Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg

Aparthotel
Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Blüemlisalp Beatenberg voor je op een rij gezet:

45 reviews over Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg in het Nederlands

geen hotel voor wintersportvakantie

vdKolk
4-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes2

Op zich is het een mooi Hotel met keurige appartementen. Via touroperator geboekt incl skipas, echter skipas voor de 1000m verderop gelegen piste niet geldig en naar Grindelwald/Wengen ruim 30 km met de auto (45 min). Openbaar vervoer met bus naar interlaken en dan verder met bus/trein kost ruim 1 uur en 15 minuten. Het diner was vrij duur 46frank/ontbijt 17 franc. Kwaliteit avondeten, was niet wat je verwacht voor de prijs. Vlees lag in uitgedroogde saus (lag velletje boven op door de lampen die er boven hingen) Keuken in app. was zeer klein, 1 pan, 1 koekepan en steelpan om voor 4 pers. te koken. Het leek erop dat je onbewust opgestuurd werd om in het hotel te eten en niet in het app. zelf te koken. De taverne waar je pizza/past kon eten was gesloten, alleen a la carte in het restaurant was mogelijk. faciliteiten hotel zien er wel verzorgd uit, mooie fitness, zwembad, welness (niet gratis). Dorpje is vrij klein, noodzakelijk goederen zijn te verkrijgen

Prachtig uitzicht

jojo
4-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heerlijk verblijf gehad in het Dorint. Mooi uitzicht over de bergen. Paar minuten met de auto, en je bent bij de piste. Mooie kamer, heerlijk bed. Veel winterpret gehad.

Heerlijk hotel met onovertroffen uitzicht

Marianne Bakker
3-11-2013

We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. We hadden een zeer grote kamer op de 8e verdieping met een balkon dat een adembenemend mooi uitzicht bood op de Berner Alpen en de Thunersee. Zelfs in oktober was het nog heerlijk om op het balkon te genieten van het zonnetje en van de prachtige zonsondergang. Minpunt was de veel te kleine badkamer, waar je alleen met enige moeite om het scherm heen in bad kon klimmen. We hebben heerlijk gegeten in het hotel, de kaart bood een behoorlijke variatie. Ook het ontbijt was uitstekend, alles werd snel bijgevuld en je kon ook een omelet vers laten bereiden. Het personeel was vriendelijk, wist al na één dag wat je voorkeuren waren en kwam al met de vraag of ze iets moesten brengen voor je er zelf aan kon denken. Wij waren blij niet in Interlaken, maar bovenop de Beatenberg te logeren.

Neckermann Reizen

Zeer goede service en goede keuken

meneer Smits
8-8-2013

Verzorgt aparthotel met zeer goede service. Kamers netjes maar keukentje gedateerd. Ligging om te wandelen goed maar om uitstapjes te maken dien je eerst 15 min te rijden om de berg te verlaten.

Uitstekend hotel.

heer Peters
24-10-2012

Vriendelijke ontvangst.

Goede restaurants (en bars).

Mooi uitzicht over de Thunersee.

Om nooit meer te vergeten

Marco van Laarhoven
23-10-2012

Maar 3 nachten hier geweest, was veel te kort ,kwam ook door het prachtige weer, personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, heel mooi uizicht de bergen in en over de Thunerzee, kortom herfst in Beatenberg is prachtig ,en overnachten in Dorint beveel ik iedereen aan er wordt aan alles gedacht .

Goed hotel, prima eten en service

Lienekesebregts
26-7-2012

Met twee volwassenen en twee kinderen in tweekamerapp. Kinderen in de slaapkamer en wij op de slaapbanken is goed te doen, beetje hard. Eten is lekker, 5 x buffet en 2x diner. Service restaurantpersoneel uitstekend en zeer vriendelijk!! Zwembad leuk maar niet groot, meer voor volwassenen dan voor kinderen. Speeltuintje is ook leuk en zorgt weer voor even vertier. Ligging hotel in beatenberg is niet ideaal t.o.v. Bezienswaardigheden, lange reizen met openbaar vervoer wat overigens uitstekend geregeld is! We hebben ons uitstekend vermaakt, prima hotel en fantastische omgeving!!

Een zeer goed en rustig gelegen hotel met uitzonderlijke service. De ontvangst is vriendelijk en hulpvaardig. De bediening in het restaurant is vriendelijk en attent. De maaltijden ( wij kozen voor half pension) zijn heel goed, smaakvol en zien er mooi uit. Buitengewoon veel keuze bij ontbijt buffet en als er een dinerbuffet is. Anders is er voor de hotelgasten een viergangen keuzemenu deel van het halfpension aanbod. We hadden een zeer groot appartement (kamer 233) in dit hotel met grote slaapkamer en mooie badkamer op de 12e verdieping en de woonkamer met groot terras op de 13e verdieping. Gratis internet (WiFi) is beschikbaar in de lobby en het restaurant. Op de kamers is bedraad internet tegen betaling te verkrijgen. Kamer en badkamer worden dagelijks goed gereinigd. eventueel kan in het appartement tegen betaling ook de aanwezige keuken worden gebruikt. Goed om gratis busvervoer te hebben in Beatenberg. De bus naar Interlaken v.v. stopt naast het hotel.

Erg mooi!!!

annette knoop
14-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier 6 nachten geweest op basis van half-pension en wij kunnen niet anders zeggen dan dat het super was. Elke dag schone handdoeken, bedden opgemaakt, badkamer schoongemaakt. Het hotel ligt op een berg waar je een zeer mooi uitzicht hebt (als het niet bewolkt is). Daarbij elke ochtend een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils en 's avonds ook zeer goed te eten gehad, bij het arrangement wat wij geboekt hadden zat 2x een menu, 2x een buffet, een kaasfondue en een fondue Chinoise, niets anders dan lof. Het personeel is supervriendelijk, de bediening in het restaurant is uistekend. Prijs/kwaliteit verhouding is prima als je een arrangement boekt. Een aanrader! Enige minpunt is dat je de temperatuur op de kamer niet kan regelen waardoor het 's nachts erg warm wordt, raam open dus. De omgeving is prachtig, als je van skieën houdt kun je alle kanten op maar wil je wandelen dan is het ook een prachtige omgeving, ook als er sneeuw ligt!

Een warme aanbeveler!!

Arjan
25-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fantastisch hotel met een geweldige service!!

Schitterend uitzicht wat elke ochtend weer anders en even adembenemend is.

Het ontbijt is zeer uitgebreid.

Ik vierde hier mijn verjaardag en kreeg van het hotel samen met mijn gasten bij het ontbijt champagne. (hiervoor hadden mijn gasten het personeel ingeseind, het stond echter niet op de rekening, hulde). 'S avonds stond er onaangekondigt een flesje wijn met twee glazen en een hand geschreven kaart bij ons op de kamer. Wederom van het hotel voor mijn verjaardag, zeer attent.

De kamer was trouwens zeer ruim en zag er keurig uit. Het eten in het restaurant was 's avonds dik in orde met een goede bediening. Het welness gedeelte was geheel gratis en door de recente vernieuwing een genot. Mijn schoonouders zijn al 7 keer eerder hier geweest en wij begrepen direct waarom. Een warme aanbeveler!!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg in Beatenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.