Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg

8.6Fantastisch

Zwitserland, Berner Oberland, Beatenberg

8.6Fantastisch

• 7.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Blüemlisalp Beatenberg voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

45 reviews over Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg

• 5vdKolk04-03-2015

geen hotel voor wintersportvakantie

Op zich is het een mooi Hotel met keurige appartementen. Via touroperator geboekt incl skipas, echter skipas voor de 1000m verderop gelegen piste niet geldig en naar Grindelwald/Wengen ruim 30 km met de auto (45 min). Openbaar vervoer met bus naar interlaken en dan verder met bus/trein kost ruim 1 uur en 15 minuten. Het diner was vrij duur 46frank/ontbijt 17 franc. Kwaliteit avondeten, was niet wat je verwacht voor de prijs. Vlees lag in uitgedroogde saus (lag velletje boven op door de lampen die er boven hingen) Keuken in app. was zeer klein, 1 pan, 1 koekepan en steelpan om voor 4 pers. te koken. Het leek erop dat je onbewust opgestuurd werd om in het hotel te eten en niet in het app. zelf te koken. De taverne waar je pizza/past kon eten was gesloten, alleen a la carte in het restaurant was mogelijk. faciliteiten hotel zien er wel verzorgd uit, mooie fitness, zwembad, welness (niet gratis). Dorpje is vrij klein, noodzakelijk goederen zijn te verkrijgen

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9jojo04-11-2013

Prachtig uitzicht

Heerlijk verblijf gehad in het Dorint. Mooi uitzicht over de bergen. Paar minuten met de auto, en je bent bij de piste. Mooie kamer, heerlijk bed. Veel winterpret gehad.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9Marianne Bakker03-11-2013

Heerlijk hotel met onovertroffen uitzicht

We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. We hadden een zeer grote kamer op de 8e verdieping met een balkon dat een adembenemend mooi uitzicht bood op de Berner Alpen en de Thunersee. Zelfs in oktober was het nog heerlijk om op het balkon te genieten van het zonnetje en van de prachtige zonsondergang. Minpunt was de veel te kleine badkamer, waar je alleen met enige moeite om het scherm heen in bad kon klimmen. We hebben heerlijk gegeten in het hotel, de kaart bood een behoorlijke variatie. Ook het ontbijt was uitstekend, alles werd snel bijgevuld en je kon ook een omelet vers laten bereiden. Het personeel was vriendelijk, wist al na één dag wat je voorkeuren waren en kwam al met de vraag of ze iets moesten brengen voor je er zelf aan kon denken. Wij waren blij niet in Interlaken, maar bovenop de Beatenberg te logeren.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8meneer Smits08-08-2013

Zeer goede service en goede keuken

Verzorgt aparthotel met zeer goede service. Kamers netjes maar keukentje gedateerd. Ligging om te wandelen goed maar om uitstapjes te maken dien je eerst 15 min te rijden om de berg te verlaten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8heer Peters24-10-2012

Uitstekend hotel.

Vriendelijke ontvangst. Goede restaurants (en bars). Mooi uitzicht over de Thunersee.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Marco van Laarhoven23-10-2012

Om nooit meer te vergeten

Maar 3 nachten hier geweest, was veel te kort ,kwam ook door het prachtige weer, personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, heel mooi uizicht de bergen in en over de Thunerzee, kortom herfst in Beatenberg is prachtig ,en overnachten in Dorint beveel ik iedereen aan er wordt aan alles gedacht .

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Lienekesebregts26-07-2012

Goed hotel, prima eten en service

Met twee volwassenen en twee kinderen in tweekamerapp. Kinderen in de slaapkamer en wij op de slaapbanken is goed te doen, beetje hard. Eten is lekker, 5 x buffet en 2x diner. Service restaurantpersoneel uitstekend en zeer vriendelijk!! Zwembad leuk maar niet groot, meer voor volwassenen dan voor kinderen. Speeltuintje is ook leuk en zorgt weer voor even vertier. Ligging hotel in beatenberg is niet ideaal t.o.v. Bezienswaardigheden, lange reizen met openbaar vervoer wat overigens uitstekend geregeld is! We hebben ons uitstekend vermaakt, prima hotel en fantastische omgeving!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Adri28-06-2012

Heerlijk hotel met een adembenemend uitzicht.

Een zeer goed en rustig gelegen hotel met uitzonderlijke service. De ontvangst is vriendelijk en hulpvaardig. De bediening in het restaurant is vriendelijk en attent. De maaltijden ( wij kozen voor half pension) zijn heel goed, smaakvol en zien er mooi uit. Buitengewoon veel keuze bij ontbijt buffet en als er een dinerbuffet is. Anders is er voor de hotelgasten een viergangen keuzemenu deel van het halfpension aanbod. We hadden een zeer groot appartement (kamer 233) in dit hotel met grote slaapkamer en mooie badkamer op de 12e verdieping en de woonkamer met groot terras op de 13e verdieping. Gratis internet (WiFi) is beschikbaar in de lobby en het restaurant. Op de kamers is bedraad internet tegen betaling te verkrijgen. Kamer en badkamer worden dagelijks goed gereinigd. eventueel kan in het appartement tegen betaling ook de aanwezige keuken worden gebruikt. Goed om gratis busvervoer te hebben in Beatenberg. De bus naar Interlaken v.v. stopt naast het hotel.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9annette knoop14-02-2012

Erg mooi!!!

Wij zijn hier 6 nachten geweest op basis van half-pension en wij kunnen niet anders zeggen dan dat het super was. Elke dag schone handdoeken, bedden opgemaakt, badkamer schoongemaakt. Het hotel ligt op een berg waar je een zeer mooi uitzicht hebt (als het niet bewolkt is). Daarbij elke ochtend een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils en 's avonds ook zeer goed te eten gehad, bij het arrangement wat wij geboekt hadden zat 2x een menu, 2x een buffet, een kaasfondue en een fondue Chinoise, niets anders dan lof. Het personeel is supervriendelijk, de bediening in het restaurant is uistekend. Prijs/kwaliteit verhouding is prima als je een arrangement boekt. Een aanrader! Enige minpunt is dat je de temperatuur op de kamer niet kan regelen waardoor het 's nachts erg warm wordt, raam open dus. De omgeving is prachtig, als je van skieën houdt kun je alle kanten op maar wil je wandelen dan is het ook een prachtige omgeving, ook als er sneeuw ligt!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Arjan25-10-2011

Een warme aanbeveler!!

Fantastisch hotel met een geweldige service!! Schitterend uitzicht wat elke ochtend weer anders en even adembenemend is. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Ik vierde hier mijn verjaardag en kreeg van het hotel samen met mijn gasten bij het ontbijt champagne. (hiervoor hadden mijn gasten het personeel ingeseind, het stond echter niet op de rekening, hulde). 'S avonds stond er onaangekondigt een flesje wijn met twee glazen en een hand geschreven kaart bij ons op de kamer. Wederom van het hotel voor mijn verjaardag, zeer attent. De kamer was trouwens zeer ruim en zag er keurig uit. Het eten in het restaurant was 's avonds dik in orde met een goede bediening. Het welness gedeelte was geheel gratis en door de recente vernieuwing een genot. Mijn schoonouders zijn al 7 keer eerder hier geweest en wij begrepen direct waarom. Een warme aanbeveler!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in oktober 2011

5 tips over Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg

• jojo, 04-11-2013

middagje naar interlagen.

• Marco van Laarhoven, 23-10-2012

Voor het diner hoef je echt nergens anders naar toe, is heerlijk. Rij bij aankomst of vertrek naar Beatenberg via Interlaken, daar is de bergweg veel breder dan vanuit Thun.

• Lienekesebregts, 26-07-2012

Heimwehfluh interlaken met speeltuin en rodelen voor kinderen, schilthorn met draaiend restaurant, jungfraujoch, aareschlucht meiringen, boerenmuseum ballenberg met oude huizen en boerderijdieren, trummelbachfalle.

0 vragen over Aparthotel Dorint Blüemlisalp Beatenberg

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages