Camping Seeblick

• 5Staat v/h sanitair

Meer camping info

38 reviews over Camping Seeblick

• 8Peter10-03-2020

Wat een heerlijke plek :)

Ik kom nu al een paar jaar op TCS camping Seeblick in verschillende jaargetijden, met heel veel plezier en naar alle tevredenheid. Direct aan het meer en mooi centraal gelegen. Met alle recht een aanrader voor jong en oud.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2019
    1Anoniem28-09-2019

Nooit meer! Vieze camping, vreselijk personeel

Het was vreselijk! Wat een waardeloze camping! Vies sanitair, onbeschoft personeel! Ook de eetgelegenheid was niets. Alles even vies en smoezelig. Met 1 doekje wordt de hele camping gedaan. Bah wat een slechte hygiëne. Overal haar en smerige toiletten. Plek om te staan zeer klein en de zogenaamde. zeeblik is een aanfluiting, want die zie je niet. Nooit meer en zeker geen aanrader! En veeeeeeeeeeeeel te duur!! Geef ons maar Italië, schone campings en vriendelijk personeel.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    7Richard24-08-2018

Prima camping.

Prima camping, gemoedelijk. Veel te doen in de omgeving. De ligging aan het meer valt wel wat tegen. Daar is vanaf de camping bijna niets van te zien. Ook waren er niet veel schaduwplekken. Maar zeker een goede camping voor een langer verblijf. Sanitair is goed verzorgd. Bij de receptie is 's ochtends brood te krijgen en ook wat zaken als melk en bier. Het zwembad is goed toegankelijk vanaf de camping. Let hier wel op dat je een speciale verloopstekker nodig hebt. Een Zwitserse stekker. Maar als je die niet hebt is deze ook verkrijgbaar bij de receptie.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Anneke28-07-2018

Prima camping aan prachtig meer.

Heel mooi gelegen aan het meer en naast het zwembad waar je gratis gebruik van kunt maken. Onze kinderen waren dol op de opblaastrampolines in het meer, de gewone trampoline op de camping en het touw aan de boom waarmee je zo het meer in slingerde. De kampeerplaatsen zijn niet bijzonder, maar wel redelijk ruim. Het sanitair is uitstekend. En ‘s avonds is het heerlijk stil. Prima plek!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 1Anoniem14-07-2018

Nooit meer! Erg vies en onvriendelijk!

Zijn hier 2 nachten geweest.... wat een vieze camping! Nog nooit zoiets gezien. Sanitair erg vies en bij klachten word je afgesnauwd. Onbeschofte receptioniste en schoonmaakster. En dan is de toegewezen plek ook nog de helft kleiner. Dit door vaste plaatsen die alles inpikken. Vroeger mooie camping, nu een ramp!! 50 euro betaald per nacht voor zoveel viezigheid en klantonvriendelijkheid.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Wim en Janny Hilarius26-06-2016

Mooi gelegen aan de Brienzersee.

Mooi gelegen aan de Brienzersee. Dichtbij Interlaken. Mooie wandeling/ fietstocht langs het meer naar de binnenstad. Uitstekende faciliteiten. De beste wifi van alle campings die we tot op heden hebben bezocht (aan elke lantaarnpaal een zender!). Verblijf niet goedkoop. Ook mooie fietstocht te maken naar Iseltwalt. Op loopafstand een mooi strandbad met ook een zwembad. Prettige ontvangst. Inpandig afwassen (heel vaak is dat bij campings buiten onder een afdak). Prettige ontvangst. Een prima uitgangsbasis naar heel veel moois in de (nabije) omgeving. Gratis openbaar vervoer voor de campinggasten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Rietje11-08-2014

Mooie camping met alles erop en eraan

Jammer da het weer wat tegenviel maar wat een heerlijk plekje Op loopafstand van Interlaken direct aan de Tunersee heel goede faciliteiten maar niet goedkoop. Maar dat is niets in Zwitserland We hebben hier genoten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Hengelaar, 22-11-2013

Geweldige camping

Algehele indruk samengevat: alles is prima hier!. De beheerders attent, vriendelijk, gezellig en geven graag advies/tips voor uitstapjes. Terrein is perfect onderhouden, sanitair schoon en voldoende. Mogelijkheden voor rust en ontspanning legio. Folders en info bij de receptie/buffetloket. Gezellig restaurantje met kleine kaart. Camping ligt aan het meer en in woonwijk. Voor kleintjes speeltuin en zwembadje. Anders zwemmen in het meer of zwembad/restaurant nabij. Camping en omgeving vragen om meer / vaker bezoeken. Wij komen er al jaren terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Bianca08-08-2013

Voor ons ideale camping

Ik kom al jaren op deze camping, dit jaar voor het eerst met onze zoon van 4 jaar. Verschillende afmetingen staanplaatsen. Alles is zeer mooi schoon. Camping heeft een klein zwembadje en klein speeltuintje, voor onze zoon goed genoeg. Camping is klein, dus zeer overzichtelijk, wat wij positief vinden. Af en toe wordt er een activitiet georganisserd, zoals knutselen, filmavond, optreden acrobaten, verwacht geen uitgebreid animatie. Camping ligt zeer centraal, direct aan prachtig Brienzer meer, was dit jaar zeer goed om in te zwemmen. Dicht bij rondvaartboot, kabelbanen, treinen etc. Interlaken op 10 min fietsen langs het prachtige meer. Wij gaan volgend zeker weer terug. Vond echter wel dat we een forse rekening kregen voor gehele verblijf.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Robert04-09-2012

Mooie camping

Leuke camping, prachtig gelegen aan de rand van de Brienzersee. Vanaf de camping een schitterend uitzicht op de bergen van de Schynige Platte.De camping is netjes en goed onderhouden. Het sanitair is wel gedateerd en zou een opknapbeurt kunnen gebruiken. Vanaf de camping is het eenvoudig lopen naar het station van Interlaken (10 tot 15 min). Vanaf het station zijn er (per trein) prachtige tochten te maken de bergen in.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011