We hebben een aantal aanbieders voor Bönigen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bönigen voor je op een rij gezet:

Reviews over Bönigen

Rustiek Zwitsers dorp met veel historie

Hengelaar,
    22-11-2013

Een rustig dorp, idyllisch gelegen aan de Brienzersee. Veel interressante historie in huizen en gevels. Super promenade langs het meer. Vlak bij het aardige Wilderswil / Gsteig en het mondaine Interlaken.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prachtig schoon, rustig dorp

Bianca
    8-8-2013

Boningen is prachtig. Een zeer mooi schoon en rustig dorp in Zwitserland. Zeer centraal gelegen voor allerlei uitstapjes naar de bergen. Dicht bij de stad Interlaken. Direct aan het Brienzer meer, waar ook de rondvaartboot vertrekt. Er is een zwembad in het dorp.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een plaatje

dick en sandra
    24-8-2010

echt pitoreske omgeving en dorp. watervallen winkeltjes, restaurants. zeker de moeite waard om even bij het vvv kantoor binnen te stappen en een leuke wandeling langs 3 watervallen incl.lunch op de boerderij en boottocht terug te boeken.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving

Robert Du Jardin
    29-9-2009

Camping ok maar zeer onvriendelijke en geldgerichte uitbaters die zich wel aansluiten bij campingcheque maar de bezoekers ervan liever niet zien en voorrang geven aan gasten die de volle dagprijs betalen.Het lijkt er meer op een strafkamp waar iedereen hun regels strikt moet opvolgen.Het nederlands stel dat voor ons op de receptie stond had de dag ervoor gebeld of er plaats was voor hen en dit werd bevestigd,tot ze aankwamen toen was er geen plaats meer voor hen.Deze mensen waren bijna 80, een schande dat men zulke mensen wegstuurd

Gereisd Met partner in augustus 2009
Bönigen scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews