Camping Seeblick

30 reviews over Camping Seeblick in het Nederlands

Prima camping.

Richard
24-8-2018

Prima camping, gemoedelijk. Veel te doen in de omgeving. De ligging aan het meer valt wel wat tegen. Daar is vanaf de camping bijna niets van te zien. Ook waren er niet veel schaduwplekken. Maar zeker een goede camping voor een langer verblijf. Sanitair is goed verzorgd. Bij de receptie is 's ochtends brood te krijgen en ook wat zaken als melk en bier. Het zwembad is goed toegankelijk vanaf de camping. Let hier wel op dat je een speciale verloopstekker nodig hebt. Een Zwitserse stekker. Maar als je die niet hebt is deze ook verkrijgbaar bij de receptie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping aan prachtig meer.

Anneke
28-7-2018

Heel mooi gelegen aan het meer en naast het zwembad waar je gratis gebruik van kunt maken. Onze kinderen waren dol op de opblaastrampolines in het meer, de gewone trampoline op de camping en het touw aan de boom waarmee je zo het meer in slingerde. De kampeerplaatsen zijn niet bijzonder, maar wel redelijk ruim. Het sanitair is uitstekend. En ‘s avonds is het heerlijk stil. Prima plek!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer! Erg vies en onvriendelijk!

Anoniem
14-7-2018

Zijn hier 2 nachten geweest.... wat een vieze camping! Nog nooit zoiets gezien. Sanitair erg vies en bij klachten word je afgesnauwd. Onbeschofte receptioniste en schoonmaakster. En dan is de toegewezen plek ook nog de helft kleiner. Dit door vaste plaatsen die alles inpikken. Vroeger mooie camping, nu een ramp!! 50 euro betaald per nacht voor zoveel viezigheid en klantonvriendelijkheid.

Gereisd Met partner in juli 2018

Mooi gelegen aan de Brienzersee.

Wim en Janny Hilarius
26-6-2016

Mooi gelegen aan de Brienzersee. Dichtbij Interlaken. Mooie wandeling/ fietstocht langs het meer naar de binnenstad. Uitstekende faciliteiten. De beste wifi van alle campings die we tot op heden hebben bezocht (aan elke lantaarnpaal een zender!). Verblijf niet goedkoop. Ook mooie fietstocht te maken naar Iseltwalt. Op loopafstand een mooi strandbad met ook een zwembad. Prettige ontvangst. Inpandig afwassen (heel vaak is dat bij campings buiten onder een afdak). Prettige ontvangst. Een prima uitgangsbasis naar heel veel moois in de (nabije) omgeving. Gratis openbaar vervoer voor de campinggasten.

Mooie camping met alles erop en eraan

Rietje
11-8-2014

Jammer da het weer wat tegenviel maar wat een heerlijk plekje Op loopafstand van Interlaken direct aan de Tunersee heel goede faciliteiten maar niet goedkoop. Maar dat is niets in Zwitserland We hebben hier genoten

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Geweldige camping

Hengelaar,
22-11-2013

Algehele indruk samengevat: alles is prima hier!. De beheerders attent, vriendelijk, gezellig en geven graag advies/tips voor uitstapjes. Terrein is perfect onderhouden, sanitair schoon en voldoende. Mogelijkheden voor rust en ontspanning legio. Folders en info bij de receptie/buffetloket. Gezellig restaurantje met kleine kaart. Camping ligt aan het meer en in woonwijk. Voor kleintjes speeltuin en zwembadje. Anders zwemmen in het meer of zwembad/restaurant nabij. Camping en omgeving vragen om meer / vaker bezoeken. Wij komen er al jaren terug.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons ideale camping

Bianca
8-8-2013

Ik kom al jaren op deze camping, dit jaar voor het eerst met onze zoon van 4 jaar. Verschillende afmetingen staanplaatsen. Alles is zeer mooi schoon. Camping heeft een klein zwembadje en klein speeltuintje, voor onze zoon goed genoeg. Camping is klein, dus zeer overzichtelijk, wat wij positief vinden. Af en toe wordt er een activitiet georganisserd, zoals knutselen, filmavond, optreden acrobaten, verwacht geen uitgebreid animatie. Camping ligt zeer centraal, direct aan prachtig Brienzer meer, was dit jaar zeer goed om in te zwemmen. Dicht bij rondvaartboot, kabelbanen, treinen etc. Interlaken op 10 min fietsen langs het prachtige meer. Wij gaan volgend zeker weer terug. Vond echter wel dat we een forse rekening kregen voor gehele verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

Robert
4-9-2012

Leuke camping, prachtig gelegen aan de rand van de Brienzersee. Vanaf de camping een schitterend uitzicht op de bergen van de Schynige Platte.De camping is netjes en goed onderhouden. Het sanitair is wel gedateerd en zou een opknapbeurt kunnen gebruiken. Vanaf de camping is het eenvoudig lopen naar het station van Interlaken (10 tot 15 min). Vanaf het station zijn er (per trein) prachtige tochten te maken de bergen in.

Gereisd Met partner in Tue Jun 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele fijne camping

marc Rolfes
27-8-2012

Wij zijn hier voor de vierde keer geweest. De camping ligt direct aan de Brienzersee. Het echtpaar dat de camping beheerd is zeer behulpzaam. Het sanitair is keurig en wordt zeer schoon gehouden. Er zijn ruime kampeerplaatsen. Het merendeel van de gasten is Zwitsers en daarna voeren de Nederlanders de lijst aan. De hond mag mee op deze camping.

Interlaken is dichtbij en goed bereikbaar met auto, bus fietsend of zelfs te voet. (20 min. lopen) De camping is lekker rustig en na 23.00 uur is het echt stil. hou je van (nacht)rust dan is deze camping zeker een aanrader.

Het zwembad op de camping is echt alleen voor de aller kleintjes. 100 meter van de camping is een verwarmt buitenbad en een zandstrand voor de Brienzersee. Als je voor langere tijd op de camping bent is een seizoenskaart het voordeligst.

Het restaurant op de camping is van het type zeer eenvoudig. In de omgeving zijn echter veel goede eetgelegenheden te vinden.

Wij komen hier zeker ook een vijfde keer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Nette rustige camping

Carla
14-8-2012

Fijne camping als uitvalsbasis voor diverse uitjes. Klein zwembadje en speeltuin voor de kinderen en vanuit de camping kun je direct in de Brienzersee gaan zwemmen of kanoën (wel koud water). Overdag zijn de meeste mensen niet op de camping. Interlaken goed met de fiets bereikbaar (langs de rivier op fietsen ca. 10-15 min). Sanitair is goed en schoon. Hier 4 nachten geweest op de terugweg vanuit Italië.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seeblick in Bönigen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seeblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.