden. Ontbijt ruim voldoende. Avondeten helemaal in orde, inclusief bediening. Geniet van het uitzicht vanaf je balkon. Ligging is lekker centraal in een prachtige bergachtige omgeving. Kleine aanbeveling is een airo voor met name in het warme hoogseizoen. Verder geen punten van kritiek. Wil je er een paar dagen uit om heerlijk te wandelen in de bergen, boek dan dit hotel. Je krijgt er geen spijt van.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf!

Marjan
24-9-2015

Recent 10 dagen in dit hotel verbleven. Prachtige grote kamer met mooi uitzicht. Vriendelijk en betrokken personeel, goede service. Het ontbijt was prima en het diner overtrof onze verwachtingen. Fantastisch en erg lekker. Grote afwisseling in het menu, we hadden half pension. Gunstige ligging, 15 min. lopen naar het station en het centrum, mooie wandeling langs het meer. Kortom zeker aan te bevelen.

D-reizen

Goed hotel met goed eten !!!

Arno Bakker
19-10-2011

We zijn hier in oktober 2011 geweest. We hadden kamer (nr. 26) en deze heeft een geweldig uitzicht op de Axalp, Brienzersee en Brienz. Kamer was goed net zoals de service/bediening. We hadden halfpension geboekt en het eten was meer dan voortreffelijk. Veel zelf klaargemaakt en weinig groothandelspul. Hotel Brienz heeft een mooie ligging om van daaruit leuke uitstapjes te doen. Bijvoorbeeld Brienzer Rothornbahn. Kortom : aanrader !!!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Heel mooi en rustig

Marta
26-1-2011

Schone, mooie kamers. Er ruikt zelfs heel lekker en schoon. Goede zwitserse kwaliteit, en prachtig gelegen. Wij gain zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

heel jammer dat achter het hotel werd gebouwd

D.Heeringa
19-6-2008

heel jammer dat achter het hotel werd gebouwd. HET UITZICHT WERD ER ERNSTIG DOOR GESCHAAD .Staat nergens vermeld niet in de gids en ook niet op internet.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Minpunten: hotel ligt enkele autominuten verwijderd van en

Ltd Bandonhill
16-1-2007

Minpunten: hotel ligt enkele autominuten verwijderd van Brienzersee en van Brienz (info hotel vermeld "zicht op meer", maar dat is slechts van ver; auto is nodig voor verplaatsingen; doorgangsweg voor hotel is druk. Pluspunten: eenvoudig maar heel verzorgd; vriendelijke, correcte hoteliers.

Gereisd Met partner in april 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brienz in Brienz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brienz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.