Camping Aaregg

42 reviews over Camping Aaregg in het Nederlands

Niet heen gaan!Vreselijke eigenaren

Mendy
5-9-2018

Wat een vreselijke mensen!! Wij hebben hier geboekt voor deze zomer. Last minute, 1 week van te voren... Toen wij belden voor een plaats aan het meer, waren ze eigenlijk al te arrogant om even te kijken of er nog plek vrij was.. ( 75 eu per nacht!!)Moesten we eerst maar mailen.. Gedaan, met de vraag of we de aanbetaling wilden voldoen.. Direct 200! eu overgemaakt, helaas kregen wij 3 dagen na betaling bericht dat we onverhoopt naar huis moesten. Wij hebben toen gevraagd om coulance gezien we binnen 3 dagen ( helaas) moesten annuleren..De eigenaresse was zooooo arrogant! Dat is pech, geld weg! Geen mogelijkheid om iets van redelijkheid te tonen.. Na fikse woordenwisselingen zou ze het geld terug storten..Dat heeft ze geweigerd. Mijn familie woont daar en hebben op de camping getracht deze mensen te benaderen. Alleen maar agressie en dreigen dat de politie op ze afgestuurd zouden worden. Echt onbegrijpelijk ! Lekker je kas spekken😡😡

Prachtige camping

NB
4-9-2017

Dit is een mooie camping aan het prachtige meer bij Brienz.

De plekjes aan het meer zijn mooi maar vond de andere plekken redelijk klein en hutje mutje.

Het sanitair is heel mooi en schoon, al was het vanaf onze plek best een stuk lopen omdat er maar 1 sanitair gebouw is.

Het speeltoestel/ opblaaskussen in het meer was erg leuk voor de kinderen alleen jammer dat er weinig toezicht was ivm grote jongens die dachten dat het alleen van hun was.

Personeel was vriendelijk.

De speeltuin voor kinderen is ook erg leuk!

rondom prachtige bergen.

magielsen
3-9-2017

rustige sfeer. 360 graden bergen om je heen. prachtig wasvoorziening. Mooi springkussen in het water. mooie plek aan het water in de zon te leggen.

Mooie en efficiënt uitgebate campingplaats.

Schitterend gelegen aan de Brienzersee.

Kampeerplaatsen zijn klein. Meeste plekken hebben geen uitzicht op het water. Wij hadden een "royal parzelle", dus extra grote plek, maar konden naast caravan en voortent geen bijzettentje voor de kinderen kwijt. Ook de auto paste nauwelijks op de plek.

Het zou daarom goed zijn als voor de auto's een betere voorziening buiten de camping kon worden gemaakt. Nu kon dat ook op verzoek, maar uitsluitend tegen extra betaling.Gezien de prijzen hebben we daar geen gebruik van gemaakt.

Toiletgebouw is mooi, schoon en groot genoeg.

Er waren verschillende huisjes te huur op de camping, die klein waren, niet zo mooi lagen , en erg op elkaar gepakt stonden.

Het restaurant is prima en redelijk betaalbaar ook.

Uitstekende camping!

M.g.
3-9-2016

Aaregg is een uitstekend verzorgde camping, met goede plaatsen. Ook voor grote Campers en caravans. Prachtige ligging aan het meer en tussen de bergen met uitzicht op Brienz. Je komt er voor de rust en het is er gemoedelijk. Service van de camping is prima: iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Luxe toiletgebruik. Camping is kindvriendelijk: speciaal kindgedeelte in toiletgebruik, mooie natuur speeltuin. Opblaaseiland in het meer is een echte speelplek. Voor jong en oud is er veel te doen in het Berner oberland.

Super mooie omgeving

Twee.M
28-9-2015

Mooie, goed georganiseerde camping. Ligging magnefiek aan de Brienzer zee. Helder water met prachtige bergen, mooier dan dit wordt het niet. Dicht bij Jungfraujoch. Brienz is een aardig plaatsje. Helaas alles erg prijzig.

Mooie camping in prachtige omgeving

Irma
12-8-2015

Na 16 jaar weer terug geweest op deze camping. Er is in die jaren heel wat gerenoveerd. Prachtig en schoon toiletgebouw. Mooie strandjes en ligweides. Veel verschillende chalets en hutten te huur. Ik vind ze alleen wel erg dicht tegen elkaar staan. In tegenstelling tot vroeger heb ik geen jeugd gezien. Wel veel doorreizende mensen en gezinnen met kleine kinderen.

Voor deze gezinnen is het een perfecte camping maar voor de oudere jeugd is er weinig op de camping te beleven. Camping zeer geschikt voor echte natuur liefhebbers. Gelegen in het mooiste deel van Zwitserland. Jammer dat het zo een duur land is.

Supercamping!

Sharon Hoeks
5-8-2015

Prachtig gelegen camping met erg vriendelijk personeel. Camping ligt erg mooi aan het water met een leuk strandje erbij. Keurig verzorgd toiletgebouw en een fijn winkeltje erbij. De camping is wel erg prijzig, maar dat is alles op het moment in Zwitserland.

Uniek

Moermans Guido
17-9-2013

Prachtige camping aan het begin van de Brienzersee. De plaats kan men zowel romantisch als idyllisch omschrijven. De watervallen, de raderboot die aanmeert de rode treinen, die het station aandoen. vanop de campingg lijkt het op een prachtige miniatuurspoorbaan.

De camping ligt binnen een straal van 20km van talrijke toeristische attracties, Interlaken, Lauterbrunnen, Grindelwand. De campingbaas is zeer vriendelijk en behulpzaam. de sanitair is uitstekend en zeer zuiver. In Brienz is een groot warenhuis waar men alles vindt. Aangezien bij ons in de Benelux alles veel duurder is geworden, lijkt het of de prijzen in Zwitserland gezakt zijn Een camping waar er ook minder Nederlanders komen wellicht de prijs . Maar het prachtig uitzicht en het comfort mag wat kosten. Het schijnt ons dat deze camping meer geschikt is voor een ouder publiek , die rust zoekt in de tussenseizoenen

Stel juni 2013

Prachtig gelegen en heerlijke camping

bcd
19-8-2013

De camping ligt echt prachtig aan de Brienzersee met een geweldig uitzicht op de bergen. De campingplaatsen zijn ruim en ja het blijft kamperen dus even lopen voor een beetje water kan aan de orde zijn. Daarentegen onbeperkt douchen en warm water bij het sanitair. Het sanitair is luxe opgezet en super schoon. Voldoende speelactiviteiten voor de kleine kinderen. Onze jongens misten een voetbalveld dat zou wellicht nog een aanrader kunnen zijn. Het strandje bij het meer is prima en de kinderen hebben zich super vermaakt in het heerlijke water. Een zwembad wordt niet gemist. In tegenstelling tot veel campingwinkels was de campingwinkel niet duur (in vergelijking met de prijzen in reguliere supermarkten). Personeel super aardig. En vaste stamgasten/Nederlanders die overheersen hebben wij niet gezien. Op een camping zijn kinderen en die fietsen maar hier niet minder of meer dan bij iedere andere camping. Kortom: geweldige camping aan de Brienzersee en wij komen zeker een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aaregg in Brienz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aaregg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.